جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

بی شرمانه ترین فتوا

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 308825
سران القاعده از زنان و بیوه‌ها خواسته به منظور حمایت از تروریست های این گروهک، فتوای جهاد نکاح را اجرا کنند.فتوای شیوخ تکفیری سلفی مبنی بر "جهاد نکاح"، معاشرت زن با مرد برای چند ساعت بر اساس عقد ازدواج و سپس فسخ آن را مجاز می داند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، سرکردگان القاعده عراق در جدیدترین فرمان خود خطاب به همسران تروریست هایی که به هلاکت رسیده اند، از آنان خواست خود را برای "جهاد نکاح" و ارائه خدمات ویژه به دیگر تروریست ها آماده کنند.

عدی الخدران فرماندار الخالص در استان دیاله عراق در گفتگو با "سومریه نیوز"، ضمن اشاره به این درخواست سرکردگان گروهک تروریستی القاعده، اظهار داشت: فتوای مزبور، معاشرت زنان القاعده با عناصر آن به منظور روحیه دادن به آنان را مشروع می داند.

الخدران افزود: تلاش القاعده برای اجرای این فتوای صادره از سوی روحانیون گمراه به منظور حمایت از گروههای مسلح در سوریه، نشانه آن است که فتوای مزبور "فرا کشوری" است و به عراق اختصاص ندارد.

وی ادامه داد: این قبیل فتواها ضربه بزرگی به اسلام وارد می کند، لذا روحانیون و علمای دین باید با اندیشه افراط گرایانه ای که می کوشد ارزشهای انسانی دین اسلام را مخدوش نماید، مقابله کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ايكاش يك حفره بزرگي به بزرگي جهنم درست مي شد پراز پهن و كثافات و همه اين سلفيها رو در آن مي انداختند و بعد از چند بار غلتاندن در آن نفت مي ريختن و همه را آتش ميزدند
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لوليك الفرج
ب
همینا باز به ازدواج موقت ما ایراد میگیرن...ایخدا
انشاا... بارهبرشون معاویه محشورشن