شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۱۰

هاشمی به دیدار روحانی رفت/ زمان کمک به دولت فرا رسیده

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 295334
هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز با حضور در محل استقرار موقت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور منتخب ملت ایران، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
هاشمی به دیدار روحانی رفت/ زمان کمک به دولت فرا رسیده
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور منتخب، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب امروز (پنجشنبه) دیدار و گفت‌وگو کرد.

هاشمی‌رفسنجانی پس از این دیدار که در محل استقرار موقت رئیس‌جمهور منتخب انجام شد، اظهار داشت: آقای روحانی سازماندهی خوبی کرده‌اند و کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: امیدوارم اقدامات آقای روحانی بزودی به نتیجه برسد.

روحانی نیز گفت: در این دیدار مباحث مختلف روز و آینده مطرح شد.

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: ما همیشه از مشورت‌های خوب آقای هاشمی بهره‌مند شده‌ایم و خواهیم شد.

‌رفسنجانی نیز تأکید کرد: ما هم متقابلاً از مشورت‌های آقای روحانی استفاده کرده‌ایم.

همچنین امروز سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش با رییس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

زمان همدلی و همراهی با دولت آینده فرا رسیده است

آقای هاشمی رفسنجانی همچنین در دیدار جمعی از فعالان سیاسی حوزه علمیه قم، با تسلیت شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش در فاجعه هفتم تیر، به شرایط کشور پس از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه اشاره و اظهار کرد: مردم فهیم و زمان‌شناس کشورمان، اولین گام را در انتخابات برای تغییر شرایط اداره کشور و تعیین حرکت انقلاب در مسیر اعتدال و عقلانیت را خوب برداشتند و اکنون زمان همدلی و همراهی با دولت آینده فرا رسیده است.

وی با اشاره به حجم مشکلات در عرصه‌های مختلف گفت: مشکلات پیش روی دولت آینده بسیار زیاد است و همه مسوولان دلسوز و مردم متعهد کشورمان، باید دست در دست یکدیگر، دولت آینده را در راه تحقق برنامه‌ها و اهداف خود یاری و پشتیبانی کنند.

وی آگاهی و هوشیاری به موقع مردم را توفیقی بزرگ برای کسب دستاوردهای اخیر کشور دانست و گفت: لطف خداوند همواره شامل نظام اسلامی و مردم کشورمان بوده است و برای داشتن چنین مردمی بزرگوار، وفادار و قدرشناس باید خداوند را شاکر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جوانه
ایا بهتر نبود ایشون 8 سال پیش این حرفو میزد؟
دولت قبلی هم متعلق به همین مردم بود چرا به اون دولت کمک نکردی!؟
حسین قلی حقگو
همین مردم فهیم و هوشیار در هشت سال پیش به شما نه گفتند ودر چهار سال پیش فرد مورد نظر شماتوسط همین مردم رای نیاورد و شما رهبری معنوی فتنه را کردید!!
جدیدا با احترام از آقای هاشمی اسم میبرید!!!
fater
چرا در مورد دولت 9 و 10 این ملاقات ها و صحبتها از کمک و یاری از طرف آقایانی که داعیه داری بزرگی هستند صورت نگرفت ؟ شما که پدر انقلاب بودید ...
عباس
آره دیگه!
اگر دولت احمدی نژاد بود باید بدترین، بیرحمانه ترین و ناجوانمردانه ترین روشها برا ناکامی دولت رو در پیش گرفت و اوضاع رو بحرانی نشان داد و هرروز 9 بحران برای دولت درست کرد اما وقتی روحانی شد رئیس جمهور باید همه کشور برای ایشون فرش قرمز بندازن و فقط باید به دولت ایشون کمک کرد
.
جناب هاشمی! تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
این دنیا که جوابی نمیدهید، اما مانده ام که چگونه در آن دنیا جواب خواهید داد؟؟؟؟؟؟
بله دیگه، تا الان زمان تخریب دولت بود الان که از خودمون شده زمان همدلی رسیده!
ای خدا
پیمان
خب منظور ایشون اینه که تا الان در این 8 سال زمان همدلی کردن نبوده....
Iran, Islamic Republic of
شاید رفته بش بگه ((شرکتهای پیمانکاری تامین نیروی انسانی -برده داری مدرن- )) که در زمان من! به اسم خصوصی سازی راه اندازی شده بود و دولت نهم و دهم اونها رو تا حدودی حذف کرد احیاء کن!!!
سایت جهان نیوز و همفرکان کیهانی
مردم در 24 خرداد پرونده شما را برای همیشه بستند و پاسخ دندان شکنی به شما دادند، خدا را شکر که پس از 8 سال خفقان برنامه های مناظراتی صداوسیما تغییر رویکرد داده و این خواست خدا و مردم بود