شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳۲
۱۹

'اگر آمریکا نبود، کار تکفیری‌ها هفته گذشته یکسره شده بود'

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 392237
جانشین قرارگاه امام حسین(ع) عنوان کرد: آمریکایی‌ها در طول مدتی که تکفیری‌ها در منطقه فعال هستند حتی یک نفر از آنها را نکشته‌اند. آمریکایی‌ها قبل از هر عملیاتی به تکفیری‌ها اطلاع می‌دهند.
به گزارش جهان، سردار حسین همدانی در حاشیه دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به «نسیم» با اشاره به تحولات عراق و سوریه و نقش ‌آمریکایی‌ها در ‌آن اظهار داشت: آمریکایی‌ها در طول مدتی که تکفیری‌ها در سوریه و عراق فعال هستند حتی یک نفر از آنها را نکشته‌اند و قبل از هر عملیاتی نیز به تکفیری‌ها اطلاع می‌دهند.

وی افزود: تکفیری‌ها در هفته گذشته در عراق و سوریه در محاصره قرار گرفته بودند و نزدیک بود کار آنها یکسره شود که با حمایت‌های تسلیحاتی آمریکایی‌ها و ارسال آذوقه برای آنها نجات یافتند؛ همین نشان می‌دهد که داعش پیاده نظام آمریکاست و شیطان بزرگ برای تبرئه کردن خود ژست مبارزه با داعش را گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا و آمریکازدگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا
امثال صادق زیبا کلام چه جوابی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم
پس تشخیص امام خامنه ای از تبلیغات آمریکا و ادعای مبارزه با داعش مثل همیشه دقیق و درست بوده است. قابل توجه اصلاح طلبان غرب زده !!!
مهدی
اشتباهی منفی دادم
محمد
مرگ بر آمریکا ی لعین ملعون
مرگ بر آمريكا
الله اكبر
حرف آخر همین است: "داعش پیاده نظام آمریکاست"
در منطقه جلولا ي عراق امريكا 5 مرتبه براي تروريست ها سلاح از اسمان فرو ريخت. امريكا خودش اين گروهها را ايجاد كرده و ميخواهد كشورهاي منطقه سالها با تروريسم در گير باشند. تا ديگر كسي به فكر مبارزه با اسرائيل نباشد.
پيروز
هرجا نفت و اورانيوم و منابع انرژي هست آمريكا ،اسرائيل و دوستان غربيشان هستند اگر برخي از آنها هم حضور نداشته باشند مثل فرانسه يا جديدا ژاينيها يكي دوتا آدم رو فدا ميكنند بعد تصاويرش رو پخش ميكنند بعد هم اعلام ميكنند ما بايد در اين ائتلاف حضور داشته باشيم شما به حضور اسرائيل در كشور مسخره سودان جنوبي و تاسيس اولين سفارت در اين كشور كه توسط اسرائيليها بود دقت كنيد اين كشور هم نفت دارد هم اورانيوم و منابع معدني غني فرانسه همين ديروز گفت ما در مالي براي مبارزه با بوكوحرام و دزدان دريائي حضور خواهيم داشت باز همين كشور داراي منابع غني اورانيوم ونفت و ... است در نيجريه ، سوريه ،عراق ،ليبي و.... هم همين وضع است گروهكهاي خاص بادستور همين كشورها چنين كارهائي ميكنند تا زمينه حضور كشورهاي خاص ايجاد شود
مصداق صحیح لعن الله یزید
امروز شعار مرگ بر آمریکاست

لعنت بر آمریکا و اجیر شدگانش
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینه
مرگ بر آمریکا
لعنت خدا بر آمریکا
سید محسن
امریکا انگلیس اسرائیل عربستان داعش تکفیریها محورت همه شرارتها علیه مسلمانان جهان هستند خداوند لعنتشان کند
علی
مرگ بر آمریکا که بازیچه دست صهیونیستها شده ودارد موقعیت جهانی خود را به خاطر آنها لگد مال میکنه !!!
آمریکا مضحکه!
United States
رهبر فرزانه فرمود که ائتلاف علیه داعش مضحک است .بعضی ها کلاً دیر میگیرند یا کلاً نمیخواهند بگیرند.
شروین
اگر آمریکا نبود دنیا جای بهتری بود
مجتبی
خداوند متعال رحمت فرماید امام خمینی را که فرمود آمریکا شیطان بزرگ است
خدا لعنت کند آمریکای جنایتکار و مزدوران خبیثش را
تک تیرانداز
انشالله روزی برسد که همه مردم ایران و جهان خودکامگی جور و ستم در راه را ، از مشتبه به حق ، و خود حق ، را انکار نکنند و یک صدا آماده ی پذیرش حق و حضرت قائم عج الله تعالی فرجه الشریف گردیم.