جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باغچه‌های بانمک‌ودوست‌داشتنی+تصاویر

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 419831
گل‌ها و گیاهان نمایی زیبا در هر خانه ایجاد می‌کنند، بخصوص هنگامی که در بخش باغ و باغچه حیاط کاشته می‌شوند، اما در صورت نداشتن وقت و جای کافی برای کاشت گیاهان چه می‌توان کرد؟
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گل‌ها و گیاهان نمایی زیبا در هر خانه ایجاد می‌کنند، بخصوص هنگامی که در بخش باغ و باغچه حیاط کاشته می‌شوند، اما در صورت نداشتن وقت و جای کافی برای کاشت گیاهان چه می‌توان کرد؟ نگران نباشید، شما می‌توانید باغچه‌ای کوچک و بانمک در خانه خود داشته باشید.

 
شما می‌توانید با لاک حلزون، باغچه‌ای کوچک و در عین حال با نمک درست کنید. فقط به چند لاک تمیز حلزون، خاک تازه و چند ریشه گیاه زیبا نیاز دارید. خاک را داخل لاک ریخته و ریشه گیاهان خود را در داخل آن قرار دهید. بهتر است حلزون‌ها را نزدیک پنجره گذاشته و هفته‌ای یکبار به آنها آب دهید.هم آسان و هم بسیار زیباست.


ایده دیگر،استفاده از چوب‌های بلوط است. نکته قابل توجه، وجود صمغی در بلوط است که براحتی به هر نقطه‌ای می‌چسبد .با این روش شما می‌توانید باغچه‌های کوچک خود را حتی روی یخچال بچسبانید. فقط باید نور طبیعی به آنها بتابد و در صورت پلاسیدگی، خاک آن را عوض کرد.

- باغچه‌ای از جنس فنجان‌ها!

          


          



اگر دوست داشته باشید، می‌توانید باغچه خود را روی فنجان‌ها قرار دهید. فنجان‌ها هم تنوع زیادی دارند و هم بسیار چشمگیر هستند. کمی خاک داخل فنجان ریخته و گیاه مورد نظرتان را داخل آن بکارید. با این روش، دکوری بسیار زیبا با نمای بهاری در خانه ایجاد کرده‌اید.

 


برای آنهایی که طالب دکوری آنتیک و لوکس هستند،ایده‌ای جدید داریم. همانطور که می‌بینید،این باغچه در داخل لامپ نمود پیدا کرده است.ابتدا رشته‌های داخل لامپ را خالی کرده و سپس داخل آن را با خاک و گیاهان زیبا پر کنید.هم روشی ساده است و هم نمونه‌ای بسیار شیک حاصل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *