شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعمال دو انتصاب در کتابخانه ملی

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 380808
دبيركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور طی احكامی، رمضانعلی محسنی را به عنوان مديركل امور استان‌ها و انجمن‌های این نهاد و ناصر شفيعی را به عنوان سرپرست كتابخانه‌های عمومی استان البرز منصوب كرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم معارفه رمضانعلی محسنی و ناصر شفیعی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور با حضور مهدی اشراقی معاون اداری - مالی و روح‌الله هاشمی مدیركل حراست نهاد در جمع تعدادی از مدیران و كاركنان نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور برگزار شد.

اشراقی در بخشی از این مراسم با اشاره به تاكید دبیركل نهاد مبنی بر استفاده از نیروهای موجود در مدیریت‌ها، گفت: آقای محسنی پیش از این مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان البرز بوده و از نیروهای با سابقه نهاد به شمار می‌آیند. آقای شفیعی نیز از نیروهای متعهد نهاد هستند كه سوابق مدیریتی متعددی را در كارنامه خود دارند.

هاشمی مدیركل حراست نهاد نیز به عنوان یكی دیگر از حاضرین در این مراسم گفت: تمركز بر سرمایه‌های نهاد به ویژه در بخش نیروی انسانی و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند در بخش‌های مدیریتی نهاد به پیشبرد فعالیت‌های این مجموعه كمك خواهد كرد.

رمضانعلی محسنی مدیركل جدید امور استان‌ها و انجمن‌های نهاد نیز در این مراسم ابراز امیدواری كرد با انگیزه و توان مضاعف، فعالیت امور استان‌های نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور را در جهت تحقق اهداف اصلی نهاد به كار گیرد.

ناصر شفیعی سرپرست جدید كتابخانه‌های عمومی استان البرز نیز در بخش دیگری از این مراسم ابراز امیدواری كرد با توجه به آشنایی با كاركنان و ساختار نهاد، از ظرفیت‌های موجود در جهت پیشبرد فعالیت‌ها استفاده كند.

رمضانعلی محسنی پیش از این به عنوان مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان البرز مشغول به فعالیت بوده است و ناصر شفیعی نیز از سوی علیرضا مختارپور دبیركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور به عنوان سرپرست اداره كل كتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن كتابخانه‌های عمومی استان البرز منصوب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *