سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

زادمهر: به بدترین شکل با دایی برخورد شد

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 380230
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با خادم داشتیم هیأت مدیره پذیرفت شیوه عملکردش در برکناری دایی صحیح نبوده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد زادمهر پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با امیر خادم اظهار داشت: فکر می‌کنم به بدترین وجه ممکن با اسطوره فوتبال برخورد شد، دایی افتخار فوتبال ایران است و همه او را دوست دارند، چرا با او اینگونه برخورد کردند؟ هیأت مدیره به این نتیجه رسید که کار بدی انجام داده است و نحوه برخورد خوب نبوده است.

وی ادامه داد: خیلی‌ها در فوتبال می‌آیند و می‌روند اما در هیأت مدیره به این موضوع رسیدیم که نحوه برخورد و مدیریت، خوب نبوده است، همچنین در این جلسه در مورد مشکلات مالی،‌اسپانسر، نحوه پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی صحبت شد، نظر دادیم که هفته به هفته پول بازیکنان پرداخت شود تا در پایان فصل بدیهی باقی نماند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در باشگاه سپاهان کرانچار هم برکنار شد، اما مدیریت خوبی صورت گرفت. در ورزش احترام و ادب نقش بسیار مهمی دارد، خیلی‌ها دغدغه بیشتری از کسان دیگر دارند، باید در سخت‌ترین شرایط ادب و احترام را رعایت کنیم. هواداران علی کریمی و علی دایی را دوست دارند. خدای نکرده اگر اتفاقی در این مراسم می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ این نوع برخوردها با قهرمان ملی قابل قبول نیست. همه قبول دارند که پرسپولیس بزرگتر از همه است، اما باید برخوردها درست باشد.

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد تغییرو تحولی در کادرفنی تیم باشد یا نه،یادآور شد: هیأت مدیره هر ۱۰ روز جلسه می‌گذارد و آنها را به مدیرعامل ابلاغ می‌کند، نحوه اجرای این موضوع به بدترین شکل ممکن رقم خورد. خیلی از اشخاص بیشتر از کسانی که می‌گویند دلمان برای پرسپولیس می‌سوزد دغدغه دارند، اما شیوه عمل درست نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشنا
United Kingdom
خدا بزرگه و میداند که علی دایی بنده خود خداست و همیشه وجودش منشا خیر به همنوعانش بوده و باز اینجا هم چیزی از محبوبیت و عبودیت علی دایی کم نمیشود هیچ,بلکه وجودش منشا خیری شد تا اقای به اصطلاح سیاسیو همدستانش به شهرت برسند.
زندهباد علی داییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
به بدترین وجه ممکن با اسطوره فوتبال برخورد شد، دایی افتخار فوتبال ایران است و همه او را دوست دارند، چرا با او اینگونه برخورد کردند؟قدر آقای گل جهان را ندانستید.برید همون گل کوچیکتونو بازی کنید
زادمهرمظلوم نمایی نکن چون خودتویکی ازهمون کسانی بودی که می خواستی آقای دایی اینطوری بره