جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پدری که بعد از ۳۶ سال فرزندش را یافت

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 388908
پدر شهید ابوالقاسم معین‌الدینی گفت: فرزندم بهترین راه رفته و هیچ راهی بهتر از شهادت در دنیا و آخرت وجود ندارد و فرزند من در واقع فرزند حضرت زهرا(س) بود و خدا خواست که که این امانت را از من پس بگیرد و من افتخار می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از اصفهان، سید محمود معین‌الدینی ظهر امروز در حاشیه نخستین یادواره شهدای پدافند هوائی شهید نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران پیرامون شناسائی پیکر پاک شهید ابوالقاسم معین‌الدینی بعد از ۲۶ سال اظهار کرد: از همه کسانی‌که دست پس از ۲۹ سال مفقود شدن سید ابوالقاسم، او را به دستم رساندند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: فرزندم بهترین راه رفته و هیچ راهی بهتر از شهادت در دنیا و آخرت وجود ندارد و فرزند من در واقع فرزند حضرت زهرا(س) بود و خدا خواست که که این امانت را از من پس بگیرد و من به آن، افتخار می‌کنم.

پدر شهید ابوالقاسم معین‌الدینی تصریح کرد: دعا می‌کنم که خداوند عمر با عزت و افتخار به مقام معظم رهبری عطا کند و از عمر من به همه خدمت‌گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی عطا کند.

وی گفت: زمانی که پیکر فرزندم را پس از ۲۶ سال برایم آوردند، به اقتدار و عزت ایران اسلامی افتخار کردم و به آینده این ممکلت خیلی خوشبین هستم زیرا هنوز هم سید ابوالقاسم‌هائی هستند که برای این خاک می‌جنگند و به نظام خدمت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، پیکر پاک شهید سید ابوالقاسم معین ‌الدینی در عملیات تفحص در مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی، کشف و پس از انجام آزمایش DNA، هویت این شهید بزرگوار که در لشکر ۹۲ ارتش اهواز به فیض شهادت نایل شده، شناسایی شده است.

قرار است پیکر شهید سید ابوالقاسم معین‌الدینی و شهید حسن عباسی تودشکی، ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یازدهم آبان ماه از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان بر دستان مردم شهیدپرور این شهر، تشییع و سپس در گلستان شهدا به خاک سپرده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *