پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱۰

نکونام:دوست دارم به بارسا بروم

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 369206
کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید مسوولان باشگاه استقلال در روزهای اخیر بازی رسانه‌ای راه انداخته‌اند و حقایق را وارونه جلوه داده‌اند.
به گزارش جهان، جواد نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اظهارنظر امروز بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه باید ببینیم آیا نکونام می‌خواهد در استقلال بازی کند یا خیر گفت: همه طرفداران استقلال نسبت به علاقه من به این تیم باخبر هستند اما برای من جالب است که چنین حرفی را از سوی افشارزاده می‌شنوم. اولین بار است که می‌شنوم یک بازیکن باید پیشنهاد بدهد تا به تیمی برود. اگر این طور است من عاشق بارسلونا هستم و می‌خواهم به این تیم بروم اما آیا این اتفاق می‌افتد؟ مطمئنا خیر. بنابراین این باشگاه است که باید ابتدا بگوید من را می‌خواهد. من می‌خواهم مسئولان باشگاه استقلال واقعیت را با مردم در میان بگذارند.

وی افزود: من به افشارزاده علاقه زیادی دارم. ایشان در یک برهه مهم به من کمک کرد و به شخصه علاقه زیادی به او دارم و این را هم می‌دانم که او کار دشواری در استقلال دارد. با این حال یک مسئله دیگر وجود دارد و آن هم این است که هواداران استقلال به خوبی واقعیت را می‌دانند. می‌دانند که چه کسی به چه تیمی علاقه دارد. آن‌ها به خوبی می‌دانند که چه کسانی به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و چه کسانی واقعا استقلال را از صمیم قلب دوست دارند. بحث خواستن من نیست بلکه بحث و واقعیت، بحث نخواستن من از سوی مجموعه استقلال است. این مجموعه استقلال است که من را نمی‌خواهد.

نکونام با بیان اینکه باشگاه استقلال باید حقایق را به هوادارانش بگوید به ایسنا گفت: همه مردم و طرفداران استقلال می‌دانند که من چقدر استقلال را دوست دارم. فکر می‌کنم با عملم این علاقه را نشان داده‌ام اما از طرف دیگر رفتار اخیر باشگاه استقلال و بازیکنانی که جذب کرده و بازیکنانی که به دنبالش است، نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال چه تفکری هستند. من در این مدت درباره استقلال حرفی نزدم اما متاسفانه از سوی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که می‌گویند ما نکونام را می‌خواهیم اما او علاقه‌ای به بازگشت به استقلال ندارد اما این یک حرف غیر واقعی است. از آن‌ها می‌خواهم دست از این رفتار بردارند.

وی افزود: مردم بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که این بازی‌ها برای چه چیزی است. از مجموعه استقلال می‌خواهم دست از این بازی رسانه‌ای و بازی کردن با اسمم بردارند که اگر دوباره این اتفاق بیفتد مجبورم علی‌رغم میل باطنی‌ام دوباره به این اظهارات غیر واقعی پاسخ بدهم.

نکونام در پاسخ به این سوال که افشارزاده گفته نکونام اگر می‌خواهد به استقلال بیاید باید سقف قرارداد را رعایت کند گفت: اول تماس می‌گیرند و مذاکره می‌کنند و بعد درباره رقم پیشنهادی، بحثی را رسانه‌ای می‌کنند اما بدون اینکه هیچ کدام از این اتفاق‌ها بیفتد این مسئله را مطرح کرده‌اند. جالب اینجاست که در همین روزهای اخیر پیشنهادهای بالای یک میلیارد به چند بازیکن داده‌اند. اما انگار از نظر مسوولان استقلال فقط من باید این قانون را رعایت کنم. بازیکنانی را سراغ دارم که پیشنهاد کمتر از ۲ میلیارد از استقلال دریافت کرده‌اند. دو روز قبل باشگاه استقلال به یکی از بازیکنان پیشنهاد یک و نیم میلیاردی داد و اکنون در تیم استقلال بازیکنی وجود دارد که ۱.۲ میلیارد قرارداد بسته است. این‌ها همه واقعیت‌هایی است که وجود دارد اما آن‌ها می‌خواهند با حرفهای غیر واقعی بحث‌ها را وارونه جلوه بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیز من شما ها رو حتی پشت فنس های زمین تمرین بارسا هم راه نمی دهند چه رسد به توپ جمع کنی و بازیکنی بارسا!!!
....
لیلا
مگه چیش از مسی کمتره ؟؟ ها ؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چیش از مسی کمتر نیست!!!حالت خوبه؟؟
مجید
من هم دوست دارم به ناسا بروم
سید سجاد
Finland
اگر اینجوریه منم دوست دارم رییس جمهور بشم
حسین
با اون سوتی که جلو آرزانتین دادی حتما بارسا دنبالته
سهراب
اعتماد به نفست منو کشته
Iran, Islamic Republic of
خراب کردی آقای نکونام، فصل پیش در حساس ترین مقطع تیم را رها کردی و رفتی و تیم نابود شد
حالا طلب کار شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دم در بده بفرما تو!