جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موثرترین سلاح فرمانده‌ ایرانی برابر دشمن

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 409904
بی شک، این سلاح، موثرترین سلاح فرماندهان سپاه اسلام در میادین جهاد و مقاومت بوده و هست. سلاحی که جبهه ی کفر، به کلی از تاثیر و ضریبِ تخریبش بی خبرند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، «حسین خرازی دهکردی» در یکی از جمعه های ماه محرم ، به سال ۱۳۳۶ شمسی ، در محله‌ی «کوی کلم» اصفهان متولد شد. او در سال ۱۳۵۵ پس از اخذ دیپلم طبیعی برای طی دوران سربازی به مشهد اعزام گشت. با پیروزی نهضت امام خمینی (ره)، حسین ابتدا به کمیته های انقلاب ملحق شد و سپس لباس سبز پاسداری از انقلاب را برتن نمود. تاسیس «لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» نتیجه زحمات او و «شهید مصطفی ردانی پور» بود و سرانجام در کسوت فرماندهی همین لشکر بود که «حاج حسین خرازی» یه تاریخ هشتم اسفند ۱۳۶۵ شمسی، بال در بال ملائک گشود.

تصاویری که پیش رو دارید، فرمانده‌ی شهید«لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» را هنگام اقامه ی نماز به ثبت رسانده است. فریضه ای که به فرموده «پیامبر اعظم(ص)»، سلاح مؤمن علیه کافر است. بی شک، «نماز» برنده ترین و موثرترین سلاح فرماندهان سپاه اسلام در میادین جهاد و مقاومت بوده و هست. سلاحی که ژنرال های جبهه ی کفر، به کلی از شناخت آن و تاثیر و ضریبِ تخریبش بی خبرند و در معادلات آنان، مجهولی هولناک به شمار می رود.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *