پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رئیس حقوق بشر بحرین آزاد شد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 410407
رئیس مرکز حقوق بشر بحرین بعد از بازجویی و پاسخ دادن به سؤولاتی آزاد شد.
به گزارش جهان، العالم به نقل از سایت "مرأه البحرین" خبر داد، نبیل رجب پس از آزادی از دست بازجویان آل خلیفه گفت که آنها از وی در ارتباط با تحریک مردم توسط علما برای برگزاری راه پیمایی، متهم کردن وزارت کشور به شکنجه زندانیان دعوت به گشودن میدان اللؤلؤه (کانون اعتراض ها)، متهم کردن رژیم آل خلیفه به گرسنه نگاه داشتن و درجهل نگاه داشتن مردم، همکاری با فعالان در خارج از کشور با هدف تخریب وجهه رژیم، متهم کردن رژیم به درپیش گرفتن سیاست انزوا و تبعیض، متهم کردن وزارت کشور به کشتار مردم و توصیف کردن ناآرامی ها در کشور به "انقلاب" بازجویی کردند.

نبیل رجب تصریح کرد که بازجویان مدعی شده اند همه این اتهامات و سؤالها، در راستای تحریک به متنفر شدن از رژیم آل خلیفه بوده است.

نبیل رجب که همه اتهامات مطرح شده از سوی بازجویان را رد کرده است ، خاطرنشان کرد که بازجویی از او بر سخنرانی وی در مراسم ختم شهید عبدالرضا بوحميد (۱۹ فوریه ۲۰۱۵) متمرکز بود؛ که وی طی آن وعده داده بود که به مبارزه برای گشایش میدان اللؤلؤه ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *