پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
همه چيز زير سر انگليس است

نمونه هایی از جنايت و خيانت هاي استعمارگر پير در حق ملت ايران

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 378909
اين جنايات را ياد آور ميشويم تا غيظ و غضب ما از اين كشور پليد در پشت ظاهر صلح دوست و اطوكشيده انگليس گم نشود،دمي خروسي كه گاهي بد جور بيرون مي زند.
به گزارش جهان، وبلاگ "ایستگاه بصیرت افزایی" نوشت:
يك عبارت براي آنكه به باور مردم كشوري تبديل و سپس بعنوان ضرب المثل رايج آن كشور پذيرفته شود به مواجه بودن اكثريت جامعه با موضوع عبارت و وقوع وقايع و حوادث در جهت تاييد آن عبارت نياز دارد.
احتمالا همه ما يك بار هم كه شده اين عبارت به گوشمان خورده است،"همه چيز زير سر انگليس است"
اگر اخلاقا ستودن عمل دانشمندان ايالات متحده براي استفاده از دانش جهت توليد بمب هاي اتمي كه در ثانيه اي دهها هزار نفر را سوزاند و آثارش را نيز پس از سالها براي نسلهاي بعد به يادگار گذاشت صحيح باشد(كه نيست)،نظم،برنامه ريزي،پيش بيني،توطئه و اهتمام به تفرقه افكني و استعمار اين استعمار گر را نيز بايد ستود.
در ذهنتان يك شخصيت را تصور كنيد،
شخصي دزد،اين شخص براي رسيدن به منافعش دست به هر كاري مي زند،اين دزد شيوه مخصوص به خودش را دارد.
 
زورگويي مي كند،اهل خانه را تضعيف مي كند،اهل خانه را جاهل نگه مي دارد،در ميان اعضاي خانواده تفرقه مي اندازد تا اهل خانه دزد را از صاحب خانه تميز ندهند،طلا و جواهر را از خانه برده و در عوض كشمش مي دهد و روي گردن صاحب خانه نيز منت مي گذارد،
هر اهل خانه اي كه لب به اعتراض گشايد يا خود او را ميكشد ويا بدتر اينكه بقيه اهل خانه را ترغيب و وادار به كشتن او مي كند و ....
هيچ كشوري به اندازه انگليس شبيه تر به اين موجود پليد نيست.
براي هر يك از اين شيوه هاي چپاول و استعمار مثال هاي متعددي وجود دارد كه نگارش آن در اين مقال بدون اغراق نمي گنجد.
اجمالا چند نمونه جنايت و خيانت هاي استعمارگر پير در حق اين ملت شريف ايران را با هم بازخواني مي كنيم،لازم است توجه كنيم كه اين جنايات فقط مربوط به كشور ايران است،نگارش  جنايت هاي اين كشور نسبت به اسلام،رنگين پوستان،كشورهاي هند و افغانستان و ... به كتابي قطور نياز دارد.
اين جنايات را ياد آور ميشويم تا غيظ و غضب ما از اين كشور پليد در پشت ظاهر صلح دوست و اطوكشيده انگليس گم نشود،دمي خروسي كه گاهي بد جور بيرون مي زند،به اين گفتگو توجه كنيد:
 
در قرن نوزدهم میلادی و در دوران اوج قدرت طلبي استعمارگران انگليسي، نخست وزير وقت این کشور در پارلمان انگلستان، از كوشش درراه "صلح"، "انسانيت" و "بشردوستي " سخن گفت.
 
