جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سخن کرباسچی شائبه رفتارماکیاولیستی دارد

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 322126
مدیرمسئول سابق روزنامه کارگزاران با اشاره به اظهارات کرباسچی درباره ناطق‌نوری گفت: اگر این موضوع مطرح نمی‌شد، بهتر بود و یکی از دلایلش این است که با این سخنان، شائبه‌های رفتار ماکیاولیستی نیز مطرح نمی‌شد.
به گزارش جهان، مرتضی سجادیان مدیرمسئول سابق روزنامه کارگزاران در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اظهارات کرباسچی مبنی بر حمایت این حزب از حضور ناطق‌نوری در ریاست مجلس دهم علی‌رغم وعده آن به عارف اظهار داشت: اگر این موضوع مطرح نمی‌شد، بهتر بود و یکی از دلایل‌اش این است که با این سخنان، شائبه‌های رفتار ماکیاولیستی نیز مطرح نمی‌شد.

سجادیان با تاکید بر اینکه مطرح کردن این موضوع درباره حضور ناطق نوری در مجلس دهم مناسب نیست، خاطرنشان کرد: این ارزیابی که بگوییم همه اصلاح‌طلبان از ناطق حمایت می‌کنند، در حال حاضر درست نیست.

مدیرمسئول سابق روزنامه کارگزاران بر همین اساس تصریح کرد: این سوال باید از کرباسچی پرسیده شود و او باید در این زمینه پاسخگو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *