جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مشهد؛

زاکانی: جمهوری اسلامی ایران نماد مقابله با صهیونیسم است

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 372104
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز قدس صحنه برائت از استکبار است، گفت: ایران هم نماد مقابله با صهیونیسم و هم نماد مبارزه با استکبار است.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان مشهدی، با محکوم کردن جنایات سخیف رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف برای آحاد مسلمانان است.

وی افزود: با توجه به جنبه‌های انسانی و اعتقادی مسلمانان در سراسر جهان و همه آزادگان، حضور در راهپیمایی روز قدس برای اعلام انزجار از استکبار و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم، کاری حداقلی به شمار می‌رود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس به معنی برائت از مستکبران است، گفت: باید در راهپیمایی روز قدس همگان شرکت کرده و برائت خود را از مستکبران و همه کسانی که اصرار بر ظلم‌ورزی‌ دارند، اعلام کنند.

زاکانی با اشاره به نقش مهم ایرانیان در حمایت از مظلومان جهان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در صحنه برائت از مستکبران به شکل برجسته‌تر به میدان بیاید و این نشان دهنده وظیفه و تکلیف مضاعف ایرانیان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این حیث وظیفه ایرانیان در حمایت از مظلومان و برائت از استکبار بیشتر بوده که ایران هم نماد مقابله با صهیونیسم و هم نماد مبارزه با استکبار است.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *