شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

این بار خبری از شعار علیه کرانچار نبود!

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 355301
هواداران سپاهان که در دو بازی گذشته این تیم اصفهانی و با وجود برد این تیم مقابل نفت تهران، علیه زلاتکو کرانچار شعار دادند، در بازی امروز به شدت سرمربی این تیم اصفهانی را تشویق کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* بازیکنان السد قطر در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار مقابل سپاهان بارها بر روی زمین می‌افتادند و این مساله سبب اعتراض بازیکنان، اعضای کادر فنی و نیمکت‌نشینان سپاهان شده بود.

* تماشاگران سپاهان در پایان نیمه نخست بازی به دلیل وقت تلف کردن‌های بازیکنان السد، علیه این بازیکنان شعار سر دادند.

* حضور اروین بولکو، هافبک محروم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز از دیگر حاشیه‌های این مسابقه به شمار می‌رفت.

* همچنین مهدی جعفرپور، بازیکن سابق سپاهان که اصالتی اصفهانی دارد و در فصل جاری به تیم سایپا پیوسته بود، برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود.

* عصبانیت دروازه‌بان السد بعد از گل دقیقه ۴۷ مسابقه از دریافت گل از مهدی شریفی به میزان قابل توجهی مشخص بود.

* مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که در صدد بود که بعد از گلزنی به السد پیراهن خود را بالا بزند، به دلیل ممنوعیت انجام این کار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از آن خودداری کرد.

* خوشحالی رضا چلنگر، مترجم زلاتکو کرانچار بعد از گل دوم مهدی شریفی بیش از سایر نیمکت‌نشینان سپاهان بود و توجه همه را به خود جلب کرد.

* جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی سپاهان تنها ۲ دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه به تیم السد گل زده و مورد تشویق تماشاگران این تیم واقع شد.

* بعد از هر بار گلزنی تیم سپاهان، صدای غرش شیر که نشانه این باشگاه اصفهانی به شمار می‌رود، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به گوش می‌رسید.

* هواداران سپاهان که در دو بازی گذشته این تیم اصفهانی به دلیل عدم کسب سهمیه آسیایی به شدت نسبت به عملکرد زلاتکو کرانچار، سرمربی این تیم واکنش نشان داده و علیه او شعار دادند، در نیمه دوم این بازی بارها این سرمربی را تشویق کردند و در بازی امروز خبری از حیاکن و رهاکن‌های کرانچار نبود!

* در دقایق پایانی این مسابقه هواداران سپاهان به شدت بازیکنان نیمکت‌نشین خود را تشویق کردند؛ حسین پاپی که در بازی امروز دو پاس گل داد نیز در میان تشویق‌های تماشاگران سپاهان به خارج از زمین رفت.

* یعقوب کریمی و جواهیر سوکای، دو بازیکن تعویضی سپاهان در این بازی گلزنی کردند تا زلاتکو کرانچار که در بازی‌های گذشته نسبت به تعویض‌های وی انتقاد می‌شد، در این بازی با تعویض‌های طلایی خود برنده مسابقه باشد.

این دیدار با پیروزی پرگل ۴ بر صفر تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *