جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پاسخ خانه هنرمندان به سرقت ۳۲ میلیونی

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 404207
خانه هنرمندان به حواشی سرقت تابلوی ۳۲ میلیونی صادق تبریزی پاسخ داده است.
به گزارش جهان، مژگان صدرایی، مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران در خصوص سرقت تابلوی ۳۲ میلیونی صادق تبریزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن‌ها مسئولیت‌ آوردن و بردن آثار را بر عهده دارند و این سرقت ربطی به خانه هنرمندان ندارد؛ در ارتباط با اتفاقی هم که نسبت به سرقت یکی از آثار صورت گرفته، خانه هنرمندان ایران مسئولیتی ندارد، زیرا مسئول برگزاری نمایشگاه انجمن نقاشان ایران،‌ تمام آثار را از خانه هنرمندان خارج کرده و رسید دریافت آثار را نیز تحویل گرفته است و تمام مراحل خروج و دریافت رسید هم با دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

وی درباره راننده‌ای که محموله‌ی سرقت شده را جابه جا کرده نیز گفت: اگر قرار باشد اثری از خانه هنرمندان که برای خود خانه است خارج یا وارد شود این کار از سوی خود خانه هنرمندان ایران صورت می‌گیرد و اصلا راننده‌ای از بیرون وارد نمی شود.

صدرائی تصریح کرد: این مراحل حتی برای آثاری که قرار است هدیه داده شوند هم صورت می‌گیرد و در غیر این صورت خانه هنرمندان ایران نه پیمانکاری دارد و نه اینکه مسئولیت ورود و خروج آثار نمایشگاهی را بر عهده دارد.

صدرایی خاطر نشان کرد: مسلم است که آن فرد راننده هیچ ارتباطی با خانه هنرمندن ایران به لحاظ انجام کارهای حمل و نقل ندارد و تمامی مسئولیت و عواقب این اتفاق متوجه انجمن هنرمندان نقاشی ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *