سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

رویانیان: آقای تاج، ما اشتباه نمی‌کنیم

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 301903
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف اظهارات آقای تاج باید اعلام کنم ما اشتباه نمی‌کنیم بلکه به دنبال حقمان هستیم.
به گزارش جهان، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، پس از اظهارات تاج رئیس سازمان لیگ برتر در مورد فروش بلیت‌های الکترونیکی گفت: حرف هایی را که در خصوص بلیت الکترونیکی و مباحث دخالت سازمان لیگ در امورات باشگاه‌ها زدم کاملا درست بود. آقای تاج ما اشتباه نکردیم و حرفمان کاملا درست است. این شما هستید که اشتباه می‌کنید.

وی افزود: اگر پول‌های فروش بلیت به باشگاه‌ها نرسد سازمان لیگ خلاف کرده است. فروش بلیت و کارت‌‌های الکترونیکی توسط سازمان لیگ در فوتبال ما خلاف است و باید هر سیستمی که در ورزشگاه آزادی نصب می‌شود با هماهنگی و لینک باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد.

رویانیان ادامه داد:‌ مثل اینکه حرف ما را آقایان نگرفتند. یا اینکه روز چهارشنبه آقای تاج در جلسه‌ای گفت حق با شماست یا متوجه نشده که حرفی می‌زند یا با من شوخی کرده و یا حق با من بود که او این مسئله را عنوان کرد.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: ‌ما با کسی دعوا نداریم اما حقمان را می‌‌خواهیم. من نمی‌دانم چرا تاج مصاحبه و حرف هایش فرق دارد. البته ما به تلاش و کوشش ایشان اعتقاد راسخ داریم ولی حق باشگاه پرسپولیس را می‌خواهیم. سازمان لیگ نمی‌تواند پول بلیت‌های فروخته شده ما را ندهد این خلاف قانون است.  سیستم سامانه بلیت‌فروشی باید با سامانه ما هماهنگ باشد مگر می‌شود ما هوادار داشته باشیم اما پولش را ندانیم کجا می‌رود.

وی یادآور شد: این یک امر بسیار ضروری است که سازمان لیگ باید رعایت کند. اگر این اتفاق نیفتد باشگاه پرسپولیس و استقلال مثل همیشه ضرر می‌کنند. این مسئله‌ای است که افراد فنی باید جلو بیایند و با ما گفت‌وگو کنند. متاسفانه برخی در سازمان لیگ از مسائل فنی بی‌خبرند و به مباحث مسائل فنی و IT بیخبرند. پس بهتر است مسئولان فنی بیایند و با ما در این باره صحبت کنند.

رویانیان در خصوص برد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی نیز گفت: من عادت ندارم پس از بردها حرف بزنم اما از هواداران تشکر می‌کنم. ولی چون بلیت‌فروشی حق ما بود باید از آن دفاع می‌کردم.

وی در پایان در خصوص وضعیت کریم انصاری‌فرد نیز گفت:‌ ظرف دو روز آینده یعنی امروز یا فردا وضعیت کریم را مشخص می‌کنم و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم خدشه‌ای به فوتبال او در سال جاری وارد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تراختور
آره دیگه. رویانیان به این وسیله از فدراسیون باج می خواد