پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱
رئیس پارلمان لبنان:

عملیات حزب الله در خاک لبنان بود

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 404431
رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: زمینی که عملیات حزب الله علیه کاروان اسرائیلی در آن رخ داد، جزئی از خاک لبنان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در جلسه هفتگی خود با اشاره به اشغال شدن بخشی از مزارع شعا توسط دشمن صهیونیستی، در واکنش به عملیات صبح امروز حزب الله علیه کاروان نظامیان صهیونیستی در این منطقه گفت: منطقه‌ای که عملیات در آن صورت گرفت، خاک لبنان است.

قبل از ظهر امروز چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع اشغالی شبعا» واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

حزب‌الله با انتشار بیانیه شماره یک، مسئولیت حادثه را بر عهده گرفت و گفت که گروه شهدای القنیطره، وابسته به حزب‌الله، کاروانی نظامی از اشغالگران را در مزارع اشغالی شبعاء هدف قرار داد.

حزب الله در این بیانیه کوتاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ساعت ۱۱:۲۵ (صبح) یک کاروان اسرائیلی متشکل از شماری از خودروهای زرهی با چندین سرنشین از افسران و سربازان صهیونیست، با سلاح موشکی مناسب هدف قرار گرفته شد که به نابودی شماری از خودروها و کشته و زخمی شدن چندین نفر در صفوف دشمن منجر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوندا سپاس ازتو