پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انصاري از پاسخگويي طفره رفت

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 175120
مجید انصاری از پاسخگویی به فرزند شهيد اسدالله لاجوردی طفره رفت.

به گزارش "سیاست‌نامه" انصاری که به‌جاي استفاده از "شهيد"، تعبير "مرحوم" را براي شهيد لاجوردي به‌کار گرفته است، گفت: من نامه پسر آقای لاجوردی را خواندم اما فعلا قصد ندارم که جواب ایشان را بدهم.

چندی پیش وی در مصاحبه با سایت جماران گفته بود: مرحوم لاجوردی خدمت حضرت امام رفته بودند و در آنجا از جنایتهای منافقین صحبت کردند و گزارش مفصلی خدمت امام دادند، امام فرمودند" آقای لاجوردی اگر جمهوری اسلامی به‌دست اینها(منافقین) ساقط شود بهتر از آبروی اسلام است که با این کار‌ها(خودسری‌های داخل زندان) برود. شما بروید مسئولیت را تحویل دهید". چون آقای لاجوردی مسئولیت را تحویل نمی‌دادند.

پس از این مصاحبه ابتدا جمعی از یاران و همراهان شهید سید اسدالله لاجوردی در دادستانی انقلاب اسلامی مرکز در سالهای دهه ۶۰ در نامه سرگشاده­ای که در هفته نامه شما -ارگان حزب موتلفه- به چاپ رسید، به اظهارات وی پاسخ دادند.

سپس سایت "سیاست نامه" گفت​وگویی با مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و از همراهان شهید لاجوردی داشت که او هم با رد سخنان حجت الاسلام مجید انصاری ، اظهارات وی را بی اساس خواند.

پس از آن، احسان لاجوردی در نامه​ای خطاب به انصاری نوشت: جناب آقای انصاری! آیا امکان دارد امامی که در دفاع از فرزند مظلومش مرحوم حاج سید احمد آقا رحمه الله علیه و شهید لاجوردی چنین نامه­ای را مرقوم می­فرمایند، گوینده جملاتی باشند که شما به ایشان منتسب می­نمایید؟

وی ضمن انتقاد از این مصاحبه تصریح کرده بود که اگر این گرگ​های درنده را ول نمی​کردید، تعداد زیادی شهید نمی​شدند.

با اين حال، انصاري به‌جاي پاسخگويي به اين موارد، پس از روشن شدن مطالب کذب خود از ادامه اين مناظره‌هاي مکتوب طفره رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *