پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه؛

دست‌داعش ازمناطق‌زیارتی عراق کوتاه است

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 423809
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه در هجدهمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کرج گفت: در حال حاضر دست داعش از مناطق زیارتی کشور عراق کوتاه است این مناطق در اختیار دولت عراق قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هجدهمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در محل حسینه ثارالله کانون جوانان سپاه کرج با حضور مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران و فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد.

سردار ایرج مسجدی در این همایش با اشاره به وضعیت منطقه، و همچنین تحرکات گره تکفیری داعش، اظهار کرد: به واقع به همگان ثابت شد که گروه تکفیری داعش در سوریه متحمل شکست سنگینی شد.

وی در ادامه گفت: پس از شکست های پی در پی داعش در سوریه، سرکردگان این گره تروریستی تصمیم به آمدن به عراق گرفتند و به خیال خود در بغداد پایه گذار خلافت اسلامی هستند.

صحنه های نبرد علیه داعش و به سود مردم عراق و شیعیان تغییر می کند


مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه عملیات مجاهدین، گفت: این عملیات به فرماندهی نیروهای بدر شروع شد. در حال حاضر دست داعش از کربلا، نجف و حرم های شریف در عراق کوتاه است.

وی با اشاره به فتوای مرجعیت نجف، آیت الله سیستانی مبنی بر مشارکت مسلمانان در کمک به ارتش عراق، بیان کرد: پس از فتوای این مرجع عالیقدر جوانان عراقی برای دفاع از میهن خود در مقابل گروه تکفیری داعش در پادگان های نظامی ساماندهی و آموزش داده شدند.

این مسئول اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی داشت و گفت: سال گذشته جمعیت زیادی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی رهسپار عراق شدند. ولی خوسبختانه هیچگونه انفجاری در این روز صورت نگرفت.

سردار مسجدی در پایان با اشاره به اینکه عراقی‌ها در جنگ علیه گروههای تروریستی و تکفیری شهدای بسیاری را تقدیم کردند، گفت: در حال حاضر مناطق زیارتی کشور عراق در اختیار دولت عراق است و در آینده ای نزدیک صحنه های نبرد علیه داعش و به سود مردم عراق و شیعیان تغییر می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *