جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
پیگیری دستور وزیر بهداشت؛

آب‌های معدنی آزمایش شدند

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 442330
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو، بر تشدید نظارت بر سلامت آب های معدنی و آشامیدنی بسته بندی تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر حسین رستگار روز چهارشنبه در دوازدهمین همایش معاونین و مدیران غذا، گفت: به دنبال دستور وزیر بهداشت و تاکید رئیس سازمان غذا و دارو، تمامی آب های معدنی و آشامیدنی بسته بندی در کشور جمع آوری و مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه این آب ها از جنبه های مختلف در حال بررسی هستند بنابراین امیدواریم بسیار سریع تر از زمان اعلام شده مورد نظر وزیر بهداشت نتیجه را اعلام کنیم تا در صورت وجود مواردی خاص که نیاز به تقویت جنبه نظارتی و کنترلی دارد، آنها را به دانشگاه ها اعلام نماییم تا اقدام لازم را صورت دهند.

رستگار در ادامه تاکید کرد: نظارت ها و بازدیدها از کارخانه های تولید آب معدنی به صورت برنامه ریزی شده توسط کارشناسان ما صورت می گیرد علاوه بر آن مسئول فنی با حضور مداوم در کارخانه مسئولیت تایید کیفیت آب را از همه جنبه ها دارد.

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو در پایان گفت: تا به امروزه در بررسی ها هیچ گونه مشکلی دیده نشده و اگر مشکلی وجود داشته باشد حتما اعلام می شود و برخوردها نیز از طریق مسیر قانونی صورت می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *