پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱

واکنش تند عربستان به نامه پوتین

يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 414728
«رئیس جمهور روسیه روز گذشته طی نامه ای به سران عرب شرکت کننده در اجلاس شرم الشیخ مصر، خواست تا از طریق مسالمت آمیز برای حل بحران یمن وارد عمل شوند.»
به گزارش جهان به نقل از جام، شبکه العربیه گزارش داد : «سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان به پیام "ولایمیر پوتین" به سران عرب که در جلسه اختتامیه روز یکشنبه اجلاس سران عرب قرائت شد، واکنش نشان داد.»

این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: «رئیس جمهور روسیه روز گذشته طی نامه ای به سران عرب شرکت کننده در اجلاس شرم الشیخ مصر، خواست تا از طریق مسالمت آمیز برای حل بحران یمن وارد عمل شوند.»

این شبکه خبری در ادامه به گزافه گویی های سعود الفیصل پرداخت و افزود: «روسیه نظام سوریه را که مردم را می کشد، مسلح می کند، این نظام فاقد مشروعیت است و روسیه مسئولیتی سنگین را در درد و رنج مردم سوریه بر عهده دارد.«

وی افزود: «روسیه پیشنهاد راه حل مسالمت آمیز در یمن را ارائه داده درحالی که دولت سوریه را مسلح می سازد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا از افزایش 100 درصدی قیمت نون بنویسید. عربستان و یمن به جهنم .... نون تافتون 600 سنگک 1300 و بربری 100 تومان. باز هم آمار تورم 17 درصد ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ظلم این دولت پایان نداره....