شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شانس آوردیم پرسپولیس به دسته یک نرفت

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 232604
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی هیچ کمکی به پرسپولیس نکرد و تازه شانس آوردیم تیم را به دسته یک نبرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید درخشان پس از حضور در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: به عنوان یک عضو کمیته فنی، امری طبیعی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم و از شرایط تیم آگاه باشم. من باید تمرینات را نگاه کنم و پیشرفت‌ها را ببینیم و کارها را بسنجم.

وی افزود: یاد گرفته‌ام این طور کار کنم و من نیاموخته ام که در خانه بنشینیم و فقط اسم کمیته فنی بر رویم باشد. کمیته فنی باید در خیلی از اوقات حضور داشته باشد و پس از تجزیه و تحلیل حرفی برای گفتن در جلسات داشته باشد.

درخشان در پاسخ به سؤالی که آیا برای شما زود نبود به کمیته فنی پرسپولیس بیایید، گفت: خیر اگر من به کمیته فنی آمدم منظور این نیست که سرمربیگری نمی‌کنم، من آمدم از نظر فنی به پرسپولیس کمک کنم و انشاالله کمکم موثر باشد.

درخشان در پاسخ به سؤالی که چه اتفاقی افتاد شما از گزینه‌های دستیاری ژوزه بیرون رفتی نیز تاکید کرد: مشکلی نیست؛ دنیای فوتبال حرفه‌ای همین است. یک مربی خودش حق انتخاب کادر فنی‌اش را دارد این مسئله چیز بدی نیست. در فوتبال حرفه‌ای باید این مسائل را پذیرفت و امری طبیعی است من اولین جلسه‌ای است که در تمرینات ژوزه حضور پیدا کردم و در صورتی که چند جلسه دیگر در تمرینات حضور داشتم جمع بندی‌های خودم را اعلام می‌کنم.

خبرنگاری از درخشان پرسید شما منتقد مربی خارجی هستید پس چرا از مانوئل ژوزه نیز حمایت کردید، یادآور شد: من با مربی‌های بزرگ دنیا کار کرده‌ام و طراز مربیان را به همراه فاکتورهایشان می‌دانم. من وقتی به دنیزلی اعتراض کردم دلایل خاص خودم را اعلام کردم. دنیزلی در فوتبال این مملکت نتیجه نگرفته بود. ما دوباره دنیزلی را به ایران آوردیم و کلی پول را به وی دادیم. خدا خیلی ما را دوست داشت که به لیگ یک سقوط نکردیم، این نشان می‌دهد که دنیزلی اصلا توانمند نبود و ما هم نباید احساسی حرف بزنیم. من وقتی پرونده ژوزه را خواندم دیدم در فوتبال مصر و با تماشاگران زیاد نتایج خوبی گرفته است. مطمئن باشید در مصر هم فوتبال سخت است و هرگز مثل آب خوردن نیست. اصلا ماجرای آنجا با کشورهای عربی فرق دارد، فوتبال آفریقا همیشه شرایط بسیار سخت دارد و قطعا این مربی در مصر کار کرده و پتانسیل بالایی داشته است. امیدوارم ایشان در فوتبال ایران هم موفق باشد.

درخشان باز هم در جواب خبرنگاران که از او پرسیدند پرونده دنیزلی را اگر درست بررسی کرده باشید خیلی بهتر از ژوزه است نیز تاکید کرد: نتایج پارسال پرسپولیس بدون حرف و حدیث تقصیر دنیزلی بود. ما اگر مربی می‌آوریم باید تغییرات ایجاد کند. اگر می‌خواستم دوازدهم بشویم همان حمید استیلی بود و کارش را دنبال می‌کرد. دنیزلی آمد که تغییرات انجام دهد ولی آیا کاری انجام داد؟صد در صد خیر.

دنیزلی 7 سال پیش جوان تر بود و آمد تیم سوم را چهارم تحویل داد پس کارنامه موفقی نداشت. مربی که به یک تیم می‌آید باید اثر گذاری داشته باشد. آقای دنیزلی انگار نه انگار که آمده بود که به پرسپولیس کمک کند. من به شما می‌گویم که باشگاه فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه از نظر تشکیلاتی و بازیکنان خیلی بالاتر از کشور ما است و قابل مقایسه نیست. آنها در فوتبال اروپا توپ می‌زنند و فلسفه آنها با ما فرق دارد.

شما در فوتبال ایران باید با بازیکنان اصلی ارتباط عاطفی داشته باشید و بدانید چطور باید از بازیکنان استفاده کنید اما دنیزلی هیچ شناختی نداشت و به پرسپولیس کمکی نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *