يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۸۹
توهم به شیوه سبزها;

تقلب گسترده کودتاچیان در مسابقه پیامک برنامه نود

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب: 87460
تقلب گسترده کودتاچیان در مسابقه  پیامک برنامه نود
شب گذشته به دنبال اعلام گسترده سبزها از شبکه های اینترنتی و ماهواره ای، کودتاگران سبز با همکاری عادل فردوسی پور مجری خائن برنامه فرمایشی نود در یک تقلب گسترده پیامکهای ملت بزرگ ایران را دزدیدند و با تبلیغات سوء خود گزینه متقلب 3 را به عنوان گزینه برتر اعلام کردند و همچنان دارند با آن پز می دهند.

به گزارش جهان این در حالی است که علی رغم ارسال SMS جمعیت میلیونی هوادار گزینه 1 ، مسئولین این برنامه که دروغگویی خود را پیش از این به اثبات رسانده بودند، با حذف پیامکهای ارسالی از شهرستانها نتیجه را به نفع گزینه جنبش سبز تغییر دادند.

بنابر گزارشهای بسیار موثق با تلاش آقازاده عادل فردوسی پور، سیمکارتهایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد کشور شد و در دست عده ای از کودتاگران قرار گرفته است که بارها با ارسال SMS تکراری نتیجه مسابقه را تغییر دادند.

سایتهای تویتر، فیس بوک و بالاترین قبل از پایان رای گیری رسما اعلام نمودند که با 77 در صد پیروز شده اند. این خود نشان دیگری از تقلب گسترده در این برنامه بوده است.

نکته جالب اینکه علی رغم محبوبیت گسترده گزینه شماره دو مسابقه، این گزینه در کمال ناباوری پس از آنکه چندین دقیقه به خواب رفته بود میزان رای هایش از تعداد SMS های باطله نیز کمتر شد و موجبات روان پریشی نامبرده را به همراه داشت.

یکی از بزرگترین متفکران عالم به خبرنگار بی بی سی گفت: از دیگر اسناد این کودتای بزرگ می توان به تقلب گسترده موبایلهای کد تالیا و ایرانسل اشاره کرد. مگر می شود که همسر شما سیمکارت ایرانسل داشته باشد ولی ایرانسلی ها به گزینه سوم رای دهند؟ مگر می شود خود شما تالیا داشته باشید ولی مشترکین تالیا به گزینه دیگری رای دهند؟ اینها تقلبات گسترده ای است که هر آدم نادانی هم می فهمد چه برسد به من که سومین متفکر عالم هستم.

لذا حداقل خواست ملت بزرگ ایران ابطال این نظر سنجی توسط شورای نظارت صداوسیما و برنده اعلام کردن گزینه شماره یک می باشد.

بدیهی است چنانچه این اتفاق نیفتد ملت خداجوی و عزادار با حضور در خیابانها انتقام خود را از سطلهای زباله شهرداری خواهند گرفت  و پدر و مادر مخالفین را به عزایشان می نشانند.

کودتاگران بویژه عادل فردوسی پور بدانند: گیرم که این هفته SMS ها را دزدیدید، هفته بعد چه می کنید، هفته بعدش چه می کنید هفته بعد ترش چه می کنید... باید بدانید که ملت ایران بیدار شده است و حتی اگر ما هم نخواهیم ملت راه خود را ادامه خواهد داد. 

گفتنی است رسانه های کودتاگران نتیجه نهایی این مسابقه فرمایشی را بدین شرح اعلام کردند.

گزینه 1.         بیست در صد کل پیامکها
گزینه 2.         کمتر از 4 در صد کل پیامکها
گزینه 3.        هفتاد وشش درصد کل پیامکها

این در حالی است که تعداد SMS ها  در برخی استانها از تعداد  سیمکارتها و گوشی های موبایل بیشتر بوده است!

لازم به ذکر است یک مقام آگاه مدعی تقلب به خبرنگار ما گفت: عمراً اسناد این تقلب گسترده را ارائه کنیم.


