سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

نکونام:از قطر و چین پیشنهاد دارم

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 335708
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و هافبک میانی استقلال با تایید دریافت دو پیشنهاد از تیم‌های قطری و چینی جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را به آینده موکول کرد و گفت: فعلا تمرکزم روی استقلال و چند بازی حساس پیش روی این تیم است. بعد از آن در مورد پیشنهاداتی که به من رسیده است فکر می کنم و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.
نکونام:از قطر و چین پیشنهاد دارم
به گزارش جهان، جواد نکونام که پس از جدایی از تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا و پیوستن به استقلال تهران پیشنهاداتی از برخی تیم های عربی و چینی داشت در گفتگوی اختصاصی با مهر دریافت دو پیشنهاد جدید را تایید کرد و گفت: اینکه برخی عنوان کرده بودند مطرح کردن این پیشنهادات برای بازارگرمی است واقعیت ندارد و من دو پیشنهاد از باشگاه های قطری و چینی دریافت کرده‌ام اما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام.

وی با تاکید بر اینکه باید در مورد این دو پیشنهاد به طور جدی فکر کند افزود: استقلال شرایط حساسی در رقابت‌های لیگ برتر دارد و در حال حاضر صدرنشین لیگ است. ما چند بازی حساس پیش رو داریم که ترجیح می‌دهم فعلا تمرکزم روی بازی های آینده استقلال باشد. تمام تلاشم این است که در مرحله اول برای استقلال مثمرثمر باشم و بعد از آن با تمرکز و آرامش بیشتری در مورد پیشنهادات فکر کنم.

نکونام در پایان گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: فعلا ترجیح می دهم تمام تمرکزم روی بازی های حساس استقلال خصوصا دیدار برابر پرسپولیس باشد. تیم ما شرایط ویژه ای دارد و باید تمرکز همه بازیکنان روی موفقیت و نتیجه گیری تیم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *