جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۶

خانمها نگران ازدواج مجدد مردها نباشند

جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 110527
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: خانم های ایرانی نگران بحث تعدد زوجات در لایحه حمایت از خانواده نباشند چرا که در این لایحه محدودیتهای زیادی برای مردانی که قصد سوء استفاده دارند دیده شده است.
به گزارش مهر، فاطمه آلیا با بیان اینکه لایحه حمایت از خانواده دارای 53 ماده است گفت: نقطقه برجسته در این لایحه در مورد مجازاتهای کیفری برای مردانی است که به حقوق زنان تجاوز می کنند.

وی گفت: ازدواج مجدد مردان، قطع نفقه، مهریه و تعدادی دیگر از مواردی که موجب تضییع حقوق زنان در خانواده و جامعه می شد در این لایحه دیده شده و هنوز در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است.

آلیا افزود: خانم های ایرانی در مورد بحث تعدد زوجات در لایحه حمایت از خانواده نگران نباشند چرا که محدودیتهای زیادی برای مردانی که قصد سوء استفاده دارند گذاشته شده است و اگر دادگاه تشخیص دهد که مرد به دلیل ناباروری، بیماری صعب العلاج، حبس یا مفقود شدن زن زندگی دچار مشکل است حکم ازدواج مجدد را صادر می کند که البته این موارد به صورت کامل در لایحه دیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
با سلام.
از این بدعتها در دین بگذارید و دست مردان را ببندید و نتیجه فاجعه بارش را در آینده نوش جان کنید.
مرد اگر خواست می تواند فقط برای قصد لذت و کسب آرامش هم که شده مجددا ازدواج کند و این به هیچ کس ربطی ندارد. تمامی این به ظاهرا دلسوزی های ضد دینی در نهایت برای زنها بد خواهد شد و به جمعیت شیعه و کشور لطمه خواهد زد و موجب اشاعه فحشاء خواهد گردید.
همین الآن فرقه های غیر شیعه برای تغییر نسبت جمعیتی کشور دندان تیز کرده اند و شما با این قوانین ضداسلامی و ضدبشری و قوانین و نگرش فمینیستی دارید بسترش را آماده می کنید.
این همه دختر بالای 30 سال که مجرد مانده اند را چه کسی باید تزویج کند؟ حتما پسرهای 25 ساله!!!؟ خوب یک راهش ازدواج مجدد مردها با همین دخترهاست.
شما یک سری به سایت های همسریابی بزنید و آمار این دختران را ببینید تا فاجعه را متوجه شوید.
مصرانه درخواست می کنم و خواهش می نمایم پیامم را نمایش دهید.
Iran, Islamic Republic of
خدا می بخشه ولی خان باجی ها نمی بخشند !
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی بیجا کردید که حکم خدا را تغییر میدهید
Iran, Islamic Republic of
خدا ببین چه جوری حلال تو رو حرام کردند!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم چهره این خانم رو زمانی همسرگرامیشان برسرایشان هوو آورده اند رو ببینم ؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی چیزها زشت نیست اما قشنگ هم نیست زنا زشت است اما ازدواج با شرط رضایت همسر اول زشت نیست چرا که پیامبر کاری مخفی از همسرانش انجام نداد