پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آمادگی مسکو برای حمله به داعش عراق

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 448605
به دنبال حملات موفق جنگنده‌های روسیه در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در سوریه، برخی منابع از احتمال انجام این حملات در عراق خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، رئیس پارلمان روسیه صبح امروز سه شنبه ۱۴ مهرماه اعلام کرد: درصورت درخواست بغداد از مسکو برای حمله هوایی به مواضع داعش، این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتی است، به دنبال حملات موفق جنگنده‌های روسیه در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در سوریه، اخبار ضد و نقیض از مقامات عراقی در خصوص دعوت از روسیه برای مبارزه با داعش در این کشور به گوش می‌رسد.

اما این امر در حالی است که کشورهای حامی تروریست، مواضع خود را در سوریه متزلزل دیده و شروع به اتهام زنی علیه روسیه کردند.

وزیر امور خارجه ترکیه که از خریداران نفت از داعش و حامیان اصلی تروریست‌ها است روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه نگرانی جدی کشورش بعد از نخستین حملات روسیه در سوریه را بیان کرد.

فرانسه، آلمان، قطر، عربستان سعودی، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا نیز روز جمعه بار دیگر نسبت به حملات هوایی روسیه در درگیریهای سوریه هشدار دادند.

همچنین رسانه های انگلیس خبر دادند: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تلاش می‌کند ۳۰ هزار سرباز برای مبارزه با داعش در سوریه اعزام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Switzerland
افرين بر روسيه