جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بررسی وحدت حوزه ودانشگاه درحذف و اضافه

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 396828
پس از یک هفته وقفه در برنامه «حذف و اضافه»، قسمت بیست وپنجم این برنامه فردا با موضوع بررسی وحدت حوزه و دانشگاه در سالروز این روز پخش خواهد شد.
به گزارش جهان، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در بیست و پنجمین قسمت خود به مناسبت فرارسیدن ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، به بررسی چیستی و چرایی وحدت روحانی و دانشجو می پردازد.

این برنامه که پنج شنبه این هفته ۲۷ آذر ماه رأس ساعت ۱۷:۲۵ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، با تشکیل میزگرد تخصصی متشکل از فعالین جریان دانشجویی و حوزوی، به واکاوی اندیشه و آراء امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در این باره می پردازد.

«حذف و اضافه» با حضور مخالفین و موافقین این مسئله در فضای فکری کشور، در گام اول با مفهوم شناسی از مسئله وحدت حوزه و دانشگاه به معنای وحدت و شاخصه ها و محورهای آن اختصاص می یابد و سپس با بررسی سیر ۳۵ ساله انقلاب اسلامی به امکان سنجی و میزان تحقق آن خواهد پرداخت. و نهایتا در گام آخر با واکاوی موانع این مهم، به چرایی عدم تحقق کامل آن پاسخ خواهد داد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *