پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

افشاگری یک نشريه روسي درباره ابولا

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 381004
یک نشریه روسی ویروس ابولا را سلاح بیولوژیک آینده آمریکا توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر،به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه پراودا متهم کرد آمریکا ویروس ابولا را اختراع کرده است. این روزنامه فاش کرد شماری از دانشمندان وزارت دفاع آمریکا از سی سال پیش واکسنی برای این ویروس تولید کردند که آزمایش آن بر روی دو پزشک آمریکایی مبتلا به ابولا، مثبت و نتیجه بخش بود و باعث بهبودی سریع این دو پزشک شد.

پروادا افزود: ویروس ابولا اکنون به سرعت گسترش پیدا می کند تا آمریکا از آن به عنوان یک سلاح بیولوژیک ایده آل استفاده کند، زیرا به سرعت شیوع پیدا می کند و بیشتر مبتلایان را از پای در می آورد و هر کسی که واکسن آن را در اختیار داشته باشد می تواند شرایط مورد نظر خود را به دیگران تحمیل کند. بنابراین رسانه های آمریکا با تبلیغات گسترده نگرانی های شدیدی را درباره ویروس ابولا به وجود می آورند و سپس درمان آن را ارائه می کند تا مانند ماجرای شیوع آنفولانزای پرندگان به اهداف مورد نظر خود برسد.

ساره الحاف گزارشگر المیادین گفت: مسئله قابل توجه آن است که دولت آمریکا اعلام کرد سه هزار نیرو به غرب آفریقا منطقه شیوع ویروس ابولا اعزام می کند. باراک اوباما شیوع ابولا را بحرانی توصیف کرد که به امنیت ملی آمریکا ارتباط دارد. جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد این نظامیان رسیدگی مستقیم به مبتلایان به ویروس ابولا نخواهند داشت، بلکه فقط در کمک های پشتیبانی، آموزش و حمایت های فنی مهندسی برای جلوگیری از شیوع این ویروس مشارکت خواهند کرد. لیزا موناکو مشاور کاخ سفید در امور مبارزه با تروریسم تاکید کرد هدف از اعزام این نیروها انتقال تجربه آمریکا از جمله تجربه نظامی و در زمینه های امدادرسانی و پشتیبانی و فرماندهی برای مقابله با شیوع این ویروس از غرب آفریقاست. سخنان موناکو به گونه ای است که به نظر می رسد او درباره جنگ نظامی سخن می گوید که آمریکا خود را برای آن آماده می کند. تاکنون بیش از دو هزار و چهارصد نفر قربانی ویروس ابولا شده اند.
https://jahannews.com/vdcdzf0soyt0jz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzf0soyt0jz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از این آمریکا ی جهانخوار هر چی بگی بر میاد!!!!!
البته به جز هوش و ادب!!!!!!!