چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲۱
نماد تبعیض بر بلندای تهران؛

کم درآمدها به برج میلاد نگاه هم نکنند

چهارشنبه ۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 172502
سرویس جامعه جهان- این بخش از صحبت های آقای مطهر نژاد، مدیرعامل برج میلاد که روز گذشته در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها بیان شد را بخوانید: "همه اقشار نمی توانند از این رستوران (رستوران گردان برج میلاد) استفاده کنند. اقشار کم درآمدتر می توانند از رستوران هایی که در پایین برج قرار دارد، استفاده کنند.وی با ذکر این سوال که در تهران چند درصد بنز و بی ام و سوار هستند، گفت: تعداد این افراد هم کم است. این رستوران نیز برای افرادی است که بتوانند از پس هزینه های آن بربیایند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه بزرگترین رستوران گردان دنیا در برج میلاد است، گفت: باید غذاها با کیفیت و در شأن و منزلت افراد ایجاد شود."

از حق نگذریم، با خواندن این صحبت ها نخستین چیزی که در ذهن هر مخاطبی رنگ می گیرد، رایحه ناخوش تفکرات کارگزارانی ها است.همان ها که میخواستند کشور را با الگوهای غربی و بانک جهانی، مثلاً بسازند و در این میان قشر مستضعف را زیر پایشان له کنند و عین خیالشان هم نباشد.

دوست داشتند مدیرانشان را بفرستند گلف و بیلیارد بازی کنند تا راحت تر بتوانند در سمت های مدیریتی شان! کار کنند و تصمیم بگیرند.در واقع با این صحبت های آقای مطهر نژاد، باید دیگر برج میلاد را نه یکی از نمادهای مسئله دار! شهر تهران که نماد اشرافیت جدید و قدیم معرفی کرد.

اشرافیتی که اشراف و اشراف زاده هایش، به قول همین مدیرعامل محترم بنز و بی ام و سوار می شوند و غذاهای برج میلاد باید در شأن و منزلت آنها ایجاد شود.

نیازی به استفاده از عبارت "یادمان نرود که..." نیست. باید با تشر و تحکّم به مدیر برج میلاد و سایر همفکرانش، گفت که با این افکار انحرافی تان نامه استعفا را بنویسید و واگذارید این جیفه کثیف دنیا را و بروید.شما که با این ادبیات توهین آمیز که مثلاً "سایر مردم می توانند از رستوران ها و فست فودهای پایین برج استفاده کنند" با مردم حرف می زنید، همان بهتر که ما و این مردم مستضعف را از فیض مدیریت های مشعشعتان محروم کنید و بروید.شماها باید بهتر نگاه می کردید.
 
این برج میلاد ۴۳۵ متری، ایستایی و مثلاً نماد شدنش را مدیون همین مردم مستضعف و متوسطی است که امروز امثال شما، آنها را تلویحاً با "اُف" خطاب می کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Europe
عیبی نداره ما هم خدائی داریم .البته پولش و که از بیت المال برداشتین فست فودش مال ماست ؟
Iran, Islamic Republic of
این چنین بنا و باروهایی حاصل خون دل خوردن مستضعفانی است که جگرگوشه های شان را در زمانی که این برج نشینیان برای تحصیل و کسب مدیریت های فعلی به خارج رهسپار شده بودند راهی جبهه ها کردند و داغ دل شان بر سینه های شان باقی ماند تا آقایان وقتی با مدارک آنچنانی از خارج برگشتندبراحتی در این برج ها دل به دریا بزنند
Iran, Islamic Republic of
اين برج با ماليات هاي ما كارمندان ساخته شده. پولش از كيسه ملت پرداخت شده. حالا ايشان از شان و منزلت افراد سخن مي گويند. مگر شان و منزلت ملت ايران كم است. مگر كسي را مي توان يافت كه شان و منزلتش از پيامبر اسلام (ص) و اميرالمومنين علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و امام خمینی (ره) بيشتر باشد؟ اينان هميشه حامي ملت بودند. آقا سخن از شان و منزلت نفرماييد. شما خودتان كجاي اين انقلاب بوديد. كداميك از اين سرمايه داران به قول شما به موقع ديون خود را به اين نظام و انقلاب داده اند. بدهكاران كلان بانكي و مالياتي افراد با منزلت هستند يا ما اقشار كارمند و كارگر كه با فيش حقوقي همه مطالبات را تا قران آخر از حسابمان كم مي كنند. خود بنده امسال رو هم بايد با حقوق پارسال كار كنم. از مسئولان نظام در خواست دارم اين تبعيض هارو ريشه كن كنند.
طرح ملی ست و مردم شمال شهر تموم ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
اون آقا تو مصاحبش با تکبر و خود بزرگ بيني برج ميلاد رو با برجهاي جهان مقايسه مي کرد که اونجا ها هم همين قيمت هاست...
حالم از نحوه صحبت کردنش بهم خورد...

متاسفم...
Iran, Islamic Republic of
جالبه هزينه ساخت برج ميلاد از كيسه بيت‌المال كه متعلق به همه مردم هست تامين شده اما بهره‌برداري از اون در اين نگاه خبيثانه، فقط در شان مستكبرين است.
آقايي كه با شعار خدمت به مردم و اصولگرايي برسر كار آمده‌ايد يادتان نرود اين انقلاب متعلق به پابرهنگان است، همان‌هايي كه از بذل جان و مال و آبروي خود براي آن دريغ نمي‌كنند نه آنهايي كه تا مثلا با گران‌شدن مسكن، يكشبه پولدار مي‌شوند و وقتي با مهار قيمت آن از سوي دولت، قدري از سودشان ضرر مي‌دهند، به زمين و زمان و انقلاب و ... ناسزا مي‌گويند.
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم متاسفم.
آیا آرمان امام و شهدا این بود؟
واقعا دل آدم به درد می آید.
Iran, Islamic Republic of
با اینکه شکر خدا از شرایط تقریبا خوبی بهره مندم ولی همیشه از این تفکرات حقیر و ضد ارزشی متنفر بودم و هستم، اقایان یادشون میره که مالک حقیقی خداست
Iran, Islamic Republic of
با پول مردم برای رفاه اغنیا و پز شهرداری هزینه میشود .
يادتان هست... مرفهين بي درد
Iran, Islamic Republic of
ایشون یادشون رفته که بنز سوار شدن مربوط به اموال شخصیه و برج میلاد مربوط به بیت المال!
مردمی که حتی بلیط یه بار بالای برج رفتن شام یک ماهشونه هم سهم دارن از این بلند بی قواره
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز
برجی با این همه هزینه و خرج معلوم است که تفریح کردن در آن هم خرج بالایی دارد این ربطی به خواست مسئولین آن ندارد بلکه آنها مجبورند پولی متناسب با هزینه ساخت و نگهداری این برج دریافت کنند
برج میلاد خاریست در چشم فقیر. پول آن را از جیب فقیر درآورند و منفعت آن را نصیب پول دار نمودند.
برخی در تهران و شهرستان ها زندگی می کنند که خانه شان در حال ویران شدن است و شب ها با ترس و نگرانی می خوابند اینها آمده اند یک چنین برجی را ساخته اند. این حرف هایی که مطهر نژاد زده است نشان می دهد که چرا در کشور ما این قدر بی عدالتی وجود دارد. دلیلش چنین تفکرات و چنین افرادی هستند.
رفتن به این برج پا گذاشتن بر جنازه های بدبخت هاست. اگر جایزه نوبل را هم در این ساختمان به من بدهند برای گرفتن این جایزه به برج میلاد نخواهم رفت.
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف و حرف و حرف اگه راست میگید عمل کنید برج میلاد متعلق به بخش خصوصی نیست متعلق به ملت ایران است پس هر ایرانی که بخواهد باید بتواند از هر قسمتی از این برج دیدن و استفاده کند
United States
اين مملكت اين كشور ايران ما كه قرار بود سرتاپايش را عدالت بگيرد و از بالا تا پايينش را عدالت بگسترانند حالا همه چيزش همه جايش را نظام سرمايه داري گرفته اين اخري هم كه اختصاصا به اسم عدالت امد شد حامي امثال العقيلي حالا داستان يه برج هرچند به اين بلندی اين وسط گم است ..
Iran, Islamic Republic of
مگه مسئولين خرج اين برج را از جيب مبارك داده اند كه حالا بايد از جيب مردم در بيارند.
Iran, Islamic Republic of
خراب بشه اين برج عاج كه چيزي جز خودنمايي و تبرج نيست وفايده اي ندارد
Canada
واقعا شرم آور است! بنده، توی برج آبشار نیاگارا در کانادا با منظره به آن خوبی، نفری ۲۰ دلار شام خوردم و در موقع ناهار هم با۱۲.۹۹ میتوانستم از بوفه استفاده کنم. در اتاوا هم ، برای چنین رستورانی، بین ۲۵ تا چهل دلار، بستگی به نوع انتخاب غذا.
اظهار نظر مدیر این رستوران، زنگ خطر را به صدا در میاورد. مسئله مدیریت این رستوران نیست، مسئله اینه که با این حرفها چقدر عقده حقارت در دل بچه های پاک و بی تجربه خانواده های فقیر و متوسط درست میکند!
"باید غذاها با کیفیت و در شأن و منزلت افراد ایجاد شود."
با این منطق ایشون مثلا حضرت علی (ع) که مثلا به نون و نمک و شیر می گفتند غذای با دو خورشت! شان و منزلتشون چقدر بوده؟

وای از شکم پرستی که هر روز بیشتر از قبل داره مد می شه.