سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۶
دلخوری های کروبي از خاتمي ادامه دارد;

خاتمی سر ما کلاه گذاشت!

يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 100600
مهدي کروبي به تازگي انتقادها و گلايه‌هاي جدي‌اي را نسبت به برخي اصلاح‌طلبان بويژه محمد خاتمي داشته است.
 
به گزارش جهان، مهدي کروبي پس از اطلاع از برخي جلسات دوم خردادي‌ها که بدون حضور وي برگزار شده، نسبت به طرح بعضي مسائل و اهميت ندادن به نقش وي ابراز گلايه کرده است.
 
بنابراین گزارش، در برخي جلسات دوم خردادي که با حضور مرد خاکستري اصلاحات و يکي از مقام‌هاي سابق اجرايي کشور برگزار شده بود، با تقدير از موسوي بابت آنچه که ايستادگي وي ناميده شده، گفته شده است: «واقعاً چه کسي جرأت داشت مانند موسوي مقابل نظام بايستد، واقعاً اگر «خاتمي» بود کوتاه مي‌آمد. کروبي هم خودش کاره‌اي نيست، مشاورينش به او خط بعضي کارها را مي‌دهند،کروبي فقط در حد ابزار براي اصلاح‌طلبان خوب است، اصولگراها هم که مي‌گويند اين به درد نمي‌خورد.» 

در همين حال گفته مي‌شود کروبي نيز پس از اطلاع از چنين مواضعي گفته است «بعضي از اين آقايان مي‌خواهند سر سفره آماده بشينند، زماني که بايد حرف مي‌زدند و عمل مي‌کردند، پنهاني نامه‌نگاري کردند، خاتمي سر من کلاه گذاشت، آن از آن حرفش که يا من يا موسوي و اين از حرف‌هاي امروزش که از ما عبور کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینم نقشه جدیدشونه!میخوان خودشونو از خاتمی ناراضی نشون بدن تا یه جوری از مهلکه نجاتش بدن؛اینکه خاتمی از ما نیست و سر مارو کلاه گذاشتو ... تا آبروی اصلاحات نره و بتونن ادامه حیات بدن،اما نمیدونن که "آب رفته به جوی باز نمیگردد".
Iran, Islamic Republic of
دل براي شما آقاي كروبي به لرزه در آمود الهي..بگيريد شما كه كروبك را آزرده كرديد
Iran, Islamic Republic of
ترا به خدا دست از سراین سید اولاد پیامبر برداید .خاتمی مرد شریفی و صبوری است خدا به او سلامتی بدهد
شما هم شدید مثل صدا و سیما هر جند وقت فیلمشو تکرار میکنه!این خبر که مال یک ماه پیشه و خودتون هم منتشرش کردید !!
Iran, Islamic Republic of
بنده كه درست متوجه نشدم : اين كه سر آقاي كروبي است كلاه است يا ... ؟!!! و آنكه به سر ايشان نهاده است خاتمي است و يااز بزرگان .. ؟!!! لطفا" حتي الامكان تنوير افكار فرمائيد .
Iran, Islamic Republic of
پس گرانی کلاه بی دلیل نیست