شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آیا ازدواج دانشجویی آسان است؟

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 377324
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در دهمین قسمت خود با موضوع «ازدواج دانشجویی آسان است» با حضور مسئولین مرتبط و کارشناسان ویژه به مسائلی از قبیل ذهنیت‌ها و باورهای غلط اجتماعی در باب ازدواج جوانان و موانع و مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی بر سر راه جوانان می‌پردازد.
به گزارش جهان؛  این برنامه پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه رأس ساعت ۱۷:۱۵ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

میهمانان این قسمت از «حذف و اضافه» دکتر محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکترای فلسفه غرب و متخصص امر ازدواج و خانواده هستند.

همچنین دکتر محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی از میهمانان تلفنی این قسمت از برنامه خواهند بود. پیگیری این هفته «حذف و اضافه»، بحث پیرامون برنامه‌های سرپرست وزارت علوم در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها است.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ازدواج دانشجویی
ازدواج دانشجویی یک اشتباه است.
بنده در 24 سالگی ازدواج دانشجویی و الان در 32 سالگی با دو فرزند در حال خدمت سربازی با حقوقی که کفاف پوشک و شیر خشک بچه نیست هستم. آقایان نظامی هم که اصلا انگار نه انگار.
چرا یک پسر باید ازدواج کند و بعد برای حل مشکلاتش رها شود؟