جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸
پنالتی اعلام شده به سود تیم سپاهان صحیح بود؟

بازم پنالتی مشکوک دقیقه 90 بسود سپاهان

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 456623
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پنالتی اعلام شده به سود تیم سپاهان در دیدار مقابل نفت تهران صحیح بود زیرا بازیکن حریف مرا در این صحنه شارژ کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فاضلی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره پنالتی اعلام شده در این مسابقه به سود تیم سپاهان اظهار داشت: به نظر من پنالتی دوم بازی امروز که به سود سپاهان اعلام شد، درست بود و بازیکن تیم حریف از پشت من را شارژ کرد.
 
وی افزود: در این صحنه آقای فغانی، داور مسابقه ابتدا پنالتی را اعلام نکرد اما بعد از آن، کمک داور مسابقه به او اطلاع داد و پنالتی اعلام شد.
 
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شرایط مسابقه تصریح کرد: این مسابقه، بازی خوبی بود و حق ما در این بازی برد بود اما روی برخی اشتباهات گل نخست را خوردیم، خوشحال هستم که به بازی برگشتیم و در نهایت سه امتیاز را ازآن خود کردیم.
 
وی درباره حضور سرمربی جدید تیمش در این بازی افزود: استیماچ از وقتی آمده روحیه خوبی به تیم داده و توانستیم با این روحیه، شرایط خود را بهبود بخشیده و همدلی بیشتری به تیم داده است.
 
فاضلی اضافه کرد: استیماچ از آمادگی خوبی برخوردار است و خودش نیز گاهی اوقات پا به توپ می‌شود و این موضوع، زمینه افزایش همدلی بین بازیکنان تیم را فراهم می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
داورا از مظلومیت منصوریان سواستفاده میکنن..راستی چرا اشتباه داوری فقط بسود سپاهان و استقلاله...مدیر استقلال هم اصفهانیه..مافیا...
استقلال رو فاکتور بگیر خوبه اکثر گل های استقلال برخلاف تیم دیگه پایتخت از رو پنالتی نبوده!!
Germany
خجالت بكش يعني چي؟؟؟ ...
علي
Germany
فقط سپاهان رو عشق.
ناصر
واقعا باید دست مافیاای اصفهان را در فوتبال بوضوح مشاهده کرد داور اصفهانی مدیر فوتبال اصفهانی اقای تاج اصفهانی راستی ممکنه اینها همه اش اتفاقی باشه و فقط به نفع تیمهای اصفهانی همه اتقافات رقم بخوره
من
چرا شما اینقدر ضد سپاهان اید؟
خوب پنالتی بود دیگه
همان طور که پنالتی نفت هم بود
علی فندلی
Romania
واقعا چرا همیشه به نفع سپاهان و استقلال؟
فدراسیون اصفهانی...