«هنري لاپوچر» نماينده ی مجلس انگليس، پس ازشنيدن سخنان نخست وزير، از جا برخاست، پشت تريبون رفت و در اعترافاتی شگفت انگیز گفت:
 
"ما بدون استثنا بزرگترين راهزن وغارتگر عصر خود هستيم كه دركره زمين زندگي مي كنیم. 
ما به این دلیل، بدتر از ساير جهانيان هستيم که علاوه بر غارتگری، «حیله گر» و «دو رو» نيز مي باشيم ... 
ما ثروت ملتها را چپاول مي کنیم و هميشه اين چپاول را به خير و صلاح جهانيان، وانمود مي كنيم! " (کتاب «امیرکبیر؛ قهرمان مبارزه با استعمار») 
  
 
جدا کردن افغانستان از ایران در سال ۱۸۵۷ بر اساس پیمان پاریس
تحمیل قرارداد رویتر (۱۸۷۲) که بر اساس آن، ایران به مدت ۷۰ سال کاملا به انگلستان فروخته شد
ایجاد فرقه‌های ضاله بابیت و بهائیت به قصد انحطاط مذهبی در ایران
جدا کردن بخشی از بلوچستان از خاک ایران در سال ۱۸۸۷
تحمیل قرار داد تالبوت (انحصار توتون و تنباکو) به ایران
تحمیل قرار داد لاتاری (تاسیس قمارخانه) به ایران از سوی میرزا ملکم خان
تحمیل قرار داد دارسی به ایران برای اکتشافات، استخراج و غارت منابع نفتی در سال ۱۹۰۱
به انحراف کشاندن انقلاب مشروطیت و زمینه چینی برای اعدام آیت الله شیخ فضل الله نوری
تحمیل قرار داد ۱۹۰۷ که بر اساس آن ایران بین انگلستان و روسیه تقسیم شد
تحمیل قرار داد ۱۹۱۹ که بر اساس آن شمال ایران نیز زیر سلطه انگلستان قرار گرفت
زمینیه چینی، حمایت و پشتیبانی از کودتای رضاخان از طریق سید ضیاء الدین طباطبایی،روزنامه نگاری که عامل سفارت بریتانیا در تهران بود
کمک به فرار رضاخان ازایران و روی‌کار آوردن فرزندش
مانع تراشی در راه تشکیل حکومت جمهوری در ایران طی سال‌هایی که حکومت محمد رضا شاه
نقش مستقیم در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ (۱۹۵۳) برای همراهی با آمریکا
نقش مستقیم در جدایی کل سرزمین‌های جنوبی خلیج فارس که در ۱۹۷۱ به جدایی کامل بحرین انجامید
همراهی با آمریکا در سرکوب انقلاب اسلامی ملت ایران
تحریک گروهک‌ها و قومیت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران
کمک به رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران و ادامه این پشتیبانی‌ها در طول هشت سال  جنگ
حمله به سفارت ایران در لندن و شهادت دو کارمند ایرانی
حمایت مستمر از گروهک‌ها و براندازان جمهوری اسلامی در ۳۳ سال گذشته
حمایت و پشتیبانی از سلمان رشدی، نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی، انگلیسی‌ها سفارش دهنده، منتشر کننده و حامی کتاب و نویسنده‌اش بوده و هستند.
آموزش و تجهیز و پشتیبانی از بمب گذاری و دیگر اقدامات تروریستی در خوزستان و سیستان و بلوچستان در  طی سال‌های پس از اشغال افغانستان و عراق
 
حمایت از فتنه ۸۸ از طریق سفارتخانه‌اش در تهران، شبکه‌های رسانه‌ای
همچون بی بی سی و راه اندازی شبکه‌های مختلف رسانه‌ای فارسی زبان در
جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی سیاسی
مشارکت فعال و اثر گذار در تحریم‌های ایران طی ۳۳ سال گذشته
زمينه چيني و طراحي، آموزش، تجهيز و پشتيباني از تروريست ها براي ترور دانشمندان هسته اي ايران همچون شهيدان عليمحمدي، شهرياري و دکتر عباسي(رئيس فعلي سازمان انرژي اتمي) و شهيد رضائي نژاد و احمدي روشن که طبق اعتراف و تصريح جان ساورز رئيس سابق MI6 و کوپر معاون اشتون
حمایت از براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق دادن پناهندگی و مجوز اقامت دائم به آنها
تجاوز ناوگان دریایی انگلیس به حریم دریایی ایران که به دستگیری تفنگداران دریایی آنها از سوی مرزبانان ایرانی منجر شد.
فضا سازي هاي مستمر رسانه اي با بکار گرفتن بنگاه هاي سخن پراکني نظير بي بي سي و راه اندازي شبکه هاي مختلف رسانه اي فارسي زبان در جهت براندازي و تخريب چهره نظام مقدس جمهوري اسلامي در افکار عمومي مردم دنيا، و تلاش براي نابودي فرهنگ و هويت غني ملت عزيز ايران.
اشغال غیر قانونی باغ قلهک در تهران قاجار تا جمهوری اسلامی
دخالت های انگلیس در بمب گذاری های سال ۸۳ و ۸۴ در اهواز
 فقط بخشي از جنايات انگليس كثيف در حق ملت شريف ايران است.
از تشکیل نطفه نجس و پلید اسرائیل نیز در سرزمین فلسطین مقدس نباید غافل بود.
 
 گاهي اوقات شنيدن اعتراف از زبان خود مجرم عمق فاجعه را باور پذير تر مي كنيد،اين حكايت هم خواندنيست:
در قرن هیجدهم میلادی، وزارت مستعمرات انگلستان، کتابی را با عنوان «چگونه اسلام را نابود کنیم؟» منتشر می کند. اصل این کتاب به زبان انگلیسی است که با عنوان "کیف نحطم الاسلام" به عربی نیز ترجمه شده است.
اساس مطالب این کتاب، عبارتست از «بیان راه های سست کردن ایمان مردم» که به عنوان یک دستورالعمل، در اختیار جاسوسان انگلیس در کشورهای اسلامی، قرار می گرفت. از جمله این جاسوسان، می توان به "مستر همفر" اشاره کرد.
 
برخی مطالب این کتاب، به شرح زیر است:
 
1. فریاد های نژاد پرستی ...ملی گرایی ...رنگ پرستی و غیره را در میان مسلمانان زنده کنیم و مسلمانان را وادار کنیم که اهمیت بسیاری به تمدن های پیش از اسلامشان بدهند و قهرمانان و شخصیت های قبل از اسلام را زنده کنند مانند احیای فرعونیت در مصر، احیای زردشتی گری در ایران و احیای بابلیه در عراق.
 
2. این امور را باید رواج دهیم : شراب ...قمار ...فحشا ...گوشت خوک. همچنین به هر صورتی که شده باید ربا را در میان مسلمانان رواج دهیم که این عمل علاوه بر انکه موجب ویرانی اقتصاد آنان خواهد شد سبب جرات یافتن ایشان در مخالفت با قرآن هم میگردد . زیرا هر کس در یک مورد با قوانین قرآن مخالفت کرد ...مخالفت در سایر موارد هم برایش اسان خواهد شد.
 
3. لازم است به وسیله ی متهم ساختن علما و داخل نمودن جاسوسانی در لباس آنان کاری کنیم که رابطه ی مسلمین با علمایشان قطع شود و باید جاسوسان ما در لباس علما جنایت بسیار مرتکب شوند تا مردم هر عالمی را که می بینند شک داشته باشند این عالم است یا جاسوس؟
 
4. لازم است میان فرزندان و پدران، فاصله انداخته تا فرزندان از زیر بار تربیت پدران خارج شوند. در دست ما باشند و هنگامی که از تحت تربیت پدران بیرون آمدند بالاخره با عقیده دینی و ارشادات مذهبی فاصله می گیرند و ارتباطشان با علما قطع خواهد شد.
 
5. باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید... پس از انکه زنان از چادر بیرون آوردیم باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنان بیفتند تا درمیان مسلمانان فساد رواج یابد . برای پیشبرد این نقشه لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون اوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند.
 
6. قبور بزرگان را باید خراب کرد؛ به این بهانه که این ها در این زمان پیامبر نبوده و بدعت است.
امروز چهارشنبه دوازدهم شهريور سالروز شهادت شهيد رئيسعلي دلواري و روز مبارزه با استعمار انگليس است،اميد است با اقتدا به شهداي اسلام و ايران از ابتدا تا كنون بصيرتمان را در جهت دشمن شناسي روز به روز افزون كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *