سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۷

روایت آیت الله هاشمی از دیدار با حضرت امام در خواب

شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۴۶
کد مطلب: 134639
رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه در ماه رمضان مكررا خواب رهبر فقيد انقلاب را ديده است، از قول ايشان گفت كه من بيشتر از دوران حياتم به شما كمك مي‌كنم.

به گزارش جهان به نقل از ايلنا، آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني در مراسم تجديد بيعت اعضاي مجلس خبرگان رهبري كه حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني نيز حضور داشت، ضمن ابراز خوشحالي از توفيق زيارت مجدد امام راحل، اظهار داشت: نمي‌دانم چگونه شده است كه امسال در ماه رمضان امام را زياد خواب مي‌ديدم‎؛ البته در طول سال معمولاً گاهي خواب ايشان مي‌بينم، اما قبلا امام را در حالت حيات مي‌ديدم. 

وي افزود: در ماه رمضان امسال معمولاً خواب امام را بعد از هنگام سحر، گاهي در حال سخنراني، درس يا مانند وقتي به محضرشان مي‌رسيديم، مشاهده مي‌كردم و گاهي هم با علم به اينكه ايشان در حيات نيستند خوابشان را مي‌ديدم كه اين حالت دوم خيلي برايم تازگي دارد و در اين ماه زياد اتفاق افتاد. 

هاشمي‌رفسنجاني ادامه داد: در اين خواب‌ها خيلي مجال صحبت كردن و سوال كردن پيش نمي‌آمد و اگر هم بود يادم نيست، زيرا انسان همه خواب‌ها را به ياد ندارد، اما در حالت اطلاع از رحلتشان حالشان مساعدتر از حالت طبيعي بود. 

وي گفت: در خواب يكبار به امام عرض كردم كه ما برعهد خودمان هستيم و با همه توان ميراث شما را ادامه مي دهيم و در حفاظت از آن تلاش كرده و كوتاهي نمي‌كنيم كه ايشان فرمودند ”من اين را مي‌دانم و گاهي نگران و گاهي ديگر خوشحال مي‌شوم“ كه نمي دانم اين تعبير چگونه بود. من هم گفتم شما اكنون حضور نداريد‏، اما ما همچنان نياز به شما داريم و شفاعتمان بكنيد. امام هم مجددا گفتند كه ”من بيشتر از دوران حياتم به شما كمك مي‌كنم و كمك چرا نكنم؟“. 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه مجموعه اين خواب‌ها منسجم و يكنواخت نبود و اصولا خواب نمي‌تواند براي چيزي حجت باشد، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد اكنون دست امام بازتر از ماست و امكان شفاعتشان بيشتر است و حتما ما را فراموش نمي‌كند، زيرا اگر ميراثي كه در اختيار تاريخ و همه مسلمانان و بشريت گذاشتند، آسيب ببيند، قطعا ايشان ناراحت مي‌شوند و حتما كمك مي‌كنند و از اجدادشان شفاعت خواهند خواست. البته امام واقعيت را بيشتر از ما مي‌بيند؛ اگر ما از پنجره مي‌بينيم ايشان گويا از پشت بام مي‌بينند و فضاي اطراف را نيز تشخيص مي‌دهند كه در آن چه مي‌گذرد. 

هاشمي رفسنجاني ”تازگي داشتن حضور امام در خواب در اين زمان“ و ”توجه به اين نكته كه ايشان اكنون حضور ندارند“ را نكات اساسي اين خواب‌ها عنوان كرد و گفت: در مجموع اين خواب‌ها اميد بخش است تا خداوند حافظ اين انقلاب باشد و خداوند بهتر از هر كس مي‌دانند كه خيلي از انسان‌ها مخلصانه در راه خودش و امام مجاهدت كردند و در تاريخ يك سند بزرگ به نام مكتب اهل بيت را ثبت كردند و خداوند حجت جديدي از طريق امام و دوستانشان به بشريت نشان دادند و همه مشكلات را هم در دوران حيات ايشان و بخشي از آنها را در زمان رحلت، پشت سر گذاشتيم، اما شرايط جديد قدري متفاوت است و دشمنان با تمام تجربه خود به ميدان آمدند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضرت امام از آقا مهدي هاشمي سوالي نپرسيدند
Iran, Islamic Republic of
با خواب ديدن نميتوان مملكت را از دسيسه هاي دشمن در امان داشت . بهتر است دربيداري پيرو راه امام بود .
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اگر کمک حضرت امام نمی بود حتما پارسال ایران رو این فتنه گران به نابودی میکشاندند
درود خدا بر امام روح ا...
درود خدا بر هاشمی رفسنجانی یاور رهبری
Iran, Islamic Republic of
راستی آنان که هاله نور را تمسخر می کردند، آنانکه تمسک احمدی نژآد به امام زمان (عج) را دستمایه طنز و تمسخر قرار می دادند حالا می خواهند با خواب که تنها خودشان دیده اند مردم را به حقانیت خودشان رهنمون سازند راستی اگر این حرفها را احمدی نژاد می گفت شما رسانه ها چه ها که نمی نوشتید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهتر است طوری رفتار کنیم که اگر روزی پس از مرگمان امام را دیدیم نزد ایشان شرمنده نباشیم .
Iran, Islamic Republic of
قطعا امام ایشان را کمک کرده وگرنه الان ایشان هم مانند برخی از آقایان معلوم الحال روی رفتن نزد امام خامنه ای را نداشت و از نظر مردم نیز مطرود بود. شک نکنید که امام راحل ایشان را در بازیافتن راه حقیقت که همان پیروی از ولایت فقیه می باشد کمک کرده است و امیدوارم اثرات این خوابها در ایشان پایدار باشد. ان شاالله.
ایا میراث امام چیزی جز ولایت فقیه بود؟ در سال 88 چه کسی در دیدار با رهبری غیبت می کرد؟ عفت مرعشی زن کیست که در 22 خرداد گفت که اگر به موسوی (منافق) رای ندادند بریزید تو خیابون ها؟ خانواده چه کسی در تمام اغتشاشات حضور داشت؟
مهدی هاشمی پسر کیست؟

اقای هاشمی وقت آن نیست مسایا را برای مردم روشن کنید
Iran, Islamic Republic of
امام در قيد حيات تاكيد كرده اند كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد.
Latvia
اگر آقاي هاشمي با مردم و ولايت باشد و فرزندان خود را به قانون بسپارد روح امام حتما از دست ايشان شاد خواد شد.
Latvia
چرا قانون براي اقا زاده ها نبايد اجرا شود ؟...
Iran, Islamic Republic of
البته خواب که حجت نیست!
شما باعث شدید آقا فریاد أین عمّار سر بدن. حالا هم لطفا سکوت رو بشکنید و از دسیسه های موسوی پرده بردارید تا امام هم شما رو شفاعت کنن.
Iran, Islamic Republic of
عمل به سخن ولي فقيه و التزام به تبعيت از رهبري و نه خود را هم رتبه رهبر دانستن وظيفه شرعي است و خواب معمولا خواب و خيالي بيش نيست پس بايد به محكمات تمسك كرد و توجهي به متشابهات نداشت .
Iran, Islamic Republic of
ببینید اقای هاشمی گفته هر کی مدرک از فرزندانم داره رو کنه
چرا اقایون مدارک رو رو نمیکنن ؟
Iran, Islamic Republic of
صحبتها یادشان نیست اما به نظر میاد ان قسمتهایی که در تعریف از اقای رفسنجانی بوده خوب یادشون مونده؟
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای هاشمی این خوابها را سال پیش هنگام انتخابات می دید ...
Iran, Islamic Republic of
کاش حضرت یوسف نبی علیه السلام بود تعبیر می کرد ولی بنظرم ....
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ اون كسي كه گفته سند رو كنيد چه سندي محكمتر از اين كه مهدي يك سال هست فرار كرده دادگاه هم احضارش كرده نمياد مگه نگفته بود اگه محاكم قضايي بخوان در دادگاه حاضر ميشم بياد اسناد پاك بودنش رو به همه نشون بده اصلا همه دروغ ميگن بياد دروغها رو اثبات كنه ...