جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نتایج همه دیدارهای دوستانه فوتبال

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 156527
دیدارهای دوستانه فوتبال چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه با پیروزی تیم‌های ملی اسپانیا، فرانسه، انگلستان و آرژانتین پیگیری شد.
به گزارش مهر، چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه در اقصی نقاط دنیا ۴۲ دیدار دوستانه ملی برگزار شد که در حساس‌ترین دیدارها فرانسه از سد برزیل گذشت، جدال آلمان و ایتالیا به نتیجه تساوی انجامید، اسپانیا با یک گل از سد کلمبیا گذشت و تیم‌های آرژانتین و انگلستان با نتایج مشابه ۲ بریک به ترتیب مقابل پرتغال و دانمارک به برتری رسیدند.

تیم‌های ملی برزیل و فرانسه برگزارکننده جذاب‌ترین دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه استاد دو فرانس بودند. این بازی که برای تماشای آن ورزشگاه ملی شهر پاریس مملو از تماشاگر شده بود، در پایان به برتری یک برصفر تیم میزبان انجامید. تک گل پیروزی تیم ملی فوتبال فرانسه را در این بازی کریم بنزما در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

تیم ملی برزیل در حالی مقابل فرانسه تن به شکست داد که از دقیقه ۴۰ به دنبال اخراج آندرسون هرنانس با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد. تیم ملی فوتبال برزیل از ۲۶ اوت سال ۱۹۹۲ که موفق شد تیم ملی فوتبال فرانسه را در دیداری دوستانه شکست دهد تا به امروز مقابل این تیم توفیقی نداشته و همیشه بازنده بوده و یا با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است.

دو تیم آلمان و ایتالیا نیز چهارشنبه شب در ورزشگاه " Signal Iduna Park" شهر دورتموند به مصاف هم رفتند. تیم ملی آلمان که در این بازی از حمایت بیش از ۶۰ هزار تماشاگر بهره می برد، در پایان به نتیجه تساوی یک بریک مقابل میهمان خود رضایت داد تا همچنان در حسرت جبران شکست تلخ مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل لاجوردی پوشان باقی بماند. در این بازی ابتدا تیم آلمان با گلزنی میروسلاو کلوزه در دقیقه ۳۵ از میهمان خود پیش افتاد و با گلزنی جوزپه روسی در دقیقه ۸۱ کار دو تیم به نتیجه تساوی کشیده شد.

نمایی از دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب

تیم ملی اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ و تیم اول رده بندی فیفا نیز چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف کلمبیا رفت و موفق شد با تک گل دقیقه ۸۶ داوید سیلوا میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

در شبی که تیم‌های ملی فرانسه و اسپانیا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، آرژانتین نیز در شهر ژنو سوئیس با نتیجه ۲ بریک پرتغال را شکست داد. در این بازی برای تیم آرژانتین که به نوعی پذیرای پرتغال بود، آنخل دی ماریا (۱۴) و لیونل مسی (۹۰ - پنالتی) گلزنی کردند و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۱ تک گل تیم پرتغال را به ثمر رساند.

چهارشنبه شب همچنین تیم ملی فوتبال انگلستان در ورزشگاه "پارکن" شهر کپنهاگ به مصاف دانمارک رفت. شاگردان کاپلو در این بازی شکست ۲ بریک را به میزبان خود تحمیل کردند تا با روحیه‌ای مضاعف مهیای ادامه مسابقات انتخابی یورو ۲۰۱۲ شوند. گل‌های تیم انگلستان را در این بازی دارن بنت (۱۰) و اشلی یانگ (۶۷) به ثمر رساندند و تک گل تیم دانمارک را دانیل اگر در دقیقه ۸ وارد دروازه انگلیسی‌ها کرد.

- نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال که دیشب و بامداد امروز برگزار شد به شرح زیر است:
* روسیه صفر - ایران یک
* گابن ۲ - کنگو صفر
* موزامبیک یک - بوتساوانا یک
* لیبی ۳ - بنین ۲
* تانزانیا یک - فلسطین صفر
* کویت ۳ - تیم فوتبال امید ژاپن صفر
* مولداوی ۲ - آندورا یک
* سن مارینو صفر - لیختن اشتاین یک
* ارمنستان یک - گرجستان ۲
* بلاروس یک - قزاقستان یک
* یونان یک - کانادا صفر
* بولیوی یک - لتونی ۲
* مقدونیه صفر - کامرون یک
* کرواسی ۴ - جمهوری چک ۲
* آذربایجان صفر - مجارستان ۲
* سنگال ۳ - گینه صفر
* سوازیلند صفر - زامبیا ۴
* اسراییل صفر - صربستان ۲
* ترکیه صفر - کره جنوبی صفر
* نامیبیا یک - مالاوی ۲
* نیجریه ۲ - سیرالئون یک
* آفریقای جنوبی ۲ - کنیا صفر
* آلبانی یک - اسلوونی ۲
* بلغارستان ۲ - استونی ۲
* دانمارک یک - انگلستان ۲
* لوکزامبورگ ۲ - اسلواکی یک
* بلژیک یک - فنلاند یک
* هلند ۳ - اتریش یک
* مالت صفر - سوئیس صفر
* نروژ صفر - لهستان یک
* آلمان یک - ایتالیا یک
* اسکاتلند ۳ - ایرلند شمالی صفر
* آرژانتین ۲ - پرتغال یک
* فرانسه یک - برزیل صفر
* اسپانیا یک - کلمبیا صفر
* مراکش ۳ - نیجر صفر
* گامبیا یک - گینه بیسائو ۳
* ونزوئلا ۲ - کاستاریکا ۲
* مکزیک ۲ - بوسنی و هرزگوین صفر
* هندوراس یک (۴) - اکوادور یک (۵)
* السالوادور یک - هائیتی صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *