جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رحمتی برگشت تا کاپیتان شود!

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 431125
فهرستی که پرویز مظلومی به مسئولان نقل و انتقالات استقلال داد در نهایت منجر به کنار گذاشتن تعدادی از مدعیان کاپیتانی این تیم شد. ضمن اینکه رحمتی هم به کاپیتانی بی‌دردسری خواهد رسید!
به گزارش جهان به نقل از مهر، درست همزمان با آغاز مذاکره با سید مهدی رحمتی، تمدید قرارداد صادقی، عنایتی، بیک‌زاده و طالب‌لو که هر چهار نفر مدعی کاپیتانی بودند با تاخیر مواجه شد. طالب لو البته طی صحبتی با مظلومی ماندگار شد، صادقی و عنایتی اما ماندگار نشدند و روز چهارشنبه هاشم بیک زاده هم به آنها پیوست تا جدا شده های استقلال باشند.

صرف نظر از تاکتیک‌های مشخص مد نظر پرویز مظلومی که نمی‌دانیم چیست، باید بگوییم این بازیکنان همه در یک نکته مشترک هستند و آن این است که همه آنها کاپیتان‌های فیکس استقلال بودند. به نظر می‌رسد مظلومی و رحمتی به این نتیجه رسیده‌اند که رحمتی کاپیتان باشد چرا که طالب لو هم براساس آنچه مظلومی گفته بود، گلر دوم است.

پروسه انتخاب کاپیتان چند سالی هست که در استقلال داستان درست می ‌کند، در زمان امیر قلعه‌نویی در ترکیه کاپیتان انتخاب شد و البته دلخوری‌هایی هم ایجاد کرد که تا پایان فصل مسئله‌ساز شد. همین سال گذشته هم برخی می‌گفتند امیر به این دلیل عنایتی را آورده که کاپیتانی را از صادقی بگیرد.

در دوره مربیگری مظلومی هم بارها بین صادقی، نکونام، رحمتی و .. مشکلاتی در این رابطه وجود داشت و البته همیشه پای مهدی رحمتی در میان بوده است.

این بار اما مظلومی انگار جور دیگری به ماجرا نگاه می‌کند، او مردانش را طوری می‌چیند که از میان آنها رحمتی خود به خود کاپیتان شود البته در این میان آرش برهانی هم هست که جزو قدیمی هاست، اما او هیچگاه نسبت به بازوبند حساسیت نداشته است و به این ترتیب و اگر آن قراردادها ثبت نشود، باید رحمتی را کاپیتان بی دردسر استقلال بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *