سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

شناسایی و محرومیت 400 ورزشکار زن نما!

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 104408
با توجه به رواج خطرناک زیر ابرو برداشتن، گونه گذاشتن و سایر آرایش های زنانه در میان برخی از ورزشکاران در سطح کشور، متاسفانه تعدادی از چهره های مطرح ورزشی بویژه در ورزش فوتبال که به عنوان الگو نیز در جامعه مطرح هستند بشدت در این نوع مسائل درگیر شده اند و این افراط و اقدام ناپسند تا بدان حد پیش رفته که امکان پخش تصاویر این افراد از رسانه ملی وجود ندارد.
به گزارش آخرین نیوز، یک منبع آگاه در سازمان تربیت بدنی از شناسایی 436 ورزشکار مرد که به واسطه نوع آرایش و پوشش از آنان به عنوان ورزشکاران زن نما یاد می شود، خبر داد.

این منبع با اشاره به رواج خطرناک زیر ابرو برداشتن، گونه گذاشتن و سایر آرایش های زنانه در میان برخی از ورزشکاران در سطح کشور به خبرنگار آخرین نیوز گفت: متاسفانه تعدادی از چهره های مطرح ورزشی بویژه در ورزش فوتبال که به عنوان الگو نیز در جامعه مطرح هستند بشدت در این نوع مسائل درگیر شده اند و این افراط و اقدام ناپسند تا بدان حد پیش رفته که امکان پخش تصاویر این افراد از رسانه ملی وجود ندارد.

به گفته وی مسئولان ورزش کشور طی هماهنگی با سازمان ها و مراکز مرتبط به شناسایی این افراد اقدام کرده و درصدند همانند سال گذشته با افراد خاطی برخورد و براساس منشور اخلاقی ورزش در صورت تداوم عمل خلاف عرف از حضور آنها در ورزش جلوگیری نماید.

این منبع جریمه و اخراج 30 نفر از افراد شناسایی شده را مهم ترین اقدام دستگاه های مرتبط برشمرد و گفت: درصورت تشدید کنترل و اعمال دقیق مقررات و قوانین بویژه درخصوص نحوه ریش گذاشتن و بلند کردن ناخن و مدل موی سر می بایست سالانه شاهد حذف و محرومیت صدها نفر در ورزش کشور بود که مسئولان تاکنون تلاش کردند با ارشاد و راهنمایی به تعدیل این ناهنجاری ها بپردازند و از اقدامات بیشتر پرهیز کنند.

گفتنی است چندی پیش یک سایت خبری از آرایش زننده و زنانه و شرب خمر یک فوتبالیست مشهور تیم پایتخت خبر داده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفانه خالکوبی مخصوصاً در ورزش بسکتبال مقداری رواج پیدا کرده و روی دست بعضی از این بازیکنان خالکوبی دیده می شود لطفاً پیگری کنید.
Iran, Islamic Republic of
آقا این فوتبالیستها اکثریتشان تازه به دوران رسیده و کم جنبه هستند
نمیدانند کی و کجا بودن و الان کجا هستند .به پول که رسیدن خودشون را گم کردن
راسته که میگن
خدا نکند که گدا معتبر شود
گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
فوتبالیسهای ما هم مصداق این ضرب المثل هستند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
اين موارد بدليل بي اعتقادي قلبي
مسوءلان ومديران ورزشي به ارزشها
ست .اگر باجديت بر خورد شود واينها
بدانند براي چه انقلاب كرديم غلط
ميكنند از اين كارها انجام دهند.
Iran, Islamic Republic of
خوشی زده زیر دلشون با این پول های هنگفتی که می گیرن.
که دست راست و چپشون رو گم کردن. که مردن یا زن؟
لطفا جدی تر پیگیری کنید.