جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲

۲۵ درصد نقدینگی کشور در اختیار ۶۰۰ نفر

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 372202
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: هم اکنون ۲۵ درصد نقدینگی کشور در اختبار حدود ۶۰۰ نفر بوده که این رقم حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عزت الله یوسفیان ملا اظهار کرد: مجموع نقدینگی کشور حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بوده که حدود هزار میلیارد تومان آن متاسفانه در قالب تسهیلات به عنوان های مختلف در اختیار ۶۰۰ نفر قرار داده شده است.

وی به یک مورد به عنوان مصداقی از در اختیار گرفتن تسهیلات کلان از بانک های دولتی اشاره کرد و افزود: تسهیلات هشت هزار میلیاردی از سوی یک شرکت خودرویی، که غیردولتی است و به صورت سهام اداره می شود، مدیران عامل و هیئت مدیره آن افراد صاحب نفوذ و سهام دار در بانک های خصوصی کشور هستند و پول را در آن بانک گذاشتند و سود حاصله رابین خودشان تقسیم می کنند و ضرر آن را به حساب شرکت قرار می دهند.

یوسفیان ملا، تصریح کرد:‌ خاکی بودن و دزد نبودن هنر نیست بلکه اگر فردی مدیر باشد و خیانتکار نباشد هنر است.

وی افزود: اینکه کسی که خلافی ندارد و یک وجب خاک کشور را در اختیار ندارد باید افشاگری داشته باشد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی کشور گفت:‌ در جلسات متعدد ستاد، بدهکاران کلان را به ستاد دعوت و راهکارهای پرداخت بدهی های آنان به بانک را بررسی تا سرمایه های ملی دوباره به چرخه نقدینگی کشور برگشت داده شود.

یوسفیان ملا، به دیدار اخیر مقام معظم رهبری و ارائه گزارش اجمالی از عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری ضمن گوش دادن به مسائل اقتصادی ووجود رانت های فراوان درسیستم بانکی کشورفرمودند، چراباید شما همیشه اینگونه مسائل را مطرح می کنید و چرا دوستان شما چیزی نمی گویند.!؟

وی افزود: پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز برای گفتن حقیقت با هم تعارف داریم و اگر تعارفات راکنار بگذاریم بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور یادآور شد: اگر بتوانیم حقایق رابه مردم بگوییم به یقین آقازاده هایی که در همه مسائل اقتصادی نفوذ پیدا کردند دیگر به خود اجازه نخواهند داد که بیت المال مردم را دردست داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این 600 نفر دقیقا" کیا هستن ؟؟ دختر مجرد ندارن ؟؟

نیما هستم 26 ساله ، فوق لیسانس حقوق بین الملل ، بیکار ، خوشگل و خوشتیپ
مهندس مملکت
Iran, Islamic Republic of
بعداز گذشت سی و چند سال از اتقلاب تازه یادشون افتاده که با هم تعارف نداشته باشن.تازه یادشون افتاده که جلوی دزدی ها رو بگیرن.تازه یاد مردم افتادن.تا کی باید دزدی های کلان رو شود و هیچ کس هیچ کاری انجام ندهد.کجای حکومت اسلامی گفته باید همه فشارها روی دوش مردم باشد .چرا دولت متحمل مقداری از این فشارها نمی شود