پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲
سردار رزمجو:

تسلط کاملی بر خلیج فارس داریم

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 424105
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم و برای آنها پاسخی محکم داریم، گفت: تسلط کاملی بر خلیج فارس داریم.
به گزارش مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر شنبه در نشست با استاندار بوشهر ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: امروزه در جنگ سخت، تلاش اصلی بیگانگان در خلیج فارس است و ما نیز امروز به تناسب تهدیدات بیگانگان آمادگی‌های همه جانبه داریم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی، امنیتی و . . . است که این مجموعه توانمندی‌ها دست به دست هم داده و در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت هستیم و تلاش کرده‌ایم تا امنیت را که لازمه توسعه در بخش‌های مختلف نظام است، به شکل امنیت پایدار ایجاد کنیم.

سردار رزمجو با اشاره به جدیت استاندار بوشهر برای ایجاد امنیت اجتماعی در استان، یادآور شد: استان بوشهر با وجود اینکه دارای مرز طولانی آبی با خلیج فارس است، خوشبختانه دارای امنیت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در خط مقدم دفاع از نظام است، ادامه داد: امنیت خوبی در خلیج فارس برقرار است و ما هم برای اینکه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف دارای امنیت لازم باشد، آماده هرگونه همکاری هستیم.

فتح خرمشهر معادلات جهانی را به هم زد


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به تشریح گوشه‌هایی از حماسه فتح خرمشهر پرداخت و افزود: سوم خردادماه سال ۶۱ اتفاقی بزرگ و تاریخی به وقوع پیوست که یکی از بی‌نظیرترین حوادث روزگار ما بود.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در شرایط پیچیده جنگ به پیروزی رسید، تصریح کرد: استان بوشهر نیز نقش مهمی در این جنگ داشت و ۲۵۳ شهید و جانباز و آزاده به اضافه کمک‌های مردمی گسترده‌ای تقدیم کرد.

سردار رزمجو افزود: این دستاوردها در حالی حاصل شد که دشمن در اوج آمادگی به سر می‌برد و حمایت‌های همه جانبه و بی‌دریغ بلوک شرق و غرب نیز پشت رژیم صدام بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یک پدیده تاریخی ادامه‌دار است، اضافه کرد: فتح خرمشهر باعث ایجاد تحول بزرگی در داخل کشور و همچنین تحولات بزرگی در سطح منطقه و جهان شد و معادلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی داخلی و خارجی را به هم زد.
https://jahannews.com/vdcdzo0okyt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzo0okyt0xf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما
از جمله مصادیق تسلط ما بر خلیج فارس،رساندن کمک های غذایی و دارویی در بندر یمن،بدون کوچکترین ترس و عقب نشینی از قمپزهای قبلی ما می باشد...
آمریکا از روز اول گفت این کشتی باید بره جیبوتی و کمک هاشم از طریق سازمان ملل ارسال بشه،ولی ما هی لاف زدیم.
لطفا یه مدتی حرف نزنید