شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیام توئیتری ظریف پس از سفر منطقه‌ای

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 436021
وزیر خارجه ایران در یک پیام توییتری ضمن تأکید بر عالی بودن مذاکرات با مقامات کشورهای کویت، عراق و قطر گفت که آندسته از همسایگان ایران که همچنان تردید دارند بدانند که برای ایران همسایگانش در اولویت هستند.
به گزارش جهان، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در یک پیام توییتری با اشاره سفرهای اخیر منطقه‌ای خود تصریح کرد: مذاکرات‌ عالی در کویت، قطر و عراق داشتیم.

وزیر خارجه ایران در خصوص آن دسته از کشورهای عربی خلیج فارس که از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) انتقاد و ابراز نگرانی کرده بودند، گفت: برای آنهایی که هنوز تردید دارند می‌گویم که همسایگان، اولویت ما هستند و یک گزینه ضروری و ارزشمند می‌باشند.

محمد جواد ظریف روز یکشنبه چهارم مرداد ماه در اولین مرحله از دور جدید سفر به منطقه به کشورهای کویت، قطر و عراق سفر کرد و طی دیدار با مقامات عالی این کشورها علاوه بر آخرین نتایج مذاکرات هسته‌ای پیرامون موضوعات روابط ﺩﻭ ﺟﺎﻧﺒﻪ و آخرین تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو و تبادل نظر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *