پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۴
۶۴
کی روش فردا به ایران می‌آید؛

افشای مبلغ نجومی قرار داد کی‌روش/ کارلوس ماهانه چند میلیون حقوق می‌گیرد؟

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 380320
کالوس کی روش در حالی قرار است بامداد سه شنبه برای امضا قرار دادش وارد ایران شود که مبلغ پیشنهادی فدراسیون فوتبال کشورمان به وی رقم 57 میلیارد تومان پول ناقابل است!
افشای مبلغ نجومی قرار داد کی‌روش/ کارلوس ماهانه چند میلیون حقوق می‌گیرد؟
سرویس ورزشی جهان نيوز - کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران قرار است بامداد سه شنبه برای امضا قرارداد جدید و شروع کار با تیم ملی ایران به تهران بیاید.

حضور کی‌روش در ایران برای امضاء قراردادش در حالی است که گفته می‌شود وی با پیشنهاد ۵۷ میلیارد تومانی فداراسیون فوتبال کشورمان برای چهار سال موافقت کرده است.

به گزارش جهان، عباس ترابیان دبیر کمیته‌ اقتصادی فدراسیون و مسئول تنظیم قرارداد کارلوس کی‌روش در این باره می گوید: قرارداد کی‌روش را برایش ای‌میل کرده‌ایم و او هم جواب مثبت را برای امضای این قرارداد داده است. او قرار است بامداد روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه جاری به تهران بیاید.

بر همین اساس خبرنگار جهان نيوز مطلع شد که علاوه بر مبلغ میلیاردی قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان، وی قرار است علاوه بر دریافت مسکن و هزینه ایاب و ذهاب و سفرهای خود و خانواده‌اش، ماهانه مبلغ ۱۵۰۰ دلار (تقریبا برابر با ۵۰ میلیون ریال) نیز به عنوان پول توجیبی دریافت کند.

علی کفاشیان پیشتر در خصوص تامین مبلغ قرار داد سرمربی تیم ملی کشورمان گفته بود بدون حمایت دولت نمی‌توان همه هزینه‌های داشتن مربی گران‌قیمتی مثل کارلوس کی‌روش را پرداخت کرد.

کفاشیان این را هم گفته بود که «پسر و برادر رئیس جمهور به کارلوس کی‌روش علاقه دارند. با او حرف زدند، عکس گرفتند و از این مربی حمایت می‌کنند. خب این یک فرصت برای ماست که در امضای قرارداد استفاده کنیم. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند همه هزینه‌های قرارداد را بدهد ما این پول را داریم اما اگر تمامش گردن خودمان باشد از باقی تیم‌های ملی‌مان می‌مانیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اوه اوه...57 میلیارد...اونم برای فوتبالی که دوزار ارزش نداره
با این پول میشه یک کشور را ساخت.
با این پول میشه 57.000.000 انسان ساخت.
یه ساله که وام 3 میلیونی ازدواج زوجهای جوان بین بانک مرکزی و بانکها پاسکاری میشه.
57.000.000.000 تقسیم بر 3.000.000 وام ازدواج = 19.000 وام ازدواج
همین الان که دارم میتایپم تیمه امیدمون 4 تا از ویتنام خورد،فک نکنم با احتسابه گلا تمرینیش و پلی استیشنشون تا حالا 4 گل زده باشن
فارض
من از اون آقائى در پاسخ به كامنت اول فرموده اند با اين پول ميشه ٥٧ مليون انسان ساخت ميپرسم: مگه خرج ساختن يك انسان چقدره؟ چرا اينقدر گرون حساب كردى؟
Iran, Islamic Republic of
من که حتی یک ریال هم که از بیت المال خرج فوتبال بشه راضی نیستم و اون دنیا جلوی همشون رو میگیرم. فوتبال چیه به چه دردی می خوره اون هم با این وضع فوتبالشون . پول این ملت رو میریزن توی جیب یک خارجی بی دین و ایمون که خرج .... کنه .
Iran, Islamic Republic of
پول کارگرا و کارمندا را زیاد نمیکنن عوضش از ما میکنن میدن به خارجیا
Iran, Islamic Republic of
وقتی برای استخدام جوانان پول و بودجه ندارن چطور برا ایشون دارن بخدا ما دهه شصتیها نسل سوخته شدیم رفت ولی هیچ ککی این دولتمردا را نمیگزه
خوبه دیگه برای تامین نظر آقازاده ها 57 میلیارد پول بیت المال حروم میشه
محسن
Iran, Islamic Republic of
این نشان می دهد این آقایان چقدر به خانواده اهمیت می دهند. ...
5 میلیون پول تو جیبی!!! حقوق کل ایل و طایفه مارو بذاری رو هم 5 میلیون نمیشه
حقوق من بیشتره از اینه
حقشه؛ نوش جونش؛ مربی یزرگ بخوایم باید این رقم هارو پرداخت کنیم
Iran, Islamic Republic of
بازی های افتضاح ایران توی جام جهانی نشون داد چقدر این مربی بزرگه. فقط بلده پول بگیره و بعد از چند سال از ایران فرار کنه. چشماتو باز کن زمین نخوری!!!!
علی
مربی بزرگ چیه فکر آخرت باش با این چیزا شیاطین سر کارت گذاشتن...این فوتبال و این مدیریت و این قرار دادها هیچ بویی از زندگی خدا محوری نداره!!
فوتبال چیه؟ کجا داریم میریم ما یه خورده فکر... فقط یه ذره فکر... برای چی؟ برای کی؟ چرا؟ که چی بشه؟!! آخرش چی؟!!ببین میتونی به این سوالا جوابی بدی که خدارو خوش بیاد ؟
Serbia
دوستان عزیز برای مربی خوب باید پول بدید...هر چقدر پول بدید آش میخورید... در ضمن ایران در جام جهانی بازی های خوبی به نمایش گذاشت
بنده خدا
عزیز کدوم آش؟؟؟؟
پول تو و امثال تو رو دارن میدن این یارو....
خیلی جدی گرفتیش آ، نکنه فکر کردی معجزه میکنه؟؟؟؟
جام جهانی بچه ها همت کردن واعتماد به نفسشون رو از دست ندادن. وگرنه اگه میگی تو جام جهانی گل کاشتند، بازی با بوسنی که خوب دس گل به آب دادن!!!!!!!!!!!!!
نسل اول
من منکر علم و دانش بعضی ازمربیان خارجی نمی شوم اما فاجعه فوتبال ما این است:
ازماست که برماست!
وقتی برنامه پربیننده سیما ( 90 ) و مجری اش در طول سالیان سال زیرآب مربیان ایرانی را زده اند و بر طبل تبلیغ مربیان خارجی کوبیده اند فضای لازم برای انعقاد اینچنین قراردادهای ترکمانچای فراهم می شود
تیم ایران درگروهش ودر میان چهارتیم چهارم می شود اما باید منت و ناز ِ این مربیان را بکشیم تا بر سرنوشت غم و شادی ما مسلط شوند و اگر هم نتیجه ای نگیرند ( که درجام جهانی نگرفتند ) با خیال راحت بارسفرببندند و با پول بادآورده راهی کشورشان شوند
مشکل دیگراین است که سرمربی تیم ملی با خط دهی و دخالت در امور لیگ وزیاده خواهی ها عملا برصندلی صاحب منصبان فوتبال و ورزش نشسته بود
آری بازهم باید گفت:
ازماست که برماست!
امیر
ننگ بر این فدراسیون و بر این فوتبال غارتگر فاسد
کسی در این کشور نیست جلوی این همه چپاول را بگیرد؟ ...
باقر
یارانه 45500تومان هم بدهند،واقعا انسان شرم میکند،خیلی ها نان شب ندارند،مسؤلان به اصطلاح ورزشی چیکار میکنند!
با خزانه ی خالی چطوری این همه پول را می توانند،بدهند!
بنده خدا
خزانه برای ما خالی ست نه امثال اینا که!!!!!!!!!!!!
حالا مگه چه گلی به سر فوتبالمون زده بود که این قراردادو باهاش بستین؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
هر کی ندونه فکر میکنه جام جهانی ایرانو برده یک هشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پول مفت!!!!!!!!!!!!
آیا به نظرتون نیاز به چنین هزینه های هنگفتی هست؟....... جواب از شما. اونم با این وضعیت بیکاری جوانان ، نداشتن توان مالی برای ازدواج و هزاران مساله دیگر....... . حالا اگه واقعا نتیجه بگیرند خوبه ولی بدبختی اینجاست که اندازه سر ناخن والیبالی ها هم نیستند. و نتیجه درستی هم نمی گیرند.
United States
اگرچه دنياي فوتبال سعي در تصاحب مربيان خوب را دارند اما شرايط فوتبال و بازيكنان آنها با ما تفاوت دارد ما با مربي خوب و بازيكنان درجه سوم دنيا نمي توانيم به قله برسيم. نتايجي كه ما با مربي خارجي مي گيريم ممكن است يك پله بالاتر باشد . اما آيا اين يك پله ارزش هدر دادن بيت المال را دارد ؟!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاي تعجب داره دراين شرايط اقتصادي با75ميلياردچقدراشتغال مي توان ايجادكرد وازسوي ديگرباخرج اين مبلغ براي كي روش چه آبرويي مي توان كسب كرد مدعيان بيت المال كجايند؟
این همه پول را می دهند به یک نفرکه چی بشه این آقای نخست ناز کرد سپس پشیمان شد دید درهیچ کشوری به او این همه امکانات و پول نمی دهند مردمش توی هرجا که اوراببینند سردست بلندش می کنند و به او کلی احترام می گذارند پول مربیهای تراز یک کشورهای جهان را از ا ما می گیرد آنگاه تیم پر از مشکل دار فوتبال ایران در رده 40 می ماند دیگر بهتر از این کجا می توانه پیدا بکنه!!!!!! تا این فداراسیون فوتبال از بین نرود و از نو ادمهای دیگری سر کار نیایند فوتبال ما بهتر از این نخواهد شد هرچن د از این پولهای هنگفت بی حساب و کتاب هم هزینه بکنیم باز هیچ سودی برایمان نداره!
ای کاش برای والیبال و کشتی و بسکتبال نصف این پولو خرج کنیم ای کاش
منصور
با سلام ايا در اين اوضاع اين كار ضرورت دارد.من به سهم خود كه اگر سهمي دارم راضي نيستم واز مسئوليني هم كه در اين جريان دخالت دارند نمي گذرم وبدانند كه اين زنگ تفريح تمام خواهد شدوزنگ حساب فرا خواهد رسيد. پس اي عزيزان بهوش باشيد.اين تذهبون
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر هر کس که از پول بیت المال مسلمین صرف اموری میکند که مصداق بارز اسراف است. فوتبالی که با مربیگری این آقا در جام جهانی با دو باخت و یک مساوی و بازی هایی که مایه آبروریزی بود حذف شد و این گونه برایش هزینه میشود.
رضا
بهتر نیست ابتدا نسبت به صحت و سقم خبر اطمینان حاصل کرد بعد نسبت به انتشار ان اقدام نمود؟
اگر مطمئنی خبر غلطه درستشو بگو!
علی
تا دیروز که احتمال رفتن کیروش زیاد بود همه سایت های منتقد دولت میگفتن حیف کیروش، وزارت ورزش با کیروش مخالفه و از این حرفا حالا چی شده که دوباره مخالف کیروش شدید؟ هنوز هم قراردادی بسته نشده بالاخره قرارداد با کیروش بسته بشه یا نه؟
یه آدم ظریف
اگه این طور که شما میگین بوده باشه ، به نظرم کسی که گفته حیف کیروش هست منظورش این نبوده که کیروش رو با این هزینه ی هنگفت نگه داریم.
آخه آدم اگه یه چیزی هم خیلی دوست داشته باشه و بهش نیاز داشته باشه باید ببینه به چه قیمتی میتونه اونو به دست بیاره. اگه قرار طلا بدیم باید چیزی بگیریم که ارزش اون طلا رو داشته باشه و هرچیزی کمتر از طلا نصیبمون بشه ضرر کردیم ولو اون چیز خیلی با ارزش باشه.
کاش به جای این خرج الکی از بیت المال که باعث میشه نکبت و بدبختی بیاره ، یه کمی به فکر مردم بودن و از اون طرف یه مربی خوب داخلی مثل فرکی رو میاوردن.
آخه چند سال کل فوتبال رو در اختیار این آقا قرار دادن که بریم توی جام جهانی و لااقل به مرحله بعد صعود کنیم ولی دیدین که در گروهمون چهارم شدیم.
من منکر بازی خوبمون جلوی آرژانتین نمیشم ولی قبول کنیم که در دو بازی دیگرمون واقعا میتونستیم بهتر باشیم و اگه یه مربی مثل فرکی بالای سر تیم بود به نظرم اون دو تا بازی رو میبردیم و با باخت به آرژانتین به عنوان تیم دوم صعود می کردیم.
ضمن این که استفاده از بیت المال در این امور باعث مشکل میشه . فکر میکنین چرا فوتبال ما اینقدر عقب افتاده هست و هیچ پیشرفتی نمیکنه؟ اونم با این همه پولی که داره داخلش هزینه میشه که فقط هزینه 16 تا تیم در یک فصلش بیش از 150 میلیارد تومن بوده.قطعا عدم رضایت مردم از این که اموالشون این طور اسراف میشه باعث غضب خدا میشه و برکت هم از بین میره.
فقط یه نگاه کن و ببین توی این فوتبال چه چیزی غیر از بد اخلاقی و زشتی میبینی. دیگه نمیتونیم اسم فوتبال رو ورزش بذاریم چون ورزش باعث تربیت جسم و روح میشه و باید از ورزش پهلوون بسازیم ولی عمرا توی این فوتبال کسی پهلوون بشه.
محمد
من حساب کردم روزی 40.000.000 تومان میشه.
از این فوتبال بی در و پیکر ما فقط پول بیت المال توی جیب خارجی ها و پا به توپ های پر مدعای حرفه ای خواهد رفت.
تقصیر از خود ماست که از این بازی های غیر حرفه ای و تا حدودی غیر اخلاقی فوتبال ایران حمایت میکنیم.
آیا به اندازه ای که در این ورزش هزینه میشود در ورزش های دیگر هزینه میشود؟
آقای کفاشیان همیشه خندان به ما ملت ایران میخندد.
مثلی هست که: دروغ هر چه بزرگ تر باورش راحت تر
دانشجو
یعنی ماهی بالای یک میلیارد تومان؟...
یک بیکار خسته از بازی سیاسی فوتبال
مدیران و روسای ورزش چه خبر است در کشوری که بیکاری حرف اول را می زند و به گفته دولت تدبیروامید که خزانه ها خالیست به چه حقی پول مردم را که محتاج نون شبشان هستند به خورد بیگانکان می دهید
ایا مربیان ایرانی ما که در زمانهای قبل مگر تیم ملی را قهرمان اسیا وبازیکنان خوبی را به جهان فوتبال راهی نکردند اقایان باسواد به فکر مردم باشید
از خدا ومردم بترسید وبا این پول چندین کار خانه می توان زد تا عده ای بیکار در ان مشغول شوند
مریم
جناب تدبیر مچکریم .هر روز که یه تدبیر جدید از شما مشاهده میشه .من بعنوان یه جوان لیسانسیه که ماهی فقط 280 هزارتومن حقوق دارم از شما نمیگذرم که یه عکس جنابعالی و فرزند آقازادتون با این جناب کیروش باعث میشه این همه پول بیت المال به هدر بره .من از شما نمیگذرم .من و امثال شما از شما نمیگذریم .بخاطر حتی یه ریال چنین پولهایی شما مسئولید اون دنیا آقای شیخ حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
تخصص وتعهد هردو تو این مملکت داره موج میزنه ...
Iran, Islamic Republic of
و البته زرشک
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به ...
