جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازدید جهانگیری از برخی سدهای تهران

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 380933
معاون اول رییس جمهور به منظور ارزیابی و بررسی وضعیت بحران آب در تهران و اطلاع از میزان کاهش سطح آب در سدهای اطراف این استان، صبح شنبه ۲۹ شهریور ماه جاری از سدهای لار، لتیان و ماملو بازدید خواهد کرد.
به گزارش جهان از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،«اسحاق جهانگیری» همچنین عصر شنبه نیز در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در نهاد ریاست جمهوری شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

کمبود بارش طی سال های اخیر و عدم رعایت الگوی بهینه مصرف مسئولین بخش آب کشور را با چالش های جدی مواجه کرده است این مسئله به ویژه در مراکز جمعیتی همچون تهران نمود بیشتری دارد. روز گذشته معاون رییس جمهوری از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای انتقال آب به تهران خبر داد همچنین وزیر نیرو از استفاده از تجهیزات برای کاهش مصرف آب و همچنین اعمال تعرفه های پلکانی خبر داد.

در حال حاضر آب مصرفی مردم تهران از سدهایی همچون لار، لتیان، طالقان و کرج تامین می شود این درحالی است که رسانه ها روز گذشته از کاهش شدید حجم آب موجود در سد لار خبر دادند.

معاون اول رییس جمهور همچنین صبح سه شنبه هفته آینده، با حضور در یکی از مدارس شهر تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس کشور را به صدا در خواهد آورد و دقایقی در جمع دانش آموزان این مدرسه سخنرانی خواهد کرد.

نخستین جلسه شورای عالی جوانان در دولت تدبیر و امید نیز پیش از ظهر سه شنبه به ریاست دکتر جهانگیری برگزار و به بررسی وضعیت جوانان، تقویت سازمان های مردم نهاد جوانان و موضوع ازدواج قشر جوان پرداخته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *