جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

از شاعر حماسه‌سرای کرمانشاهی چه خبر؟

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 410939
خواهر احمد عزیزی گفت: وضعیت عمومی "احمد" تغییری نکرده و با هوشیاری حدود ۱۱ و علائم حیاتی مناسب به زندگی خود ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان، زینب عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت جسمانی احمد عزیزی که بر اثر اختلالات کلیوی از ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ در اغما به سر می‌برد، اظهار داشت: وضعیت عمومی "احمد عزیزی" مانند گذشته بوده و تغییری نکرده و مناسب است.

خواهر احمد عزیزی با بیان اینکه علائم حیاتی وی خوب است، افزود: تنها استرس احمد بالا است که مقرر شده "سی وی پی" که نوعی رگ‌گیری مانند آنژیوکت است برایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه نظر پزشکان در مورد حال وی تغییری نکرده، گفت: احمد درحال حاضر وضعیت ثابتی دارد و مدت‌هاست تغییر محسوسی در حال وی به‌وجود نیامده است.

وی از همه مردم ایران خواست برای شفای احمد عزیزی دعا کنند و اظهار داشت: همه مردم به "احمد" لطف دارند و از همه مریض‌داران تقاضا می‌کنم ضمن دعا برای مریضان خود برای سلامتی احمد نیز دعا کنند.

عزیزی بیان کرد: فضای بیمارستان و ضعف بدنی وی به طور مسلم مشکلاتی را ایجاد می‌کند که پرستاران به طور مکرر به وضعیت وی رسیدگی می‌کنند اما با این حال وضعیت عمومی وی تغییری نکرده و با هوشیاری حدود ۱۱ و علائم حیاتی مناسب به زندگی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، احمد عزیزی متولد چهارم دی ماه ۱۳۳۷ در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه از شاعران معاصر ایرانی است که سبک جدیدی در سرودن مثنوی ارائه کرده است و اکنون بیش از پنج سال است که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *