چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۶
۲۴

واکنش معاون وزیر ارشاد به رفتار غیراخلاقی لیلا حاتمی

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 360909
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رفتار اخیر هنرمند زن ایرانی در جشنواره کن واکنش نشان داد.
واکنش معاون وزیر ارشاد به رفتار غیراخلاقی لیلا حاتمی
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، حسین نوش آبادی ابراز امیدواری کرد: کسانی که به عنوان زن ایرانی در مجامع بین المللی شرکت می کنند به اعتبار، عفت و منزلت ایرانیان توجه داشته باشند تا چهره زن ایرانی در دنیا بد و خدشه دار نشان داده نشود.

نوش آبادی افزود: حضور شخصیتهای هنری و هنرمندان ایرانی در خارج از کشور اگر با رعایت شئونات اسلامی و احترام به فرهنگ ملت و اعتقادات ایران باشد امری پسندیده است اما اگر این حضور با بی توجهی به ارزشهای جامعه و معیارهای اخلاقی ما باشد ملت ایران این رفتار را نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان زن ایرانی، سمبل زنان ایرانی در خارج از ایران هستند، گفت: حضور نامناسب زنان ایرانی در خارج از کشور مخصوصاً هنرمندان که مورد احترام مردم ما هستند از طرف ایرانی وطن پرست و علاقمند به ایران مورد قبول نیست.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: زن ایرانی چه هنرمند و چه غیر هنرمند همیشه مظهر عفت و پاکی بوده است، بنابراین اینگونه حضورهای نامناسب که اخیراً در جشنواره کن اتفاق افتاده همسو با اعتقادات دینی ما نیست.

نوش آبادی با اشاره به اینکه اگر ملت ایران هنرمندان را دوست دارند آنها نیز باید به این علاقه احترام بگذارند، گفت: احترام گذاشتن به مردم از سوی هنرمندان یعنی قبول داشتن باورها و خواسته های آنها، بنابراین هنرمندان باید به خواسته ها و معنویت مردم خود احترام بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محبعلییزدی
چه عجب... یه حرکت مثبت فرهنگی هم دیدیم ...
مجتبی
سمبل زن ایرانی مادران شهدا هستند که در مکتب حضرت فاطمه (س) پرورش یافته اند نه این زنان هوس باز به اصطلاح هنرمند که حتی به فرهنگ ملی کشور و وطن خود پایبند نیستند و فقط ادعای ایرانی بودن را دارند.
امير
بابا از دختر على حاتمى... تعجب ندارد...
محمد
لیلی حاتمی دخترعلی حاتمی... است...
من دیگه حرفی ندارم!
بازم جوگیر شدین !؟
عجب عکس واضح و گویایی
Iran, Islamic Republic of
سکوت
همین؟ همشون بایدرممنوع التصویر بشن تا بفهم کجا گنده شدن و باید یه چه فرهنگی خدمت کنن
رضا
این جماعت که شما و همفکران شما رو جزو ملت ایران محسوب نمیکنن عزیز!
آشنا
خداوند رحمت کند شهید آوینی را که اعتقاد داشت هنر تا زمانی که با تعهد همراه نباشد نه تنها تباهی و انحراف شخص هنرمند را تهدید می کند بلکه برای جامعه نیز زیان آور خواهد بود.
فقط واکنش کافیه؟
Iran, Islamic Republic of
بنده یک خانم هستم. اعتقادات دینی هم زیاد دارم. ولی به نظر می رسد در روابط با سایر کشورها بعضی از امور اجتناب ناپذیر است. آقایی که خانم حاتمی با ایشان دست داده اند بقدری سنشان زیاد است که جای پدربزرگ ایشان است. این چه صحبتهایی است که می شود. اگر واقعاً مسئولین بدنبال نقش زن و حجاب او هستند لطفاً ابتدا وضعیت داخل کشور را اصلاح کنند. حجاب خانم حاتمی 100 برابر از حجاب خانمهای داخل کشور کاملتر است. با تشکر
نادیا
عزیزم یه مرد هزار ساله هم که بشه عین جووناست.
بعدم جلوی میلیاردها چشم آدم باید اصل ملت و مملکتشو نشون بده
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا این خانوم چرا به خاطر این حرکت شنیع و زشت یعنی دست دادن و رو بوسی کردن با یک مرد توبیخ و محاکمه نمیشود تا کی قرار است لگدمال کردن ارزش ها و اعتقادات یک کشور توسط به اصطلاح هنرمندان ادامه پیدا کند واقعا چه کسی مسئول این امور است ناسلامتی امسال سال فرهنگ هم هست....
ضيايي
Iran, Islamic Republic of
غير اخلاقي نه غير شرعي
Iran, Islamic Republic of
ففساد شاخ و دم داره؟
Iran, Islamic Republic of
واااااااااااایییییییی، بسه دیگه کشتیش!!!! دیگه اینقدر بد و بیراه بهش نگو.........
...
Iran, Islamic Republic of
اگر همین مردم که اکثر هنرمندان برایشان ارزشی قائل نیستند حمایتشان نکنند امثال این هنرمندان باید کاسه گدایی بردارند و گدایی کنند پس چرا وقتی مردم به اینان به بازیهایشان احترام می گذارند اینان به مردم احترام نمی گذارند؟؟؟
چرا؟؟؟؟ باید تنبیه شوند تا درس عبرتی برای دیگر بازیگران شود. متاسفانه چون وزیر ضد ارشاد ما اهمیتی به این موضوع نمی دهد برای همین است که اینگونه هنرمندان پر رو شده اند و چون می دانند هر کاری بکنند بیشتر به اینان ارزش داده می شود اهمیتی به ملت خودشان نمی دهند.
باز که شما شدید مردم.
Latvia
آقاي نوش آبادي
اين باورها و اعتقادات شماست....
فساد در سینمای ما بیداد میکنه
تمام خبرا پشت صحنه اتفاق می افته
به به... چه عجب... یه صدای از وزارت ارشاد دراومد! از این وزارت ارشاد همینم غنیمته!
Finland
ببین آش چقدر شور شده که صدای وزارت فخیمه ی ارشاد هم درومد!!!!!!!!!!!!!