شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۲۹

پشت‌پرده عزل دایی به روایت رحیمی/ مدیرعامل هم برکنار شد

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 379629
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هویت حمید سیاسی مشخص نیست و نباید با قهرمان ملی مثل دایی اینگونه رفتار شود.
پشت‌پرده عزل دایی به روایت رحیمی/ مدیرعامل هم برکنار شد
به گزارش جهان به نقل از فارس‌، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش خبری ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه شبکه خبر در مورد اینکه حکم برکناری دایی را امضا خواهد کرد یا نه، گفت: به من گفتند اگر دایی را برکنار نکنی خودت را برکنار می‌کنیم. آیا این شیوه برخورد با یک قهرمان ملی درست است؟ به رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. سیاسی هویتش مشخص نیست. فقط چون پول دارد باید برای یک تصمیم ملی تصمیم بگیرد؟ اگر می‌خواهیم مربی را برداریم راه و روش دارد.

وی ادامه داد: با من برخوردهای زیادی شد تا دایی را برکنار کنم. پولم را قطع کردند و از من خواستند دایی را برکنار کنم اما من همچنان از دایی حمایت می‌کنم و اگر من مدیرعامل هستم علی دایی سرمربی پرسپولیس است. مطمئنا دایی این تیم را جمع می‌کند و این نوع برخورد توسط این افراد با دایی خیلی زشت است. سیاسی به من گفت اگر دایی را برنداری خودت را برمی‌داریم. ۵ ماه است که برایم شرط می‌گذارند یا دایی را بردار یا خودت را برمی‌داریم. آنها خصومت دارند. این روش، روش خوبی نیست.

رحیمی تصریح کرد‌:‌ من از تمام مربیان ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی باید حفظ شود. نباید توسط سیاسی که پایش هم به توپ نخورده و یک عکس ورزشی هم ندارد برکنار شود. دوست دارم او روی خط بیاید و من حرف‌هایم را بزنم خیلی حرف‌ها دارم.

وی در مورد اینکه امروز عصر چه کسی باید بر سر تمرین پرسپولیس برود زیرا شما می‌گویید دایی سرمربی است و هیأت مدیره درخشان را سرمربی می‌داند، گفت: ‌اگر من مدیرعامل هستم می‌گویم سرمربی تیم دایی است. دایی باید برود و تیم را تمرین دهد. اگر خواجه‌وند این حرف را زده شما بگویید مدیرعامل چه کسی است؟ مطمئن باشند افرادی که این گونه نقشه کشیده‌آند تبعات کارشان را خواهند دید.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حمایت از دایی و احتمال برکناری خودش گفت: به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.

آقای رئیس جمهور! یک بساز و بفروش برای پرسپولیس و دایی تصمیم می‌گیرد؛ چشم‌تان روشن

 درحالی که همه چیز در باشگاه پرسپولیس پیچیده شده است و هواداران از اتفاقاتی که در این باشگاه در حال رخ دادن است شوکه و متعجب شده‌اند علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه هم خود از اینکه این طور ناگهانی و با اصرارهای عجیب رئیس هیات مدیره برای برکناری علی دایی روبرو شده شوکه شده است.

او که می گوید حمیدرضا سیاسی به وی وقت داده تا علی دایی را برکنار کند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس می‌گوید: روی صحبت من با رئیس جمهور است، آقای روحانی یک بسازو بفروش در حال تصمیم‌گیری برای پرسپولیس و قهرمان ملی است. این فاجعه است و باید بگویم که چشم‌تان روشن.

وی در خصوص اینکه آیا از صبح با مسئولان وزارت در تماس نبوده و اصلا این چه مدل برخورد در باشگاه است که بدون هماهنگی رئیس هیات مدیره در حال انتخاب سرمربی جدید است، گفت: من خودم هم مانده ام. از سوی پرسپولیسی‌ها ۲ هزار تماس داشته‌ام. خود دایی از هیچ چیز خبر ندارد. من اکنون باشگاه نیستم ولی خبرهایی به گوشم می رسد که فقط باید بگویم کجای دنیا در یک باشگاه چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد! اصلا معنی این رفتارها قابل درک نیست.

خواجه‌وند: برکناری دایی تصمیم هیأت مدیره بود

در همین حال، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مهدی خواجه‌وند در مورد انتخاب حمید درخشان گفت: ما قصد نداشتیم خبر به این شکل منتشر شود و می‌خواستیم شأن علی دایی حفظ شده و در مراسم ویژه از او تقدیر کنیم اما این تصمیم هیأت مدیره است.

وی افزود: تنظیم‌کننده جلسه هیأت مدیره و انجام این امور با رئیس هیأت مدیره است.

وی در مورد اینکه آیا صحبت‌هایی که از طرف حمید‌رضا سیاسی در مورد کادر فنی مطرح شده را باید صحبت‌های خود او یا هیأت مدیره دانست عنوان کرد: باز هم این تصمیم را باید از سوی هیأت مدیره بدانیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هیأت مدیره موضوعی را به تصویب می‌رساند و باید از سوی مدیرعامل اجرایی شود و در صورتی که آقای رحیمی مخالف این تغییر باشد چه اتفاقی خواهد افتاد خاطرنشان کرد: شما اطلاعات قانونی دارید اما باید بگویم مدیرعامل مجری مصوبات هیأت مدیره است و او باید مصوباتی که در هیأت مدیره به تصویب می‌رسد اجرا کند. در واقع زمان پخش خبر به شکلی غافلگیر کننده بوده است.

خواجه‌وند در مورد اینکه اگر رحیمی مخالف این موضوع باشد برکنار می‌شود یا اینکه باید استعفا دهد اظهار داشت: من صبح پیش رحیمی بودم ولی بعد از پخش خبر او را ندیدم.

به گزارش فارس بعد از اینکه مجری شبکه خبر اعلام کرد که امروز مصاحبه‌ای از رحیمی روی خبرگزاری فارس آمده که رحیمی گفته فردی از طرف وزیر به او اعلام کرده که علی دایی باید برود درخواست کرد اگر می‌تواند از حضور روی خط خداحافظی کند.

خواجه‌وند در پاسخ به آخرین سوال که آیا حمید درخشان در تمرین عصر پرسپولیس حاضر می‌شود خاطرنشان کرد: اینطور اعلام شده است.

منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد/ برگزاری مراسم معارفه، امروز در محل تمرین

جدیدترین خبر از پرسپولیس اینکه بهروز منتقمی امروز پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

علیرضا رحیمی که پیش از این سمت مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده داشت در این مدت به دفعات با اعضای هیأت مدیره این باشگاه از جمله سیاسی، رئیس هیأت مدیره به اختلاف خورده بود.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آقایان؛ علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل و علی دایی به عنوان سرمربی تیم، مسوولیت‌های خود را تحویل نیروهای جدید بدهند که اطمینان داریم این عزیزان تمام توان خود را برای کمک به پرسپولیس و حل مشکلات موجود به کار بسته‌اند اما با توجه به اینکه مدیریت باشگاه خود را ملزم به تامین نظرات و خواسته‌های هواداران برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس می‌دانند، آقای بهروز منتقمی از امروز به عنوان سرپرست باشگاه عهده‌دار امور و مسوولیت‌های اجرایی باشگاه شده و آقای حمید درخشان از پیشکسوتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عهده‌دار مسوولیت خواهند شد و در روزهای آینده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: عصر امروز پیش از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، مراسم تودیع آقایان؛ علیرضا رحیمی و علی دایی و معارفه آقایان؛ منتقمی و حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این تغییرات به منزله نادیده گرفتن توانمندی‌ها و تخصص مدیر عامل باشگاه و سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که ایشان را از اسطوره‌های فوتبال ایران و پرسپولیس می‌دانیم، نخواهد بود اما ناگزیر از انجام آن بودیم چرا که گاهی همین تغییرات به منزله شوکی خواهد بود که باعث ایجاد تحول مورد نظر خواهد شد. امیدواریم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با تعصب و غیرتی که به خرج خواهند داد در بازی‌های آتی شادی هواداران عزیز پرسپولیس را رقم بزنند. همچنین از هواداران تقاضا داریم مانند همیشه با حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود مجموعه باشگاه و تیم را در نیل به این هدف یاری رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به جهنم که بر کنار شد. حالا انگار مشکل مملکت ما بو د و نبود دایی است. اونم با این نتایج ضعیفی که میگیره..
شما خون کثیفت رو سیاه نکن. لیاقت امثال شما ادمهایی مثل سیاسی و درخشان هستند.
پرسپولیس تیم مردمیه.
مردم هم گرچه به تیمشون تعصب دارن ولی اونقدر هم شعور دارن از داشتن مربی میلیاردی تو این وضعیت ناراحت باشن.
واقعا غیر از نتایج ضعیف قرارداد دایی خیلی ناجوانمردانه بود.حالا باید به دایی باج بدن.
منطغد
مهم اینه بهتر نیامده خوشحال باشیم.منتظرسیاه روزی های این تیم در آینده باشید.
واسه این نتایج ضعیف میلیاردی میگیره و همیشه هم طلبکاره.
Iran, Islamic Republic of
شما حسود ها دیدن یک ادم بزرگ را ندارید همچنان که تختی ها را از بین بردند الان هم همین داستانه
Iran, Islamic Republic of
پروین ها مرحوم حجازی ها عابدزاده ها دایی ها و ... که برای فوتبال این مملکت زحمت کشید باید بنشینند کنار بعد یک پولدار که معلوم نیست از کدام رانت به این پول رسیده و فرق فوتبال رو با فرغون نمی فهمد برای فوتبال تصمیم بگیرد . ان وقت انتظار داریم جلوی کره و زاپن عربستان و ... بتوانیم نتیجه بگیریم .
عادل
دایی قهرمان
سیاسی کیه
جواب وزیر ورزشم که نوروزی قهرمان(کشتی گیر) هفته پیش داد
اولین جایی نیست که سرمایه دارها در دولت جدید تصمیم می گیرند
ميشه بگي حضور سرمايه دارها در هيأت مديره باشگاهها چه ربطي به اين دولت داره!!؟
انصاف هم خوب چيزيه، بدعت ورود سرمايه دارها به هيأت مديره باشگاههاي دولتي برميگرده به دولت نهم (هدايتي و علي انصاري و...)
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
شكي نيست كه دخالت هاي مكرر آقاي سياسي در مواضع مديرعامل و سرمربي تيم، به تدريج رابطه آنها را تيره كرده و از حالت يك تيم منسجم خارج نموده است و آن شد كه نبايد مي شد. اين دخالت ها براي شخصي همچون علي داعي خيلي ناراحت كننده است. كما اينكه آقاي رحيمي نيز نا راحت كننده است. چه بسا آقاي سياسي در قالب يك نقشه از پيش طراحي شده اين دخالت هاي غير معمول را انجام مي داده تا وضعيت تيم به حالتي تبديل شود كه او مي خواهد. اينكه مربي ضعيفي را هم جايگزين علي داعي كرده اين شك را تقويت مي كند كه نكند به غير از فوتبال اولويت هاي ديگري در ميان هست.
دعواي هيأت مديره و مديرعامل با اينكه پسنديده نيست ولي هميشه در استقلال و پرسپوليس بوده، هست و خواهد بود.
بهتره براي نتيجه نگرفتن دنبال يه دليل بهتر بگردين.
امیر
اگر آقای سیاسی بساز و بفروش است لطفا" بفرمائید شماها به چه کاری مشغول هستید و اگر بساز و بفروش نیستید، آیا از این شغل بدتان می آید؟ و یا اساسا" چه شغلی را دوست می دارید؟
ایشون پیشکسوت فوتبال هستند و حداقل پاشون به توپ خورده
در مدیریتشون هم هیچ شکی نیست و میتونید افتخاراتشون چه در فدراسیون هندبال و چه در باشگاه سپاهان ملاحظه کنید
اینجا پرسپولیسه و صد برابر سپاهان حاشیه داره.
مسلما مردم از رفتن علی دایی خوشحالند البته نه به این شکل که حالا باید اجیب ملت مبلغ قراردادش رو بدن.
متعجب
Iran, Islamic Republic of
مگر تيم تشكيل دادند كه دائي سرمربي بشود ؟ كه اينجوري حرف مي زند ؟ هئيت مديره به اتفاق مدير عامل براي سرنوشت تيم تصميم بگيرند نه سرنوشت آقاي دائي
این علی دایی چی از جون پرسپولیس می خواد
بابا این آدم را اینقدر بزرگ نکیند
هادی
علی دایی شخصیت بزرگی داره و هرانچه رو که داره بدون اتکا به کس ویا شخصی بدست اورده باید منصف بود
هادی
علی دایی قهرمان ملی ماست و من مطمئنم که با تغییر علی دایی و مدیرعامل باشگاه تغییری در نتایج حاصل نخواهد شد و وای به اون روز که از روی سکوها اسم علی دایی شنیده بشه اونوقته که باید سیاسی و درخشان جفتشون باید بزارن برن ....
صمد
دایی بزرگ بوده و هست و خواهد بود
دایی را بازیهایش و گلهایی را که برای تیم ملی زده بزرگش کرده
علیرضا
آقای گودرزی فرق شما با احمدی نژاد در چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Latvia
این چه سوالیه؟
تفاوتش اینه که احمدی نژاد پیل عرصه ی خدمته و بعضی ها پشه ی سیاسی کاری!!
حالا خیلی خوب نتیجه گرفته که براش یقه جر میدین؟؟؟؟
سيستم دولت جديد در بركناريها با حقارت پيش ميرند!!!!
مهدی
من از نتایج دایی حمایت نمیکنم ولی از این سبک مدیریت که در کشور ما حاکم بیزارم.
یادتون باشه یکی از مهمترین انتقادات دولت تدبیر و امید به احمدی نژاد همین دخالت ها در امور ورزش بود و حالا این اتفاق در دولت تدبیر و امید هم افتاد.
سال پیش همین دایی تیم رو بعد چند سال برد آسیا!چرا اون موقع خوب بود الان بعد .شما ببینید پرسپولیس چه کسانی رو از دست داد؟چه کسایی رو تونست بگیره؟وزارت دم از رعایت سقف و کم پول دادن زد و پرسپولیس اون رو رعایت کرد ولی استقلال رو ببینید چه کسایی رو با یک میلیارد گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!
این آقای دایی طوری صحبت میکنند که انگار علامه دهر هستند 5/2 میلیارد پول گرفتی چکار کردی اگر پرسپولیس اصلا مربی نداشت نتیجه بدتر از این میگرفت؟؟
Latvia
وقتیکه الگوهای جوانان ما خالکوبی کنند وروح ورزشکاری آنها اجازه بدهد کارت پایان خدمت جعل کنند دیگه چه انتظاری ازبقیه است بعد هم میگیم ورزشکاریم وحافظ بیت المال ببینید بیت المال دست چه کسانی سپرده شده؟
United States
تو ایران هیشکی تو جایگاهی که باید باشه نیست.هیشکی کار خودشو نمی کنه واین اوج بی تدبیریه...حالا چه محمود چه حسن این دیگه رسم وقانون نانوشته شده است.
United States
کی تو را اورده اکه اهل منطق بودی باید مدانستی باید حرف هیئت مدیره را گوش می کردی این همه نتیجه بد نمی کرفتی