توضیح: از عادل فردوسی پور مجری توانمند و محبوب سیما به خاطر استفاده ابزاری از نامش در این مطلب عذر خواهی می کنیم. و همچنان معتقدیم برنامه نود بدون عادل لطفی ندارد. در ضمن آن دسته از خوانندگانی که هنوز متوجه جدی یا طنز بودن این مطلب نشدند! عرض می شود که این مطلب یک شوخی با دوستان سبز به سبک خودشان بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خسته نباشيد. كلي حال كردم
دمتون گرم . اينو خوب اومديد
United States
آخی اگه جاییتون میسوزه پماد بدم خدمتتون
Iran, Islamic Republic of
خب بابا می نوشتی که این مطلب جنبه طنز داره . کلی مخمون کار گرفته شد !
Iran, Islamic Republic of
من تازه از سرکاراومدم.دریک خودروسازی بزرگ کارمیکنم.خیلی هابه گزینه 3 رای دادند.
Iran, Islamic Republic of
قبول نیست بیانیه موسوی را برداشتین به جای طنز دارید به خورد مردم می دید؟ اگر راست می گید از خودتون طنز بگین و الا جوکهای کروبی و میرحسین را که خودمون هم بلدیم تکرار کنیم
Iran, Islamic Republic of
راي منو پس بدين
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا فکر می کنید این مطالب طنزه، به خدا موسوی شش ماهه داره به بهانه تقلبی که هنوز هم سندی براش ارائه نکرده از این طنزها برامون میگه. حالا چه اشکالی داره که توی یک برنامه البته به صورت یک طرفه اعلام شده بود طرفدارش بیان و تعدادشون هم بیشتر بشه.
جالبه من تحلیلهای برخی سایتها رو مثل تویتر نگاه می کردم اینقدر آبکی و خنده دار بود که آدم تو عقل بعضی ها شک می کرد.
Iran, Islamic Republic of
حاضرم قسم بخورم اگر همه مردم می دونستند و نتیجه این مسابقه بر عکس شده بود همین طنزها را با فحاشی نثار نظام می کردند که دوباره تقلب شد!
Iran, Islamic Republic of
خیلی با حال بود. به خصوص که اولش ننوشتین طنزه...
Iran, Islamic Republic of
من مرده ی این خیلی هام .همینا آقای موسوی رو دچار توهم کردن
Iran, Islamic Republic of
نه! کم کم داره ازتون خوشم میاد!!
این آقای مسوی هم هرچی بگیم به نفع خودش تفسیر میکنه!! باور کن اگه میتونست، راهپیمایی 9 دی رو هم به اسم خودش سند میزد!!
به این خبر کیهان توجه کنید؟
تير شبكه «تويتر» عليه عناصر فعال آشوب كمانه كرد.
وزارت خارجه آمريكا در كنار شبكه هايي چون فيس بوك، از تويتر براي القاي تقلب در انتخابات ايران و ايجاد فضاي شايعه و التهاب و آشوب، حداكثر استفاده را كرد و حتي به گردانندگان اين شبكه جايزه داد اما اكنون خبر مي رسد كه شبكه اينترنتي مذكور خود به وسيله شناسايي و دستگيري فعالان آشوب تبديل شده است. محافل غربي حامي آشوب اكنون از تويتر به عنوان «شبكه خطرناك» ياد مي كنند.
در اين زمينه روزنامه هايي چون تايمز، دي سايت و تلگراف هشدارهاي مشابهي را منتشر كردند. دي سايت آلمان در گزارش خود نوشت: تويتر به مخالفان در ايران كمك مي كرد اما اكنون جمهوري اسلامي از اين شبكه براي شناسايي مخالفان استفاده مي كند.
از این زاویه هم میشود به مسابقه پیامک نود نگاه کرد
Iran, Islamic Republic of
اس ام اس ما رو پس بدين !
ببخشيد
پيامك ما رو پس بدين
Iran, Islamic Republic of
کاری به ماجرا ندارم ولی گزینه 3 درست بودحالا یک بار هم سیما به نفع دیگران حکم کرده شما دیگر نسوزید .وگرنه به خانم دکتر میگم آمپول بزنه
Iran, Islamic Republic of
ماكه خواب مانديم.دعا مي كنم همه دشمنان مردم از جمله فردوسي پور به "ديارباقي" بروند.اما به مردم خداجوي قول مي دهم هفته ديگر بيدار بمانم.
Iran, Islamic Republic of
sms ما را دزديدن - دارن باهاش پز مي دن
Iran, Islamic Republic of
اس ام اس مارو پس بدید !!!
Iran, Islamic Republic of
بابا بنویسین مطلب طنزه . بعضی ها باور کردن(مثل هشتمین نظر).
Iran, Islamic Republic of
دوستان جهان نيوزي ، ظاهرا شكايت دولت و چند نهاد ديگرازشما ، مغز همكارانتان را دچارامواج ناخواسته كرده است . شما كه ادعاي خبري بودن داريد اگرخبرمي زنيد مثل آدم مشخص كنيد واگرمي خواهيد طنازي كنيد و طنز بنويسيد كه به روحيه انحصارطلبانه وطالباني تان نمي خورد تحت عنوان يادداشت آن را اعلام كنيد . ضمنا به قول آن دوستي كه نوشته سوختن بد دردي آب سرد بدم خدمتتون!
Iran, Islamic Republic of
همون ده دقیقه اول نتیجه 78 درصد گزینه 3 بود.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر مجری حقه باز وخائن 90
مرگ بر اصل عدالت فردوسی پور!
Iran, Islamic Republic of
من خودم برنامه نويس حرفه اي كامپيوترم.با نوشتن يك خط برنامه ساده ميشه آرا مردم رو به يكصدم كاهش داد(راي گزينه سوم قطعا بيش از 20 ميليون بوده)
در ضمن، خبرو يه جوري نوشتين كه انگار صدا و سيما از دست دولت خارج و بيطرفه ؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا زور بتون اومده ... !!! حالا دیدید سبزها بیشمارند ؟
Iran, Islamic Republic of
چندین بار خودم و دوستام توی خوابگاه گزینه 1 رو پیامک کردیم ولی هربار sending failed میشد
Iran, Islamic Republic of
من از اول تا آخر برنامه رو دیدم از همون دفعه اول که نتایج نظر سنجی رو نشون دادند گزینه 3 عدد 76 رو نشون می داد تا آخر این اولین نمونه برای اثبات تقلب. دوم اینکه در فاصله برنامه نود دیشب بر اساس محاسبات آماری بنده امکان شرکت اون تعداد شرکت کننده در مسابقه وجود نداشت. سوم برای تحریم برنامه نود همه در ساعت 11 شب دوشنبه هفته دیگه همه اتو و وسائل برقی خودشون رو روشن کنند
Iran, Islamic Republic of
ای بابا برادر بالای مطلب یه طنز می نشتی اینا جو گیر نشن :دی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به این تقلب گسترده کی بیائیم کف خیابانها و بگوئیم که ما بیشماریم و 5 شرط برای برون رفت از بحران مطرح کنیم و یا 300 میلیون شهرام جزایری را خرج کنیم ؟
رای ما رو پس بدید زود باشید و گرنه خودمونو میکشیم و میگیم شما ما رو کشتید
Iran, Islamic Republic of
خيلي جالب شد اينطوري فهميديم سبزهاي بيشمار 1ميليون و خورده اي بيشتر نيستن ديگه شك هم بر طرف شد :)
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل یک مدرک برای این ادعاهاتون بدید شما که معتقدید در این برنامه تقلب شده (یک طرفداره جنبش سبز)
Iran, Islamic Republic of
سوال من از سبزها
بر فرض صحت اين نظرسنجي و اينكه قبول كنيم كه هر نفر يك خط بيشتر نداشته و يك راي داده، با توجه به اينكه راي سبز ها از 13 ميليون به 1 ميليون رسيده آيا باز هم اين آقايان رويشان ميشود كه بگويند ما بيشماريم؟
البته من معتقدم كه ريزش حاميان موسوي خيلي بيشتر از اين حرفهاست و بخش اعظم اين اميليون پيامك متعلق به آن 15 درصديست كه در انتخابات اصلا شركت نكردند.
Iran, Islamic Republic of
اي عادل ناعادل واي به حالت ...
اگه پيدات كنم سطل آشغالتون را آتش مي زنم .
آشوب مي كنم . تابلوهاي راهنمايي را مي كنم .
روديوارها خط مي كشم
بله من يه سبزقاطي ام
من عاشق سطل زباله ام
Iran, Islamic Republic of
ایران چه سیستم مخابراتی پیشرفته ای پیدا کرده ظرف 5 دقیقه 500 هزار پیامک برای یه برنامه میاد!
Iran, Islamic Republic of
بابا چه عیبی داره بذارسبزهای اموی دلشان به این چیزا خوش باشد.خوب به مخابرات هم کمک می کنند،بهتره که
خداراشکرکه دشمنان این ملت را احمق آفریده
Iran, Islamic Republic of
مجری واقعی... بهروان بود و شفیعی! (اقتباس از بسیجی واقعی ... همت بود و باکری)
Iran, Islamic Republic of
ما به هیچ وجه تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهیم شد. برنامه ای که با کف بینی و رمالی مسئولان فوتبال کشور را به چالش می اندازد باید حذف شود و جای آن را نهاد های برآمده از متن مردم بگیرند.
بنده همین الان که آسمان را نگاه کردم پر بود از دود آتشفشانهای در حال فوران از سینه مردمی که اس ام اس شان شمرده نشده است. بهتر است هرچه سریعتر در نهادی بجز شورای نظارت صدا و سیما (مثلا مجمع تشخیص مصلحت نظام) به سرنوشت این برنامه رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
هه هه
بعضی ها واقعا جدی گرفتنا
:))
Iran, Islamic Republic of
بسی خندیدیم D: بگذار فک کنند بیشمارند! فردوسی پوری که یکی از بزرگترین لاین باز های ایرانه، اگه نمیدونید لاین رفتن چیه بذارین بهتون بگم، سر هر بازی یک لاین وجود داره که مثلا سر بازی آرسنال و منچستر شما یک رقم پول میذارین و میگین که نتیجه بازی چی میشه، که اگه درست باشه 2 برابر پول به شما بر میگرده، مثلا 1000 دلار لاین میره و 2000 یا 4000 به دقیق بودن پیش بینیش میگیره و اگه اشتباه کنه 1000 دلار پر، اما فردوسی پور خیلی توی این کار حرفه ایه
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه خوابیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی همه بیدار شدیم إإإإإإإإإإإإإإ إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی لوس بود
Iran, Islamic Republic of
تا کجاتون سوخته؟
Iran, Islamic Republic of
ممنون به خاطر استفاده به جا از بیانیه ها و تکیه کلامهای موسوی مرد بزرگ توهمات
Singapore
معلومه خیلی‌ سوختید که اینجوری می‌خواهید ادای تلافی کردن را در بیارید.
Iran, Islamic Republic of
ميگم حالا اين سبزها چند ميليون اس ام اس دادن ؟؟ ميخوام بدونم منظورشان از بيشمار يك ميليونه ؟؟
Iran, Islamic Republic of
مخاطبین شما هم خیلی با حالن!!
10 درصدشون هم نفهمیدن مطلب طنزه
Iran, Islamic Republic of
چه میکنه این عادل ! چه میکنه این خاک بر سر ! چه میکنه این خائن ! چه میکنه این وطن فروش ! چه میکنه این .... ! چه میکنه این ....! و .......
Germany
فردوسی! فردوسی! این آخرین پیامک است؛
ملت سبز ایران، آماده قیامک است

این همه مسیج آمده
به عشق ساندیس آمده

مرگ بر 90 به دست مزدور
Iran, Islamic Republic of
بياين اين اتفاق رو به شيوه استدلال رهنوردي استدلال کنيم:
آقا مگه اصلا مي شه يه همراه اولي که چهارمين رقم شمارش 2 س به 3 رأي بده(0912) من همون اول نگاه که کردم فهميدم نسبت 4 به 2 س حتي بعضي جاها 4 به 1 بود!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای فردوسی پور
... خوردیم که به برنامت پیامک زدیم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این مطلب طنزه؟؟
من متوجه نشدم جدیه یا طنز !
اگه طنزه که بد نبود ولی اگه نبود باید براتون تاسف خورد..
راستی من از حدود0 نفر از نزدیکان پرسیدم هیچ کدوم نتونسته بودن اس ام اس بفرستد اینو هم بگین..
Iran, Islamic Republic of
آنها را بزرگ نكنيد مثل كيهان باشيد كه گفته 1000 نفر هم نيستند.
يا مثل فردوسي:
سپه گر چه باشد هزاران هزار
سياهي لشكر نيايد به كار
درسته كه اين يك ميليون و خورده اي سرويس مجاني و سانديس نگرفتند ولي 20 تومان كه ضرر كردند
Iran, Islamic Republic of
سيماي ضرغامي+سر نيزه كردن قران و مقدسات+ سرويس+ سانديس+ساندويچ+آحتمالا سكه و سيم كارت و يه سين ديگه كه خطريه = نهضت سين
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نمي دانم دوستان دقت لازم را داشتند يا نه ولي در حاشيه صفحه تلويزيون برنامه نود با رنگ سبز نوشته بود و همچنين سوال هم با تركيب رنگ سبز نمايش داده ميشد
Iran, Islamic Republic of
خيلي روداريد...
Iran, Islamic Republic of
وقتی اومدیم تمام سطل زباله های 90 اتیش زدیم میفهمید با کی طرفید ما ارام ومسالمت امیز عادل عادل گویان تمام دکراسیون 90 رو زیر و رو میکنیم وکاملا ارام انجا را زیر رو رو میکنیم ما دیشب یک لحظه خوابیدیم وقتی بیدار شدیم دیدیم بله..........
Iran, Islamic Republic of
سوءاستفاده از احساسات مردم هم يك سين ديگر است.
Iran, Islamic Republic of
مثه اینکه بعضی ها خواب بودن
از همون اول برنامه گزینه یک 17درصد بود گزینه دو 4درصد و گزینه سه 79درصد

Iran, Islamic Republic of
چیه؟! سوختین؟ حالا از این بیشتر هم میسوزین!
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر واقعا منبع شما موثق بود بهش استناد میکردید و نامش رو ذکر میکردید.
شما با این خبرهاتون (که به اصلاح میخواهید خودتونو حامی دولت و از اون مهمتر تابع ولایت نشون بدید) آبروی اسلام و رهبر عزیز رو (که دلش از منافقانی چون شما خونه) بردید.
با دامن زدن به این شایعات و بزرگنمایی اون خودتونو پیاده نظام رسانه های غربی و دشمنای انقلاب کردید.
هرچند که منافقان "کر و کورند و نمیبینند و نمی شنوند" اما نظرم اگر درج بشه !!؟؟ شاید کاربرانی که خبر را به همرا نظرات میخونندبا بصیرت بیشتری خبرهای شما رو دنبال کنند.
Iran, Islamic Republic of
از این همه مردم که سیم کارت دارند فقط این تعداد به گزینه آخر رای دادند؟؟؟؟ پس بقیه که رای ندادند مخالف آنها هستند :ِِِ))
Iran, Islamic Republic of
دست نیروهای امنیتی درد نکنه.
با یه ترفند کوچیک کلی از موبایلهای فتنه گران رو پیدا کردند.
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل یه اشاره ای کنید که طنز بوده مطلبتون !!!!
Iran, Islamic Republic of
نود تقلب کرده یا شما که فقط کامنت هایی رو که به نفع خودتونه نمایش میدید؟اگه همه ی کامنت هارو نمایش بدید حضور چشمگیر سبز ها نه در برنامه نود بلکه در همه جا کاملآ مشخص میشه
Iran, Islamic Republic of
تعداد بیننده های نود امشب ده برابر شد . با صحبت های دادکان به شدت آبروی تربیت بدنی رفت و تعداد خیلی بیشتری این بی آبرویی را دیدند . با رای مردم به گزینه کاملا بی ربط 3 که شانس رای اوردنش قطعا از گزینه 2 هم کمتر بود جنبش سبز رای جمع کرد. از 25 درصد بقیه هم 20 درصد علیه مدیریت تربیت بدنی و فدراسیون رای دادند . از افرادی که به گزینه غیر سه رای دادند معنی خاصی نمیشه فهمید ولی از گزینه 3 میشه مخالفان دولت را فهمید و باید احتمال داد به همان نسبت در رای دهندگان در دو گزینه دیگه هم مخالفان دولت وجود داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
خوب اولش بنویسین که طنزه تو دلم کلی بهتون بد و بیرا گفتم
Iran, Islamic Republic of
احمقید ها . سبز ها قرار بود گزینه آخر را بزنند که زدند!!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه افرادي كه ميگن سبزها فقط 1 ميليونند: مهم درصد اونها از كل جامعه آماريه، يعني 76 درصد. اگه اونطور كه اونا ميگن باشه پس شما فقط سيصد هزاريد. متن طنزتونم كه بيشتر از كلمات و اتهامهاي خودتون استفاده كرده.
Iran, Islamic Republic of
وارد این بچه بازی ها نشوید سیاست روز 13 محرم رقم خورد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا وسلام من اصلا نمی د انستم که گزینه ی 3 برنامه ی دیشب مفهوم دیگری دارد فقط نظر شخصی خود را انتخاب کردم.اگر می دانستم که مفهوم سیاسی دارد هرگز در مسابقه ی دیشب شرکت نمی کردم.خدانگهدار
Iran, Islamic Republic of
طفلیا به چه روزی افتادن درضمن اس ام اس مارو جدی جدی پس بدین. والا من فکرشم نمیکردم کارشون به اینجاها بکشه که دست به دامن 90بشن. از همه جا بی خبر به 3رای دادم .خدایا منو ببخشششش
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا اليه الراجعون

ملت شريف ايران

نتايجی که برای مسابقه sms برنامه نود اعلام شد بهت آور است مردمی که تا دير وقت پاي تلويزيون نشستند و sms زدندو خود می دانند که به كدام گزينه راي داده اند با حيرت تمام به شعبده بازی دست اندرکاران برنام نود صدا و سيما نگاه می کنند.

هشدار می دهم که تسليم اين صحنه آرايی خطرناک نخواهم شد.
به مسوولان برنامه نود توصيه می کنم بيش از آن که دير شود اين روند را فورا متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانتداری از sms هاي ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعيت زداست.
همچنان به حضور و تلاش شما مردم sms باز نياز است.
و ما لنا الا نتوکل علی الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علی ما اذيتمونا و ع لی الله فليتو کل المتوکلون
Iran, Islamic Republic of
مطلبتون واقعا فوق العاده بود . دست نویسندش درد نکنه.
Iran, Islamic Republic of
خوبه والّا.ملت با تمام آگاهی ا22 خرداد اومدن رای دادن به منتخب ملت ، این آقایون دبه در آوردن حالا با این انتخابات اس ام اسی که فقط خودشون از اون خبر داشتن چیو می خوان ثابت کنن ؟
Iran, Islamic Republic of
حالا جداي از بحث طنز بودن مطلب
هر وقت ديديد شخصي يا جرياني از اين كارها ميكنه بدونيد كارش به آخر رسيده و داره براي اثبات موجوديت خودش تلاش ميكنه.
Iran, Islamic Republic of
چه ميكنن اين زوج موفق سانديس و سرويس
Iran, Islamic Republic of
پيامك من هنوز هم نرفته حرومتون بشه از 20 تومن ما هم نمي گذريد
اگه پيامك من رسيده بود جوابش مي اومد 3
Iran, Islamic Republic of
من خودم به گزینه 3 رای دادم اما نه بواسطه این مسخره بازی! جنون سبز !!و الان خبردار شدم موضوعی به این بچه بازی وجود دارد - واقعا بااین روشهای مسخره چیزی عوض می شود
Iran, Islamic Republic of
از دیشب تا حالا که از این قضیه مطلع شدم دارم می خندم که این بنده گان خدا چه کار ها که نمی کنند آدم واقعا به عقلشون شک می کنه
Iran, Islamic Republic of
ای ملت سبز ایران!!!!
ما شاهد شعبده بازی بزرگ مسوولان صداوسیمای کودتا هستیم!بنده در گرفتن حق شما که اصلا نادیده گرفته شده و پیامکتون که گم شده کوتاهی نمی کنیم...خواستارم شما نیز بنده را تنها نگذارید.ای ملت شریف ایران!وعده ما فردا کنار شیشه های بانک صادرات همراه با مقادیر زیادی سنگ و بنزین!


باور کنید ما خیلی هستیم!
Iran, Islamic Republic of
در ضمن در هنگام پخش برنامه نود سیستم پیامک هم قطع نبود

امیدوارم که جر زنی نکند و اعلام کنند که پیامک را قطع کرده بودند و...

یک میلیون نفر که بیننده ثابت واقعی و فوتبال دوست نود است
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور رای ماروپس بده.
Iran, Islamic Republic of
قشنگ بود
ای بابا یعنی جنبش سبز از علی دایی کمتر بیننده داره:دی دی
فکر کنم برای برنامه علی دایی 3 میلیون اس ام اس زدن برای این 1.8میلیون
Iran, Islamic Republic of
خداییش یه کی از بهترین مطالبی که تا حالا خوندم همین مطلب بود. البته به جهت نظرات خوانندگان مطلب. خیلی با حال نظر گذاشتن. آخرته خندست. ایول به این مردم. اگه نظرات رو گلچین کنین، یه طنز خیلی جالب از توهمات و تخیلات بعضی ها ولی با مخاطبیت فردویس پور درست میشه.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب و عجیب است . همین جنبش سبز یکماه پیش با دادن آدرس فیفا و متن انگلیسی در سایتها خواهان شکایت از تیم پاس بدلیل سیاسی شدن فوتبال بودند. بدلیل اینکه بازیکنان پاس در مقابل تیم پیروزی شهار حمایت از رهبری بر روی لباسهایشان داشتند و حالا دیشب خودشان دست به چنین حرکتی زدند.
Iran, Islamic Republic of
من پیشنهاد میکنم سبزها با یک اتحاد درونی جمعه این هفته با انتخاب یک کارتون مشترک در برنامه کودک که کارتون درخواستی پخش میکند، بار دیگر دهن دیگری بر مشت هرچی وطن دوست و ائمه دوست است زده تا هم طبع کودکانه شان ارضاء شود، هم ما بازهم ببینیم که بابا خیلی بیشمارن!!
Iran, Islamic Republic of
جهان تو که به این مسابقه ی پیامکی اعتراض داری معلومه که اصلا با اصل نظام مخالفی

چرا ساختارشکنی می کنی؟

تو با اصل نظام مشکل داری
Iran, Islamic Republic of
نظررات از متن خوندنی تر بود...مخصوصا اون عزیزی که گفته بود حداقل 10 میلیون پیامک بوده!!!

یه چیز دیگه...این روزا همه مینیمم دو سه تا خط همراه دارن....شمل چطور؟!!
بسی خندیدیم....
برنامه نود پر بیننده ترین وعادل ترین برنامه ایران است که از رای مردم مثل ناموسش محافظت می کند