جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴۹
۱۲۱

شرکت پشت‌ پرده واردات‌ بنزین متعلق به چه‌کسی است؟ +اسناد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 363807
در هفته گذشته وقتی آقای موسوی نژاد پشت پرده واردات بنزین را منتشر کرده و گفت که همسر سرکار خانم ابتکار در این رانت بنزینی دست دارند و معلوم شد که تمام جنجال آلودگی سوخت بی مبناست مناسب دیدیم که آن اسناد را برای روشن شدن بهتر پشت پرده داستان سوخت وارداتی مجددا منتشر نماییم.
شرکت پشت‌ پرده واردات‌ بنزین متعلق به چه‌کسی است؟ +اسناد
به گزارش جهان؛ پس از بالاگرفتن دوباره بحث بنزین پتروشیمی و بنزین وارداتی، یکی از اعضای کمیسیون انرژی از دست داشتن همسر یکی از مقامات دولتی در این اقدام پرده برداشت. در همین رابطه سایت عصر امروز در گزارشی [که محتویات آن توسط جهان‌نیوز نه تایید و نه تکذیب می‌شود] اسنادی را منتشر کرده است که در ادامه می‌آید.

×××

در دی ماه سال ۹۱ وبلاگی به نام بانوی فتنه اسناد مدارکی مبنی بر تخلف همسر معصومه ابتکار (عضو جبهه منحله مشارکت) به همراه جمعی دیگر ا اعضای خانواده وی را در فضای مجازی انتشار داد که ما نیز آن را برای پاسخگویی وی و روشن شد افکار عمومی انتشار داده بودیم.

بنا بر این گزارش اما در هفته گذشته وقتی آقای موسوی نژاد پشت پرده واردات بنزین را منتشر کرده و گفت که همسر سرکار خانم ابتکار در این رانت بنزینی دست دارند و معلوم شد که تمام جنجال آلودگی سوخت بی مبناست مناسب دیدیم که آن اسناد را برای روشن شدن بهتر پشت پرده داستان سوخت وارداتی مجددا منتشر نماییم.

به گزارش عصر امروز سید محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار؛ که به دلایلی خاص از یکی از ارگانهای مهم کنار گذاشته شده بود؛ به همراه همسر خود (معصومه ابنکار) و چند نفر از دوستانشان در سال ۱۳۶۹ شرکتی را در زمینه صادرات و واردات تاسیس می نمایند و محمد هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب می گردد.

در اینجا به یکی از قراردادهای صوری و تخلف انجام شده توسط این شرکت در سال ۱۳۷۲ که منجر به حیف و میل مبالغ زیادی از استانداری تهران و بیت المال شد، می پردازیم. قابل ذکر است که این تخلف مربوط به دوره دولت آقای هاشمی رفسنجانی می باشد.


شرکت صنعتی تبت با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۵۷۸۶۷ در تاریخ ۳۱/۴/۱۳۶۹ با افزایش سرمایه شرکت آقایان بهزاد هاشمی، محمد هاشمی و خانم معصومه ابتکار و افسانه السادات میری را به عنوان سهام دار معرفی می نماید.

(سند شماره۱)
سند ۱ آگهی روزنامه رسمی شرکت تبت با شماره ثبت ۵۷۸۶۷

اما در تاریخ ۹/۸/۷۱ شرکتی به نام ( آرین شید ) قراردادی به مبلغ۳۸۰/۰۰۰/۰۰۰ریال در خصوص تامین ۴۰۰۰ مترمکعب چوب روسی مورد نیاز استانداری تهران منعقد می نماید. نکته قابل تامل این است که آقای محمد هاشمی همسر خانم ابتکار رئیس هیئت مدیره شرکتی بنام «تبت» به شماره ثبت ۵۷۸۶۷ طبق درج در روزنامه رسمی کشور می باشد ولی در قرار دادی که با استانداری می بندند نام شرکت به آرین شید با همان شماره ثبت و مدیرعامل تغییر پیدا می کند.

این شرکت با تمهیداتی خود را مالک چوب روسی و قادر به تحویل آن معرفی می نماید و با انعقاد قرارداد مبلغ ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اخذ می نمایند ولی بعدا معلوم می شود مدیران شرکت با تظاهر به داشتن کالا و امکانات و قدرت واهی اقدام به کلاه برداری نموده اند.

در بند۲ : مدت قرار داد ۸۵ روز قید شده است

در بند ۸ قرارداد قید شده است که : فروشنده(شرکت آرین شید) مکلف است که کالای موضوع قرارداد را از نظر کیفیت طبق استاندارد متعارف تحویل خریدار نماید و از نظر خریدار تحویل چوب استوک ( ته‌مانده انبار – کناره – ترک خورده- صفافی نشده ) غیر قابل قبول خواهد بود.

(سند شماره ۲)
متن قرار داد شرکت آرین شید و استانداری تهران

 متن قرار داد شرکت آرین شید و استانداری تهران


در سند زیر گزارش سازمان همیاری شهرداریهای استان می باشد که نشان می دهد پس از گذشت ماهها، شرکت آرین شید به تعهدات خود عمل نکرده و از ۴۰۰۰ مترمکعب مفاد قرارداد فقط ۵۰۰ متر مکعب آن را تحویل داده است که آن هم در حد استاندارد خواسته شده نبوده و به صورت فله ای و در ابعاد مختلف می باشد.

سند شماره ۳

در ادامه به تخلف یکی از مدیران وقت که اصرار به عقد این قرار داد داشته است اشاره می شود.

مهندس خوشرو معاون عمرانی وقت استانداری در زمان تصدی خودبا اعمال نفوذ باعث بسته شدن قرارداد غیر قانونی مذکور می شود و با اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اقدام به تائید و تاکید جهت عقد قرارداد نموده است در حالی که هیچ وظیفه و اختیارات قانونی در این رابطه نداشته است. در ضمن وی بر خلاف ضوابط و خارج از حیطه اختیارات خود با تبدیل ضمانت نامه بانکی به سفته آنهم به مبلغ پانزده میلیون تومان موافقت نموده است.

(سند شماره ۴)

متن درخواست استاندار تهران نسبت به تخلف اداری معاون خود و معرفی وی به هیات بدوی رسیدگی به  تخلفات اداری





این تنها گوشه ای از سوابق سوءاستفاده ها و تخلفات خانوادگی همسر و بانوی فتنه بود.

به گزارش عصر امروز نکته مهم این است که با توجه به فرافکنی مسئولان سازمان محیط زیست در خصوص بنزین های آلوده و همچنین اسرار وزارت نفت برای واردات بنزین سئوال اصلی اینجاست که با توجه به این سوابق آیا بین تمام این رویدادها ارتباطی وجود دارد یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فریبا داوودی مهاجر؟؟؟!!!
معصومه ابتکار ؟؟؟!!!
و...
چرا باید در پستهای کلیدی مملکت بر سرکار بیایند؟! پس دستگاه های نظارتی چه کار می کنند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
خواب نیستند این ها ازوابستگان احمدی نژاد نیستند وگرنه زندانی هم شده وحکم اعدام آنها هم بعضی ها صادر کرده بودند
آرمان
United Kingdom
واقعا بازی جناحی و فرقه ای اینقدر ارزش داره که حاضرید مردم بنزین آلوده استنشاق کنند ولی باز هم شما موضوع رو جناحی بدانید.
United States
اتفاقا این تندروهای افسادطلب هستند که همه چیز را جناحی می کنند ! جالب است که همین افسادطلب ها در دولت سیاه خودشان می گفتند محیط زیست اولویت ما نیست !
ضمن اینکه خبر رو بخون و بفهم که همفکرای رانت خوار چه خوابی برای بنزین دیده اند ...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
شما دروغ بنزین آلوده رو اصل قرار میدید و باقی نتایج رو بر اساس اون بیان می کنید. والله ما هم راضی نیستیم. نه بنزین آلوده داخلی و خارجی نه دزدی 3000 میلیاردی امیر خسرو نه جریمه 54000 میلیاری کرسنت. به شرط اینکه اینهمه دروغ به خاطر منافع جناحی به خورد ملت ندن
کمال
Iran, Islamic Republic of
چی بگیم! از کجاشون بگیم!
کاسبان فتنه! کاسبان تحریم! کاسبان رابطه! به خدا هرچی بگی بهشون می چسبه! اینا همه فن حریفن!!!!
چه ربطی به بنزین داشت؟
سهرابی
بخون تا بدوی چه ربطی به بنزین داره !
وارد کننده بنزین با سازمان محیط زیست که کیفیت بنزین های تولید داخل را بررسی و اعلام میکنه چه نسبتی دارند ؟
استدلال علمی برای واردات بنزین از خارج:
بنزین هایی که در شرکت های پتروشیمی تولید شده و در جاهایی غیر از تهران مصرف می شوند ، هوای تهران را آلوده می کند(گنه کرد ... زدند گردن مسگری) !
پس باید تولید بنزین درکارخانجات پتروشیمی متوقف و از خارج وارد شود !
هم ربطي به بنزين نداشت هم اينكه اين چند تا كاغذ نشونه اي از كلاهبرداري هم توش نبود. همچين نوشته كه تاييد يا تكذيب نمي كنيم كه فكر كردم پرونده مشابه آريا و زنجاني و بيمه رحيمي و.... رو مي خواين رو كنين. هيچ نقطه ضعفي گير نيوردين چسبيدين به چه چيزهايي. ياد احمدي نژاد افتادم.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
54000 میلیارد جریمه کرسنت آقا م.ه فراموش نشه
رضا
پیراهن عثمان دست گرفتی حالیت هست
شرکت پشت‌ پرده واردات‌ بنزین متعلق به چه‌کسی است؟
واقعا متوجه ربطش نشدی؟
جهان مواظب باش مافیا قدرت ثروت فیلترت می کندا
جهان دوست داریم
خانه از پای بست ویران است ، خواجه در بند نقش ایوان است. زمانی که دانشگاه آزاد "ملک طلق خدا" باشد که وقف هم می تواند کرد ، شما چرا دنبال این موارد جزئی هستید؟
خدا عاقبت این دولت رو بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
این مطلب که ربطی به بنزین نداشت . لطفا با توجه به اینکه پرونده در آن سال به دادسرا رجاع شده و احتمالا تا به حال منجر به صدور حکم شده، در خصوص حکم قضایی صادره اطلاع رسانی فرمایید .
اگر بنزین پتروشیمی سالم و اقتصادی است ، لطفا بفرمایید چرا در بقیه جاهای دنیا از بنزین پتروشیمی استفاده نمیکنند؟
ضمنا بفرمایید شما با کدام مجتمع پتروشیمی زد و بند دارید که خودتان را برای بنزین پتروشیمی به اب و آتش میزنید ؟
Norway
شما هم که واعظ بلامنازع شدید . چرا می گویید
ضمنا بفرمایید شما با کدام مجتمع پتروشیمی زد و بند دارید که خودتان را برای بنزین پتروشیمی به اب و آتش میزنید ؟
برای خودت حکم می دهی ؟ اگر به مدرک باشد اقلا سایت جهان دارد یک سری مدارک مرتبط را نشان می دهد که البته بایستی در مورد انها تحقیق کردد . لیکن شما چه ؟ من سردبیر و دوستان این سایت را از طریق بستگانم می شناسم . این وصله ها به سردبیر و امثالهم نمی چسبد .
شما اینها را تشویق کنید که بدنبال مطلع کردن مردم باشند . چون از این طریق حساسیت ارگانها ذیربط نیز برانگیخته خواهد شد. نه اینکه با رمل و اسطرلاب تحلیل کنید . البته با توجه به برخی سوابق می دانم که سایت جهان بی دلیل و بی مدرک صحبتی نکرده است . لیکن نبایستی با قطعیت اعلام نظر کرد. امیدوارم نهاد های نظارتی و قضایی رسیدگی کنند .
مهدی
پشت پرده واردات بنزین مردم بی پناهی هستن که بخاطر بنزین آلوده پتروشیمی سرطان گرفتن و گوشه بیمارستان دارن جون میدن و صداشون به گوش شما که فقط بدنبال تخریب دولت هستید نمیرسه...
Turkey
شما به جز اظهارات خانم ابتکار مدرک دیگری دال بر آلایندگی بنزین پتروشیمی دیده اید؟
Iran, Islamic Republic of
بله پاکی هوا بهترین دلیله
علی
1-از ابتدای سال 93 پدیده وارونگی هوا نداشتیم تا معلوم شود آلودگی هوا کم شده یانه از این به بعد معلوم می شود
2- کدام مرجه قانونی بنزین ها را مورد بررسی و آزمایش قرار داده و بصورت رسمی اظهار نظر کرده ؟ فکر می کنم باید این مرجع زیر نظر محیط زیست باشد .
3- با اظهار مسئولین پخش مواد سوختی اصلا بنزین پترو شیمی ها به تهران ارسال نشده بوده / پس
Canada
بله. چشمان هر تهرانى تغيير كيفيت هواى تهران را ديده است
یعنی قبل از تولید بنزین داخلی کسی سرطان نمیگرفت! یعنی بعد از واردات بنزین دیگه کسی سرطان نمیگره؟ یعنی تو اون کشورهایی که اینا ازش بنزین وارد میکنن کسی سرطان نداره؟
Iran, Islamic Republic of
امسال بدنیا اومدی ؟ که نمی دانی این چند سال چند روز هوا در وضعیت خطرناک بود ؟ تابلو های هشدار را نگاه نمی کردی
جدی میگی ؟ چون همین آقایان که هم نفت و هم بنزین و هم محیط زیست 10 ها سال دستش بوده الان به فکر محیط زیست افتادن ؟
همین افسادطلب ها در دولت سیاه خاتمی می گفتن محیط زیست اولویت ما نیست !!!
حتماخانم ابتکاراگراین مطالب صحت داشته باشه استعفامیده ورسماازمردم عذرخواهی میکنه ویارئیس جمهوراین خانم برکنارمیکنه دولت راستگویان پاکدسته شک نکن!!!!!
تورو خدا یکی بمن بگه
چطور با انطراف دو میلیون می تونن هزینه ی نظام سلامت و پزشکی رو اجرا کنند.
ولی از پول نفت و گاز و پتروشیمی چیزی در نمیاد.
حتما باید از جیب مردم بگیرید تا به مردم بدید؟

تورو خدا این مملکت درآمددیگه ای نداره؟

والله اگر از حقم بگذرم.
پویا
جهان جان ما قبولت داریم تبریک می گم به خاطر این اطلاع رسانی خوبت پس معلوم شد این خانوم چقدر به فکر محیط زیست.گردوخاک مملکت و ول کرده رفته سراغ بنزین چون نفعش توشه ما مردم هم خوابیم و خبر از هیچی نداریم
United States
چه رویی دارین شما اصول ندارها. بنزین آلوده توزیع کردین حالا طلب کارم هستین
بنزين آلوده از سال 81 و در زمان مديريت اصلاح طلبها و همين خانم ابتکار توزيع می شد.
بنزین آلوده در دولت سیاه خاتمی فتنه گر بوده ، که اون موقع آقایان مدعی ! می گفتند محیط زیست اولویت ما نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
زحمت بکش حداقل توی روزنامه های رسمی آن دوره بگرد ببین کی بفکر محیط زیست بوده
United States
عجب ! پس تنفس مردم بیچاره بهانه بود تا رانت خواران نفس چاق کنند ؟!!!!!!!!!
خدا لعنت کند خائین را ...
امریکا و انگلیس را
Finland
اگر اینها ادعای اثبات شده بود ،حکم دادگاه را می گذاشتید . ضمنا اینها چه ربطی به واردات بنزین دارد ؟
حالا این الان چه ربطی به بنزین داشت!!
خدایی دیگه کم اوردین برا لجن مال کردن دارین دریوری مینویسین..
شما فعلا ماجرای م.ح رو بررسی کنید
احسان
ربطش این بود که این خانوم از زمانی که مسئول محیط زیست شده بارها و بارها بوق و کرنا کرده که بنزین هایی که آخر دولت قبل به خاطر تحریم در داخل تولید شده بوده آلوده بوده و کیفیت نداشته و بعدتهمتی ساختگی بایت کشته شدن برخی از مردم تهران به دولت قبل زد و بعد از چند روز مشخص شد اصلا این بنزین ها در تهران پخش نشده بوده!!!!

بعد از این همه که دید خیلی ضایع بازار شده
ظاهرا با توجه به این اسنادی که هست
از سر دلسوزی برای درآمد همسر عزیزشان، و به اسم دلسوزی برای مردم دائما دم از وارد کردن بنزین از خارج می کرد
Iran, Islamic Republic of
یا اباالفضل شاخ در آوردم . لعنت بر رانت و ویژه خواری.گفتم چطور این خانوم دوستدار مردم شده
عجیب نیست چون متعلق به انهاست حدمتگزاری و نو کری ،رانت تحصیل رانت منصب رانت ثروت ،؟؟؟؟؟؟؟هدف اینها بود ما به .......
محمدی
اونوقت ما میگیم مشایی و رحیمی و اریا باید برن جلوی اینا بوق بزنن کسی قبول نمیکنه
ادعای سرطانزا بودن بنزین داخل و واردات بنزین و سود کلان!
حالا معلوم شد امثال این خانم در این مدت دستشون از کجاها قطع شده بوده که جیغ میکشیدن!
جالب اینجاست که رسانه ملی مملکت شده نریبون این خانم برای القای آلوده بودن بنزین تولید داخل! احتمالا از این رانت سهمی هم برای اینا در نظر گرفتن!
ایمان
روحانی مچکریم؟؟؟!!!
وقتی شروع کارت رو با دروغ شروع میکنی و میگی من سرهنگ نیستم همینه دیگه...
درود بر سرهنگ ها...
هرکه با اکبر اقا یار شد از کنارش یک شبه پولدار شد
دزد واقعی اینا هستند

خدایا اینهم از جماعت بلدم بلدم

رانت 650 میلیون یورویی معادل 3000 میلیارد

واردات بنزین برای روزانه 10 میلیون لیتر از قرار هر لیتر 1 سنت معادل 100 هزار دلار و به عبارتی 330 میلیون تومان برای هر روز ، 121 میلیارد برای هر سال
و در سه سال باقی مانده اقای فریدون می گردد
موک 360 میلیارد تومان با اضاقاتش 400 میلیارد

از گلوشون پایین نره
هی زور بزنید و اراجیف بنوسید. مردم از اینکه هوای پاک مصرف می کنن و دیگه از سونامی سرطان خبری نیست راضی هستن! این وسط یه عده دلواپس که در چند سال اخیر هوای پاک رو هم از مردم دریغ کرده بودند عصبانی باشن! مهمنیست! احتمالا از ترس تینه که به خاطر جنایاتی که در حق مردم بیچاره کردن باید محاکمه بشن.
Iran, Islamic Republic of
عقلت بیشتر از این نمیرسه
بی سواد از جای خاصی پول بگیر
این هم از مرام شماهاست دیگه ژستهای روشنفکری مال تو سمیناره (سمینهار) فقط
دوست عزیز وای پاک ؟؟!!! شما باد بهار و بارون این فصل رو هم به حساب خودتون بنویسید دیری نباشه که پایز بیاد اونوقت مثل الان که کرک و پر دفاع از شاهکار دیپلماسی قرن ریخته این های و هوی هوای پاکتون هم ساکت میشه در ضمن :
1- این بنزین ها اصلا" به تهران نیامده
2- در هیچ مرجع رسمی یا غیر رسمی آزمایشی مبنی بر آلودگی انجام نشده
3-اون مسئولی که در وزارت نفت مصاحبه کرد و گفت که ما آزمایش نکردیم و فقط میدونیم آلودست!! توبیخ شده
4- برابر آزمابشات رسمی از بنزین های وارداتی به مراتب پاک تر
5- فقط بزرگترین عیبش اینه که سودش تو جیب سهام دارهای بیچاره پتروشیمی ها میره نه جیب یه عده افراد خاص وگرنه واقعا" برای دستگاه عریض و طویل وزارت نفت یا سازمان محیط زیست برداشتن چند نمونه و آزمایش در یک مرجع معتبر چقدر کار داره ؟
بارون بهار و پاکی هوا کار خانم ابتکاره. ولی طوفان شن و خرابی هاش کار خدا!!!!!!!
فرض کنیم همه حرفهایی که نوشتی درست! فقط یه توضیح مختصر بده که پس این آلودگی وحشتناک 2 سال اخیر تهران ناشی از چی بوده دوست عزیز؟
آلودگی وحشتناکی که سریعا بعد از واردات بنزین بهبود چشمگیری داشت!
اونوقت این آمار پاک شدن هوا را همون سازمانی که طوفان های تهران را به طرز عالی پیش بینی کرد اعلام نموده؟
شما توضیح بده که این طوفانهای شن وحشتاک اخیر تهران ناشی از چی بوده دوست عزیز!
جناب سونامي سرطان!! خود اين حضرات نتوانستند سند ومدركي دال بر آلوده ساز بودن بنزين مورد بحث ارائه دهند اونوقت تو كاسه داغتر از آش شده اي؟؟!!
شما فقط تو اين سازمان محيط زيست نمايش اجرا كنين خوب
اگه جوابی داری نسبت به این مستندات ارائه بده و الا بی ادبی نکن .
برای من یه سوالی ایجاد شده. الان این همه سندی که ارائه کردید رو فرض میگیریم درست باشه. اون وقت مدعی العموم دقیقا کجاست که نه این اسناد رو پیگیری می کنه نه این سایت برفرض غلط بودن اسناد توبیخ کنه؟!!!
مدعی العموم فعلا چشم گذاشته تا اینا برن قایم بشن!
همون طوری که خیلی ها قایم شدن، اونم یه طوری که دیگه پیدا نمی شن!
بعضی ها هم اونقدر گنده شدن که از فرط بزرگی به چشم مدعی العموم نمیان!
United States
این چه ربطی داشت به واردات بنزین واقعا شما مردمو چی فرض کردین بابا ای کیو خدا وقتی بخواد گروهی رو ذلیل کنه با دست خودشون ذلیلشون میکنه مثل شماها اون زاکانی بهش میخوره زرنگتر از اینا باشه ولی خیلی ....
فعلا که شما تندورها دارید ذلیل میشید که برای رانت بنزین دست به این کارهای غیراخلاقی می زنید ...
Iran, Islamic Republic of
اون نهاد خاص سازمان تربیت بدنی نبود
رضا
از مرامی که اینها دارند برمی آید که متخلف باشند و اگر غیر از این بود مایه تعجب بود و شما برای تکمیل گزارش خوب بود مستندهایی در خصوص واردات بنزین (شربت شیرین سرطان ساز برای اینها ) منتشر میکردید اینها سفره معاویه رو شیرین تر از سفره علی حتما می دانند و گرایش به جیفه دنیا دارند
احمد
United States
در مورد سوال آخر لطفا از آقای رئیس جمهور و وزارت اطلاعات سوال فرمائید .
Iran, Islamic Republic of
الان چوب چه ربطی به بنزین داشت؟؟
بابا ایکیو
الان رانت واردات بنزین دادن به شوهر خانم ابتکار یعنی محمد هاشمی
راستگویان
دوست نظام
سازمان ب های نظارتی(سازمان بازرسی،دیوان محاسبات و...) بی طرف که کمر دولت قبلی را شکستند وهرگونه حرکاتش را به شدت زیر نظر داشتند ،بسم الله مردم منتظرند که ثابت کنید برای شما چپ وراست،اصولگرا و...احمدی نزاد وروحانی فرقی نمیکند
اگه راست میگویید بررسی کنید واقدام کنید وگزارش کنید
کی و چی ،منتظر هیچ واکنشی نباش خودشان هستن و خودشان سر گرمی درست کردند ،من و شما را جلو درب هر ساز مانی چند دقیقه ایست کنم می گویند چرا ایستادی چه به ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلا بوی تعفن مدیریت است که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
الان که که چیزی مشاهده نمی کنند درآن دولت بودکه ذره بین به دست وقبل ازاینکه خلافی ثابت شود در رسانه ها وآنهم در اوج انتخابات مطرح کرده ودرباره آن مانور می دادند که آهای مردم بزرگترین دزد تاریخ را شناسائی کردیم
مطلع
اگر بدانيد امروز در سازمان محيط زيست چه مي گذرد خون گريه ميكنيد،اين قراردادها در مقابل حجم تخلفات امروز چيزي نيستند
خجالت اوره
موحد
دولت راستگویان است دیگر !! چه میشو دگفت؟
hamid
چقد اسناد محکمی ارائه کردین!!!!!
چرا ؟
جواب داری بگو و گر نه بلغور نکن .
امیدوارم روزی برسه که شما ها لحظه ای هم که شده به خدا فکر کنید
علی
لعنت خدا بر اهل فتنه و رانتخواران فاسد
United States
تقوا تقوا تقوا
بانوی فتنه یعنی چی!! این که لقب درست کنیم کجای دین آمده است...
سعيد
Canada
اولا ربط اين داستان به بنزين آلوده چي هست؟ گيرم شوهر ايشان خلافي كرده، ايشان يا فرد ديگري نبايد خلاف شماها رو اعلام كنه؟ هركسي خواست خلاف كسي را اعلام كند سريع براي خودش و بقيه پرونده جور مي كنيم
ثانيا چرا اين مدارك را به قوه قضاييه كه خودتان بارها و بارها بر درستي آن اذعان داشتيد ارائه نمي كنيد و از آنها دادخواهي نمي كنيد؟ انتشار اين مستندات كه صحت و سقمش محل بحثه جز خط و نشان كشيدن براي ساكت كردن دولت در مورد موضوع بنزين هاي آلوده چه معني دارد؟ اگر ريگي به كفشتان نيست بگذاريد دادگاهي تشكيل شود و از خود دفاع كنيد
اتفاقا جهان خوب به هدف زده ، دمش گرم ، این عده رانت خوار می خواستند با این کار پای بنزین وارداتی را به کشور باز کنند تا جیب آقازاده ها را پر کنند ...
جوان اهل چم خاله
یک سری هم به زمین هایی که همسر خانمی که ادعا می کند دلسوز یوزپلنگ است ولی دشمن طبیعت در چم خاله استان گیلان بزنید
ببنید این همسر خانم چگونه دریا را خشکانده و زمین را فروخته
همسر ایشان فقط سیاسی بازی می کند
فاجعه زیست محیظی در دریا ایجاد می کند همسر این خانم
وایشان ...
بعد این خانم میگن خشکی آبها باعث این گرد و خاک هاست! پس با این ادعا این خانم مدعی نجات محیط زیست اول از همه باید شوهرش را دادگاهی و مجازات کنه!
...
مسئول رسیدگی به رانت و اینجور چیز ها معرفی شده خوب حتما خبر ندارند شما بهشون بگین!!!
کاظمی
امیدوارم لااقل خودی نشان دهد و جلوی این مفاسد را بگیرد...
به به به به
بجای استفاده از بنزین داخلی و کمک به تولید کننده چه کارهایی که نمیکنن
الان اگه آمریکا دوباره تحریم بنزین کنن دولت مچکریم چیکار میخواد بکنه
هر چرخ سانتریفیژا دیگه نمیچرخه
هم چرخ پالایشگاه ها
روحانی مچکریم!!!
سلام
همه این اتفاقات و سوء استفاده ها تایید می کنند که باید موقع انتخابات مجلس و رئیس جمهور ی آینده خیلی حواسمان را جمع کنیم .
کلا مخدوشید
بله ! ارتباط وجود دارد ! اونم چه ارتباطی !
فعلاً که هوا سالمه
کلمه اسرار در پاراگراف آخر صحیح نیست. اصرار به معنای پافشاری درست است. لطفاً اصلاح کنید
Iran, Islamic Republic of
چه بخور بخوریه :)
بله دیگه به نام سرطان به جیب عزیزان
حالا که چی
الان برنامه نگاه یک داره از عزم اقتصادی مسئولین برای رسیدن به ایران 1404 میگه
باید بخندیم یا گریه کنیم نمی دونم
هر وقت شهرداری تونست خیابان رو آسفالت کنه و روز بعد آب و فاضلاب خیابان رو آش و لاش نکنه میشه امیدی به ایران 1404 داشت
علی از قم
من دنبال گرفتن جواز واردات محصولی بودم که بعد از یک ماه دوندگی و التماس آخرش به بنده گفتن با آقای ..... مشورت کردی ایشون تنها واردکننده این محصول هستند.
دیگه خودتون بقیه ماجرا را بخونید.
تادراین کشورتعارف است همین است اصلا بامسئولان برخورد نمی شود وهیچ مسئولی تاکنون نگفته به دلیل کوتاهی هایم کنارمی روم !
أقاي رةيس جمهورجه كسي رادوباره به پست حساس محیط زيست برگرداندی البته درسراسرکشور به تبعیت ازایشان مخالفتهای راسای محیط زیست به منافع آنها درمیان هست ازجمله درسوادکوه مازندران پیرامون کوک سازی تحقیق کنید
ایشان (خانم ابتکار)استعفاء بدهند هرگز
چرا دست ازسریک خانم که مسئولیت دارد برنمی داریدحیف نیست مردم آزاری میکنید
مردم آزاری ؟ ایشون دارن مردم آزاری می کنن تا جیب دلال ها را پر کنند ...
خدارحم کند ماملت را که دستمان به جائی بند نیست
Iran, Islamic Republic of
جهان جون كمي خم از رحيمي و احمدي نژاد بنويس سند هاي اونها را هم رو كن !!! نكنه خودت هم قاطي اونايي آي كلك
Finland
اگه تخلف کنن اونا رو هم میگه، ولی همینجوری که نمیشه رو هوا
آره از اونا بگن تا امثال این خانم هم پشت اونا قایم بشن و به لفت و لیسشون برسن!
با ادعای دلسوزی برای محیط زیست په رانت هایی که به جیب نزدن! چه نادان هستن مردمی که اینا را باور میکنن.
اگه این اسناد بود که تو حتما ساکت نمی موندی ، اما انگار شما با اینها دمخوری و قاطی داری که از افشاگری ناراحت می شی ؟
محسن
مطمئن باش اگه از احمدی نژاد مدرک وسندی میداشتن تا حالا اونو استخفرالله به خدا میرسوندن
Iran, Islamic Republic of
واقعا الان جای خالی همون سوال تاریخی به شدت به چشم می‌خورد که: "آقای گودرزی و خانم شقایقی" چه ربطی با هم دارند؟
حالا اگه اون سوال سخته،‌ شما این یکی رو جواب بدید که ماجرای چوب روسی در سال 1372 چه ارتباطی به ماجرای بنزین آلوده در سال 1390 و بعد از آن دارد؟ ظاهرا تلاش برای ماله‌کشی بر فجایع "دولت محمود" قوه استدلالتان را بدجوری تحت‌تاثیر قرار داده. آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
جهان از بزرگترین خطر اسلام قدری برایمان بنگار
Norway
سایت جهان نیوز
سردبیر محترم



میدانید مشکل اینها چیست ؟ تعدادی از این مدیران دولتی هم از توبره میخورند و هم از اخور . حقوق های چند میلیونی ماهیانه صرفا دست گرمی است . از طرفی پست های دولتی را اشغال می کنند و از طرف دیگر به مدد رانت و ارتباطات شرکت هایی از این دست دارند و بشدت پول در می اورند . نمونه اش همین اقای مسئولی که در هجده شرکت خصوصی دیگر مسئولیت داردو ثروت میلیاردی که بغلط و یادرست می نویسند و هیچگاه هم تکذیب نکرده است . این قضیه باعث دزدیده شدن فرصت های شغلی ازدیگران ، ایجاد طبقات خاص اقلیت ، بدبینی مزمن در دیدگاه طبقات مختلف کشور که در تگندستی زندگی میکنند و هزار بلا و معضل اجتماعی دیگر شده و خواهد شد.
ادم های سالمی که حاضر نیستند از موقعیت های شغلی اینچنینی استفاده کنند به حاشیه رفته و فرصت طلبان متملق رشد می کنند . از این خطر برای امنیت ملی چه خطری بالاتر ؟ من بالشخصه شاهد بسیاری از این موارد بوده ام بدون اینکه کاری از دستم بربیاید . فکر می کنیید دشمن از بوجود امدن و حمایت از چنین وضعی به عنوان یک سلاح بسیار کارامد دست خواهد کشید ؟ قطعا خیر . البته این مسئله یک مشکل فرهنگی و ایمانی است که صرفا به حزه حکومتی نیز بر نمیگردد . هرچند حکومتی ها بشدت تاثیرگذارترند . مگر برخی از همین ها از کره ماه امده اند ؟
اشاره صحبت هایم به این خانم و همسرشان نیست و نمی دانم که این صحبت ها تا چه حد سندیت دارد . به صرف یک خبر قضاوت نمیکنم . لیکن اگر قرارباشد رسیدگی نشود و ریشه این قبیل امور خشک نشوند و یا عاقبت قضیه بنزین داخلی و وارداتی با توجه به وضعیت بسیار مشکوکی که در اینجا مطرح شده است و وجود سرنخ های بسیار شک برانگیز همچنان در لایه ای از ابهام بماند ، چه اینها بیگناه باشند و چه نباشند ضرر مضاعفی به حیثیت کشور خواهندزد . از رییس جمهور ، قوه قضاییه و سائر سازمانها ی ذیربط تقاضای رسیدگی و اعلام ان به عموم ملت را خواهانیم .
بخدا هر موقع که می خواهیم با ضد انقلاب بحث کنیم به اینجاهاکه می رسد شرمنده می شویم . امیدوارم که این پیام قابل چاپ شدن باشد . زیرا حاوی توهین به شخص خاصی نیست و از طرفی واقعیتی است که از دهان برخی از مسئولین صدیق نیز بشکلی شنیده میشود . پس استثنا قایل نشویم چون امثال بنده نیز حق حرف زدن در این کشور راداریم و هرگونه تعرض به منابع کشور تعرض به حق تک تک ما است . شعار اهمیت حق الناس را که زیاد می شنویم . من حق خود و خانواده ام را بر این قبیل افراد حلال نخواهم کرد .
Iran, Islamic Republic of
اینکه واقعا هوای تهران و حتی ایران بهتر شده اصلا شکی نیست و امیدوارم ادامه داشته باشه تا مردم کمتر سرطانی بشوندو ولی از اینکه رانت ویژه ای هم شکل گرفته متاسفم و این ایراد در همه جا وجود داره و در همه ادارات و شرکتهای بزرگ و کوچک یعنی مبنا و پایه اقتصاد فعلی از حدود 15 سال اخیر فقط رانت و پارتی بوده و هست و است و عست
Iran, Islamic Republic of
این مطلب که ربطی به بنزین نداشت .!!!
برادران دروغگو
زارع
درایران باید انقلاب رانت خواری محقق شود ! چاره دیگه ای نیست !
hosseini
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفا پیگیری نمایید خواهشند
سید مهدی
من مینویسم وشماهم درج نکنید .. باشه ؟؟

بخدا قسم والله و بالله قسم میخورم و با علم و مدرک معتبر فریاد میزنم که ایها الناس بهوش باشید و دقت کنید ... همون دستهای چدنی در دستکشهای خوشرنگ و مخملی برنگهای سبز و صورتی و ارغوانی وبنفش و ووووو که مقتدایمان امام سید علی خامنه ای حفظ الله گفتند از سالها قبل در حال کودتا علیه تمامی ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی که حضرت آقا روح الله رحمت الله علیه بنیانگذارش بود در حال انجام ماموریت ننگین و بی شرمانه و نجس اش است و علی زمان را در مقابل قران های سر نیزه قرار داده اند /
بنزین پتروشیمی ها هیچ مشکلی ندارد. گزارش فلات پژواک را بازنشر دهید
m
به به سایت جبهه پایداری معلومه که خیلی تحت فشاری. فردا دوباره تکذیب میشه این بی ابروی برای شما میمونه مثل جشن روز زن جرات داری کامنتو بذار
مه آفرید هم اتهامش را تکذیب میکرد!
بابا اینها مهم نیست! مهم بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون بود که با تلاشهای امثال جهان نیوز بحمدالله از بیخ گوشمان رد شد!
از ماست که بر ماست
وقتی به ادم ها بر اساس شعار هایشان اعتماد می کنیم این می شود اخر عاقبتش
اسماعیل زنوری
United Arab Emirates
بنام خدا

رانت حواری یک پدیده ای گشته که به روحانی یا احمدی نژاد پیوندی ندارد.
اگر هم اکنون امام زمان هم بیاید این رانت خواریها ادامه خواهد داشت
بنیان کار نابسامان و ویران است
بودش زور و پول در دستان نهادهایی مانند سپاه و مانند این نهاد که کم هم نیستند و رخنه بی پروای این نهادها بر روی نیروی داد و دادگاهی کشور را به این روز و شوریدگی انداخته است.
حسن
تعجب من از این خانم و شوهرش نیست تعجب و صد تاسف از حسن روحانیست که قریب به اکثر وزرای خودش را از دهه شصت انتخاب کرد که یکی از آنها نعمت زاده است با ثروت نجومی آن یکی وووو بماند این غصه ها
عماد
United States
مدعي العموم بايد واردشودوحضرت رانت خواررابررسي كند وسركارخانم استعفا دهد
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست برای شرکت ما یه وام چند میلیاردی جور کرد
amin
با سلام
تقوا و انصاف از هر چیزی بالاتر است. تمام اوراق و مستندات نشان داده شده در این صفحه، مربوط به کارهای اون آقا و شرکتش در مورد چوب و مسائل آن بوده است. حالا چطور از این مستندات میشه نتیجه گیری کرد که آنها در حوزه نفت و بنزین هم واردند؟ من اصلا موافق این گروه نیستم ولی بدون مدرک نمیشه افراد را بدنام کرده و تهمت زد. شاید هم آنها این کاره باشند ولی مدارک و مستندات میخواهد که این مدارک اصلا ربطی به آن کار (واردات بنزین) ندارد. لطفا سایت جهان دقت کند و عنوان مطلب را عوض کند.
علي
حماقت است اگر فكر كنيم ارتباطي وجود ندارد