جوان کارگر ایرانی
........ما در اینجا(جنوب شهر) از گرسنگی داریم جون میدیم، انوقت آقایون.....!!!ای خدااااااااااااا ...
Germany
آقای کفاشیان ناراحتیم از دستت تسلیم کدوم فشارها شدی قرارداد ترکمانجای کیروش رو پس می گیریم.
Iran, Islamic Republic of
خدا شكر كه تكليف اين پول معلوم شد و الا معلوم نبود كي اختلاسش مي كرد!
علی
Iran, Islamic Republic of
هدف چیست ؟ رفاه و آسایش مردم در گروه چه کارهایی است و کدام اولویت دارد ؟
فرض کنید ما اصلا در مسابقات ملی ماند جام جهانی و المپیک تیم فوتبال نداشتیم چه اتفاقی می افتاد (همه جنبه های روانی ، تبلیغی و ... را در نظر بگیرید)
حالا ببینید اگر این پول صرف ایجاد شغل ، توسعه و ترویج ورش همگانی و باشگاه های رایگان ،بهداشت و سلامت و ... می شده کدام یک نتایج بهتری داشت ؟
حالا اگر این را در نظر بگیریم که این فقط مشتی نمونه خروار است و چه بسیار از این پول ها صرف افراد خارجی و یا داخلی در عرصه های ورزشی، فرهنگی سیاسی و اقتصادی ... می شود که در اولیت بندی برای عامه مردم هیچ جحانی ندارد و امور مربوط به معیشت مردم و نیاز های ضروری زندگی آنان معطل می ماند.
واقعاٌ که از برکت مردمی بودن مدیران ، چقدر دارد خوش بحال مردم می شود ،حقا که باید دست این مسئولین مدیر و برنامه ریز را بوسید!!!!!! البته زیر ساتور
علی
.... با اون نتایج افتضاحش ...همش تقصیر این فردوسی پوره...
یه نفر...
نمیگم چند تا فقط بدونید که یه تعداد قابل توجهی از دانشجویان دکترای متاهل تو کشور هستن که به جز ۹۰ هزار تومن یارانه درامد دیگه ای ندارن اونوقت این آقا باید ۵۷ میلیلرد بگیره و ماهی ۵ میلیون هم پول تو جیبی (!) بگیره اونم در ازای یه نمایش مفتضح تو جام جهانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این پولها از کجا میاد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ را در قیامت از مسئولین خواهیم گرفت.
Iran, Islamic Republic of
... با کدام عقل و منطق پول بیت المال را اینطور هدر می دهید. اگر آقای کی روش نباشد مقامی هم در مسابقات بدست نیاوریم چه می شود؟ آیا زمین به آسمان می رسد؟
قادر نیستید اوضاع اقتصادی کشور را درست کنید بیکاری را کم کنید می خواهید تنور فوتبال را گم کنید جوانان بیکار کشور سرشان گرم شود ولی این راهش نیست. آخرتی هم وجود دارد که باید حساب پس بدهید.
رضا
سلام
وقتی تب فوتبال را بال می بریم ، خوب می شود این ...
با این پول خیلی کارها می توان انجام داد ، اگر مدیریت داشتیم که وضعیت کشور چنین نبود (برای امور فرهنگی اجتماعی فقراء و نیازمندان می شد کارهایی انجام داد ؛ همان هایی که به عشق کشورشان با تلویزیون های ساده و قدیمی پای بازی بیحال این تیم می نشینند .
راستی خودکفایی در فوتبال در برنامه ها هست ؟!
بازم دم والیبالیستها گرم که حداقل زحمات و امیدهای مردم را به باد نمی دهند ...
با این پول میشه چند خانواده را از بحران نجات داد
واقعا که!!!!!!
احمد
«پسر و برادر رئیس جمهور به کارلوس کی‌روش علاقه دارند. با او حرف زدند، عکس گرفتند و از این مربی حمایت می‌کنند. خب این یک فرصت برای ماست که در امضای قرارداد استفاده کنیم. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند همه هزینه‌های قرارداد را بدهد ما این پول را داریم اما اگر تمامش گردن خودمان باشد از باقی تیم‌های ملی‌مان می‌مانیم.»
عجب........!
آقازاده رییس جمهور یه وقت رودربایستی نکنن!دیگه به کیا علاقه دارن!!!!!
جلو گربه بندازی قهر میکنه!!
یه آدم ظریف
یه سوال:
مطمئن هستین که قرار داد به مبلغ 57 میلیارد تومنه؟
به نظرم 57 میلیارد ریال صحیح است. چون تا جایی که به ذهنم میاد حرف بر سر یک و نیم میلیون دلار بود که با احتساب دلار 3 هزار تومنی میشد چهار و نیم میلیار تومن. و این عدد به 57 میلیارد ریال نزدیکتره تا 57 میلیارد تومن.
لطفا در صورت اشتباه تصحیح فرمایید
احمددل+
خب مگه مجبورین وقتی توی فوتبال هیچی نمیشین وازآخر اول میشین اینهمه پول ملت بیچاره رو بدین به این مردک حالا هرکی هست خب برین روی ورزشهایی مثل کشتی والیبال تکواندو وزنه برداری وخیلی ورزشهای دیگه که سرمایه های خوبی هم تواون داریم وقت وسرمایه بذارین کشتی گیرا تامدتها منتظر پولشون بودن واین یارو 57میلیارد پول خواسته لابد کفاش جون ازجیب باباش میده به به مملکت گل وبلبلی داریم اونوقت همش میگیم اقا ظهور کن
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم کفاشیان با کی روش تبانی نکرده باشن!
متأسف
بخدا متأسفم برا اونایی که نه به این دنیا اعتقاد دارن نه برا اون دنیا متأسفم برای حال خودمون که داریم ازفقر می سوزیم و متأسفانه یه عده بخاطر منافع خودشون این همه قشر ضعیف رو زیر پا له می کنن و متأسفم که کسی نیست به معنی ومفهوم بیت المال اهمیت بده آقایون بخدا تو این بیت المالی که به حراج گذاشتین همه ما پا پیاده ها حق آب و گل داریم بخدا روزی باید جواب مارا باید بدید بترسید از اون روز و خواهشا برای این فوتبالی که ارزشش این همه نیست پول خرج نکنید و آگاه باشید همین آقایونی که این پولا رو میگیرن فردا به ریش همه ما میخندند .
رضا
United Kingdom
باباجون من میگم مایلی کهن رو بیارید.یه چیزیم میده مربی تیم ملی بشه.
ما مربی بزرگ نمی خواهیم که آخرش هم تازه اگه به جام جهانی بعدی بریم که اگه نریم هم مهم نیست با چهارتا باخت برگرده و انتظار استقبال گرم و دریافت جایزه هم داشته باشه . خدایی این مال بیت المال نه ارث باباتون که همون جوری بریز و بپاش می کنین . این فوتبالیست ها چه گلی به سر ما زدن
م.خ
چرا یه مربی خارجی باید این همه پول بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟میدونید با این پول چه کارا و مشکلاتی حل میشه؟؟؟؟این قدر که پول توی حلق این فوتبال میریزن پس چرا یه دونه فقط یه دونه مربی ایرانی از توش در نمیاد توپ زدن یاد اینا بده؟؟؟؟
کیروش این همه پول بخوره خیلی بهتره که ادم های مملکت خودمون ازبیت المال اختلاس کنن
نیمار
نوش جونش
ناشناس
واقعا دادن روزی 15 میلیون تومان به کارلوس کی روش نا عدالتی است اولا مردم عزیزمون راضی نیستند دوما بسیاری از مردم در فقر زندگی میکنند و بسیاری از جوانان مسکن و شغلی ندارن و سن ازدواج دارد بالا می رود این بی عدالتی است که بخواهیم این همه مشکلات را چشم پوشی کنیم یا بهشون کم توجهی کنیم و به جای حل مشکلات پولا را برای بازیکنان و مربیان فوتبالی هزینه کنیم
Iran, Islamic Republic of
....