جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۵

عجب غلطي كرديم كه از موسوي و خاتمي حمايت كرديم!

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 107206
عجب غلطي كرديم كه از موسوي و خاتمي حمايت كرديم!
رفتار متملقانه طيفي از گروهك هاي ضدانقلاب با افرادي نظير خاتمي و هاشمي رفسنجاني به رغم سوابق حمله به اين چهره هاي سياسي، بحث هاي جدي را در ميان اين گروهك ها برانگيخته است. شماري از عناصر ضدانقلاب رويكرد دوگانه مذكور را نشانه بدبختي تلقي مي كنند.
به گزارش کیهان سايت ضدانقلابي اخبار روز كه در فتنه پس از انتخابات فعاليت گسترده اي داشت و اكنون به حالت نيمه تعطيل درآمده، نوشت بايد به حال روشنفكرهايي گريست كه 5 سال پيش نام ممد چاخان به خاتمي نهادند اما باز هم از كسي ]موسوي[ حمايت كردند كه تنها مشخصه اش حمايت خاتمي از او بود. اين اشتباهات هميشه تكرار مي شود.
اخبار روز اضافه مي كند: چه شده اصلاح طلبان به سراغ كسي رفته اند كه او را عاليجناب سرخپوش لقب داده و از فضاي بسته دوره وي انتقاد مي كردند؟ چه شده روزنامه هاي اصلاح طلب مجيزگوي او شده اند؟ چه شد كه اصلاح طلبان براي ماندن در قدرت دست به دامان هاشمي با آن ذهنيت ها و سابقه شدند؟ نمي دانم مسئولان روزنامه هايي همچون بهار و آرمان به اين فكر كرده اند كه چرا تيراژ روزنامه هايشان پايين است؟ وقتي روزنامه بهار با مصاحبه با برادر و پسر هاشمي سعي در تطهير چهره او مي كند و روزنامه آرمان نيز منتظر است كه هاشمي دهانش را باز كند تا تيتر يك روزنامه اش كند، چه انتظاري از مردم دارند كه اين روزنامه ها را بخرند؟!... گاهي دلم براي خودمان مي سوزد برخي دوستان دل به كسي بسته اند كه حتي هرگز از آنها حمايت رسمي نمي كند. واي به حال ما كه منجيمان بخواهد او باشد!
اين سايت تصريح كرد اصلاح طلبان براي رسيدن به قدرت حاضرند به هر كاري دست بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما و سایت های ضد انقلاب نقش مشابهی در تخریب شخصیت وارسته و فهیم سید جلیل القدر جناب خاتمی عزیز داشتید. به خاطر حفظ قدرت دنیوی از هر توهین و دشنامی استفاده کردید اما بدانید که نه شما و نه دشمنان ملت و سایت های ضد انقلاب نمی توانند چهره فرهیخته و انسانی خاتمی را تخریب کنید فقط خودتان را خراب می کنید
Iran, Islamic Republic of
از تیراژ محدود روزنامه های اصلاح طلب که "اخبار روز" به آن اعتراف دارد، می توان تعداد بیشمار(؟؟؟!!!) سبزها را حدس زد...
Saudi Arabia
"غلط" نه.... عجب سه نقطه اي خورديم.
Iran, Islamic Republic of
حالاکه توفتنشون شکست خورده اندازاین حرفای مفت میزنند.اگه عقل خریدنی بودبرااینامیخریدیم...
Iran, Islamic Republic of
برای رسیدن به اهدافتون دست به هر کاری میزنین اسم خودتونم گذاشتین اصولگرا .بیچاره شهدا که شما اسمشونو یدک میکشین
خودتونو اصلاح کنین.