شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

همکاری مشترک جاسبی با زهرا رهنورد

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 68730
هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید برخی واحد های دانشگاه آزاد برخلاف رویه قبلی خود فضای سیاسی دانشگاه را آزادتر کرده اند.

به گزارش جهان، هر چند که این اقدام در جای خود قابل تقدیر است اما پی بردن به نیات اصلی تصمیم گیران، دانشجویان را دچار تردید کرده است.

بنابراین گزارش در تعدادی از واحد های دانشگاه آزاد در تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور، برخی دانشجویان با هماهنگی با واحد دانشگاهی خود، در برابر درب ورودی دانشگاه به دانشجویانی تازه وارد مچ بندهای سبز می دادند، که این اقدام مورد اعتراض تعدادی از دانشجویان قرار گرفته است.

این اقدام که با توجه به گذشت ایام انتخابات تنها برای دامن زدن به برخی التهابات ارزیابی می شود در حالی انجام می شود که دانشگاه آزاد به شدت حمایت خود از کاندیدای خاص را که توجه برخی متهمان دستگیر شده بدان اعتراف شد تکذیب می کند.

با این وجود دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد در اقدامی قابل تحسین در ابلاغیه ای خطاب به واحدهای دانشگاهی، خواسته است تا این دفاتر برنامه پرسش و پاسخ در رابطه با شبهات انتخاباتی برگزار کنند.

همچنین با خبر شدیم دکتر زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی، از ابتدای امسال به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مشغول شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *