جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
برسر نامزد انتخابات ریاست جمهوری

اختلاف در گروه اخوان المسلمین مصر

يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 214306
قاهره - منابع حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر روز یكشنبه فاش كردند كه بین اعضای این گروه بر سر انتخاب نامزد انتخابات ریاست جمهوری كه قرار است در ماه مه (خرداد) آینده برگزار شود، اختلافاتی بوجود آمده است.
به گزارش ایرنا، این منابع كه خواستند نامشان فاش نشود، گفتند در نشستی كه اخیرا از سوی حزب آزادی و عدالت برگزار شد، بین اعضای ارشد این حزب در زمینه حمایت از نامزد مورد نظر انتخابات ریاست جمهوری اختلافاتی در دیدگاه ها پیش آمد.

در این نشست اسامی چند نفر از رهبران و مسئولین این حزب برای نامزد شدن در انتخابات مطرح شد، اما از دیدگاه این مقامات حزبی اسامی مطرح شده دارای معیارها و شرایط لازم برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری نیستند.

به گفته منابع یاد شده، دفتر ارشاد گروه اخوان المسلمین برای ادامه مشورت ها در این زمینه و اهمیت این موضوع تشكیل جلسه داد و مجلس مشورتی این گروه و دفتر اجرایی برای تصمیم گیری هرچه سریعتر در این زمینه نشست های دیگری برگزار می كنند.

در این حال محمد عماد الدین عضو پارلمان از حزب آزادی و عدالت گفت: این حزب نامزد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نكرده و ممكن است اسامی افراد جدیدی مطرح شوند.

وی افزود: بررسی پرونده انتخابات ریاست جمهوری نیازمند زمان بیشتری است و اسامی افرادی كه برای این انتخابات مطرح شده اند، مورد موافقت همه كادرهای رهبری حزب قرار نگرفته اند.

عماد الدین گفت: حزب آزادی و عدالت تا كنون نسبت به همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دیدگاه یكسانی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *