شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

عیدانه «كلاه قرمزی» در عید سعید فطر

پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 433628
شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارك سه فیلم سینمایی جدید و پخش ویژه برنامه‌هایی مانند مجموعه عروسكی «كلاه قرمزی»،‌ «قبول باشه»، «شبهای روشن» و «كوی محبت» میهمان خانه مخاطبان خود می شود.
به گزارشجهان به نقل از روابط عمومی شبكه دو،‌ «کلاه قرمزی» با دوستان عروسکى جذاب و شیرین خود مانند اعیاد گذشته در عید سعید فطر نیز به شبکه دو می‌آید تا با ماجراهاى شاد و تدارك بخش‌های متنو عی لحظه‌های پرنشاطی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

ویژه برنامه کلاه قرمزی در روز عید فطر شنبه و یكشنبه از ۱۳ و ۳۵ دقیقه ازشبکه دو پخش می شود.

همچنین ویژه برنامه «قبول باشه» به تهیه كنندگی فریدالدین نیكجو به مناسبت عید سعید فطر میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود.

این برنامه شنبه و یكشنبه در ساعت های ۱۷ و ۳۰ دقیقه، ۱۹ و ۳۰ دقیقه و ۲۲ با تدارك بخش های متفاوت تری نسبت به ماه مبارك رمضان روی آنتن می رود.

برنامه شبانگاهى «شب‌های روشن» نیز در این دو شب بخش‌های مختلف برنامه اش را معطوف به عید فطر كرده است؛‌ این ویژه برنامه شنبه و یكشنبه در میهمانی شبانه خود خانواده های ایرانی را گردهم می آورد تا پس از یکماه روزه داری، عبادت و عبودیت، راز و نیاز، فرا رسیدن عید فطر را در كنار آنها جشن بگیرد.

این برنامه شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۴ پخش می شود.

برنامه «کوی محبت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی در عید فطر از كربلای معلی پخش خواهد شد.

این برنامه كه بخش‌های مختلف خود را به آداب و اعمال عید فطر متمركز خواهد كرد، در روز شنبه ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه و یكشنبه در ساعت‌های ۱ و ۲۵ دقیقه بامداد و ۱۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبكه دو می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *