جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
کاردار دبیرکل حزب «الحق» یمن:

مواضع اسلامی حسن نصرالله ستودنی است

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 418021
شخصیت‌های سیاسی یمن از سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره این کشور و تجاوز سعودی‌ها به آن قدردانی کرده و آن را التیام‌بخش دردهای ملت یمن دانستند.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از پایگاه العهد اعلام کرد، سخنرانی روز گذشته سید حسن نصرالله که در آن لزوم ایستادن در برابر عربستان سعودی سخن گفت، با استقبال مقامات و شخصیت های برجسته یمنی رو به رو شد.

در همین ارتباط، «محمد المنصور» کاردار دبیرکل حزب «الحق» یمن ضمن قدردانی از دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: مواضع اسلامی، اصیل و اصولی سید حسن نصرالله در همبستگی با ملت یمن که در حال حاضر مورد تجاوز آمریکایی ها و سعودی ها قرار گرفته است، ستودنی است.

وی تأکید کرد: سخنرانی سید حسن نصرالله التیام بخش دردهای ملت یمن بود؛ ملتی که از یک سو توسط دشمن مورد بی رحمانه ترین حملات قرار می گیرد و از سوی دیگر از محاصره شدید اقتصادی رنج می برد.

این مقام یمنی با بیان اینکه این بار سوم است که دبیرکل حزب الله لبنان درباره تجاوز سعودی ها به یمن سخن می گوید، تصریح کرد: سخنان سید حسن نصرالله، قوی و عمیق بوده و از حقیقت تجاوز سعودی ها به یمن پرده برداشت. این سخنان، ماهیت شیطانی این تجاوز و ریشه های تاریخی و ایدئولوژی آن را برای ملت ها آشکار ساخت.

از سوی دیگر، «شیخ عدنان الجنید» رئیس کنفرانس تصوف اسلامی یمن ضمن استقبال از سخنان سید حسن نصرالله درباره این کشور گفت: سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، روح تازه ای را در جان یمنی ها دمید و حتی آنانی را که از مقابله با دشمن سعودی نا امید شده بودند، زنده کرد.

وی ادامه داد: این سخنان، زبان دشمنان و معاندان را کوتاه ساخته و سیلی محکمی در گوش کسانی بود که چنین دشمنی آشکاری را علیه ملت یمن آغاز کردند.

«مجیب الأنسی» رئیس کمیته عربی حمایت از گزینه مقاومت در یمن نیز در اظهاراتی از سخنان سید حسن نصرالله استقبال کرد.

وی در این ارتباط گفت: درود بر سید مقاومت؛ سید حسن نصرالله. این سخنرانی ما را قدرتمندتر از پیش ساخته و این یقین را به ما داد که در آینده پیروز نهایی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *